Koskelan tapaus itkettää, apua

Ssss
Kunhan provoilee. Ellu ei todellakaan ole tehnyt väärin ja se, että on opettanut pojalle, että heikompia suojellaan aina, on yksi hienoimmista asioista mitä voi tehdä.

Itkettää kun miettii, että jos Koskelan porukasta edes yksi olisi puolustanut niin paha olisi voinut jäädä tapahtumatta!
Mä olin ihan puhtaasti vain eri mieltä ja yritin ymmärtää eri näkökantoja. On tosi ikävää, että mut haukuttiin useasti sen vuoksi. Heviletiksi,
Kunhan provoilee. Ellu ei todellakaan ole tehnyt väärin ja se, että on opettanut pojalle, että heikompia suojellaan aina, on yksi hienoimmista asioista mitä voi tehdä.

Itkettää kun miettii, että jos Koskelan porukasta edes yksi olisi puolustanut niin paha olisi voinut jäädä tapahtumatta!
IIhan puhtaasti olin vain eri mieltä ja yritin pohtia eri näkökulmaa. Siitä syystä sain aika monet haukut, plus nimimerkkien kaivelua. Toivon että säkin näet mun näkökulman. Öitä.
 
Juteltiin täällä isommalla porukalla hiukan kiusaamisesta, lasten kavereita on yökylässä.

Nousi esille muun muassa miten tärkeää on ilmoittaa aina aikuiselle kun havaitsee kiusaamista.

Fiksuja lapsia.❤
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Juteltiin täällä isommalla porukalla hiukan kiusaamisesta, lasten kavereita on yökylässä.

Nousi esille muun muassa miten tärkeää on ilmoittaa aina aikuiselle kun havaitsee kiusaamista.

Fiksuja lapsia.
Hyvä. Joskus aikuisena tulee mietittyä mitä tehdä, kun itsensä ja omat lapset uhataan tappaa. Viranomaisethan ei mitään varmaan tee.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
En ole facebookissa, toivotaan, että kiusaajillakin siellä nyt silmät avautuivat!
Säästyt paljolta pahalta. Ihmiset, ihan aikuiset, kirjoittavat siellä niin paljon pahaa, ettei sitä voi käsittää, ihan tavallisten uutisten alle. Olen ilmiantanut joitakin tosi törkeitä kirjoituksia, juuri viimeksi erään kotikaupunkini kuntapoiitikon kannanoton koulutukseen, ja joku hullu kirjoitti, että ko. puolueen jäsenet joutaisivat kaasutettavaksi. Sain FB:ltä palautteen, ettei se julkaisu muka riko yhteisöohjeita.

Että sellainen "leikkikenttä".

Onneksi paljon hyvääkin on, kuten se tärkein, yhteydenpito samanaikaisesti moneen vanhaan ystävään Suomessa ja muualla.
 
Kyllä täytyy kanssa sanoa kun näin sitä niiden poikien tekojen tarkkaa kuvausta, etten ole pitkään aikaan lukenut mitään niin järkyttävää. :( En ihmettele yhtään, että uhrin vanhemmat vaativat suurinta mahdollista rangaistusta pojille.

Joskus toivoisi fyysisen rangaistuksen palaamista lakiin...nuo jätkät ansaitsivat kivuliaan kurituksen.
Ja olen tosissani.
 
Säästyt paljolta pahalta. Ihmiset, ihan aikuiset, kirjoittavat siellä niin paljon pahaa, ettei sitä voi käsittää, ihan tavallisten uutisten alle. Olen ilmiantanut joitakin tosi törkeitä kirjoituksia, juuri viimeksi erään kotikaupunkini kuntapoiitikon kannanoton koulutukseen, ja joku hullu kirjoitti, että ko. puolueen jäsenet joutaisivat kaasutettavaksi. Sain FB:ltä palautteen, ettei se julkaisu muka riko yhteisöohjeita.

Että sellainen "leikkikenttä".

Onneksi paljon hyvääkin on, kuten se tärkein, yhteydenpito samanaikaisesti moneen vanhaan ystävään Suomessa ja muualla.
En oikein välitä somesta suurina annoksina. Mulla on wuppi ja tää palsta.

Mun näkemys ihmisistä ja somesta on se, että ihmiset eivät ole valmiita someen sellaisina annoksina mitä se tätä nykyä suoltaa.
Mediakasvatus ei ole onnistunut eikä sitä ole/ollut riittävästi saatavilla. Sekä lapset, että yhtälailla vanhemmat tarvitsisivat kipeästi mediakasvatusta!
 
vierailija
En oikein välitä somesta suurina annoksina. Mulla on wuppi ja tää palsta.

Mun näkemys ihmisistä ja somesta on se, että ihmiset eivät ole valmiita someen sellaisina annoksina mitä se tätä nykyä suoltaa.
Mediakasvatus ei ole onnistunut eikä sitä ole/ollut riittävästi saatavilla. Sekä lapset, että yhtälailla vanhemmat tarvitsisivat kipeästi mediakasvatusta!
Miten sä alkaisist kasvattaan?.
 

Yhteistyössä