Sairaalahoidontarve pompsahti jo 186 joista teholla 34

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sairaalahoidontarve pompsahti jo 186 joista teholla 34

Virukseen sairastuneita jo 54532 ja kuolleita 734. Viruksesta ehkä parantuneita
noin 40000 edelleen sairaina tai vähäoireisina 13798. Viime perjantaina 19.2
sairastuneita oli 52653 ja kuolleita 726 sairaala hoidossa oli 141 teholla 24.

Tilanne oli vielä 15.2 hyvä sairaala hoidossa oli 129 joista teholla 21. Hiihtolomien jälkeen on jo tuplat.
 
vierailija
Oli todella, todella tyhmää päästää pääkaupunkiseutu matkustamaan hiihtolomalla! Uudenmaan raja olisi ehdottomasti pitänyt sulkea kahdeksi viikoksi. Nyt on sitten muiden suomalaisten lopputalvi pilalla!
 
vierailija
Todella tyhmää tässä on se, että pääkaupunkilaiset kuvittelevat ilmeisesti olevansa jumalasta seuraavia ellei sitten itse jumalia. Melkoinen vatipää on se joka ylipäätänsä lähtee matkustamaan tällaisessa tilanteessa, missä virus variantteineen on osoittanut leviämiskykyisyytensä. Perse edellä on aina puuhun mentävä.
"Mutku mä haluun.."
 
vierailija
Todella tyhmää tässä on se, että pääkaupunkilaiset kuvittelevat ilmeisesti olevansa jumalasta seuraavia ellei sitten itse jumalia. Melkoinen vatipää on se joka ylipäätänsä lähtee matkustamaan tällaisessa tilanteessa, missä virus variantteineen on osoittanut leviämiskykyisyytensä. Perse edellä on aina puuhun mentävä.
"Mutku mä haluun.."
Ei me mitään kuvitella. Me ollaan.
 
vierailija
Uudessa lakimuutoksessa mahdollistetaan "esimerkiksi punttisalien ja muiden liikuntatilojen, kylpylöiden, kauppakeskusten oleskelutilojen ja esimerkiksi julkisten saunojen sulkemista. Päätöksen saa tehdä enintään kahdeksi viikoksi kerrallaan." (talouselämä.fi)

Näin pääkaupunkiseudulla! Tiedättekö, että muualla Suomessa monet kylpylät, uimahallit, saunat, punttisalit on olleet kiinni tai hyvin rajoitetulla käytöllä joulukuusta lähtien! Mutta ei tietenkään pääkaupunkiseudulla kun eihän nyt siellä voi rajoittaa ihmisten vapaata tahtoa ja oleskelua...
 

Yhteistyössä