Koskelan tapaus itkettää, apua

  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Se voi kuulostaa mutta sä et tiedä mitä jälkeä se mun lapseen jätti, etkä ollut paikalla niin että suu suppuun kun et tiedä mitä sillon tapahtui...mä tiedän ja jos jotakuta syyttää haluat niin syytä toki rauhassa mua.
Opetin kaikki lapset siihen, että saavat itseään ja muita kiusattuja aina puolustaa, varsinkin sillon kun päälle käydään.
Juuri näin!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Se voi kuulostaa mutta sä et tiedä mitä jälkeä se mun lapseen jätti, etkä ollut paikalla niin että suu suppuun kun et tiedä mitä sillon tapahtui...mä tiedän ja jos jotakuta syyttää haluat niin syytä toki rauhassa mua.
Opetin kaikki lapset siihen, että saavat itseään ja muita kiusattuja aina puolustaa, varsinkin sillon kun päälle käydään.
Sulla ei ole myöskään mitään oikeutta tehdä muille pahaa, ei edes koston nimissä. Mun nimittelyt ja "suu suppuun" uhkailut voit lopettaa.
 
ssss miksi teit näin ja pilasit asiallisen keskustelun? ellu ei tehnyt mitään väärää!
Kunhan provoilee. Ellu ei todellakaan ole tehnyt väärin ja se, että on opettanut pojalle, että heikompia suojellaan aina, on yksi hienoimmista asioista mitä voi tehdä.❤

Itkettää kun miettii, että jos Koskelan porukasta edes yksi olisi puolustanut niin paha olisi voinut jäädä tapahtumatta!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Eikö ole hyvä, että joku uskaltaa puuttua ja suojelee heikompia! Mieti, että jonain päivänä joku voi suojella sinun lasta. Aivan varmasti olisit kiitollinen.

MISSÄ OLI KOSKELAN POIKAPARAN PUOLUSTAJA?
Mun mielestä on ainakin surullista et tarvittiin Koskelan tapaus et asiaan aletaan heräilemään. Miten ei aiemmin ole tajuttu asiaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä