Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivää

Ulkona on ihan peilikirkas asfaltti, mahtaa mummoilla/papoilla olla kivat seikkailut, kun lähtevät lekureille ym. asioille. Mä aion pysyä kyllä tänään visusti sisätiloissa!
Nyt vois toisaalta testata sitä uutta villasukka villitystä...

kaisille *hali*, oksentaminen on kyllä ihan hirveetä:(
Mulla ittellänikin meni viimeyön unet ihan harakoille, kissakin oli jotenkin levoton.
 
Päivää

Ulkona on ihan peilikirkas asfaltti, mahtaa mummoilla/papoilla olla kivat seikkailut, kun lähtevät lekureille ym. asioille. Mä aion pysyä kyllä tänään visusti sisätiloissa!
Nyt vois toisaalta testata sitä uutta villasukka villitystä...

kaisille *hali*, oksentaminen on kyllä ihan hirveetä
Mulla ittellänikin meni viimeyön unet ihan harakoille, kissakin oli jotenkin levoton.
Jaksamista. Joo oksentaminen on hirveetä. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
Mä näytän tää maski päässä ihan muumilta, huomasin just!! :D missä se ketju, missä suomalaiset naiset näyttää huonolta?
Osaako joku tehdä muumimeemin? Se kiertäis ny! :D
 
Päivää

Ulkona on ihan peilikirkas asfaltti, mahtaa mummoilla/papoilla olla kivat seikkailut, kun lähtevät lekureille ym. asioille. Mä aion pysyä kyllä tänään visusti sisätiloissa!
Nyt vois toisaalta testata sitä uutta villasukka villitystä...

kaisille *hali*, oksentaminen on kyllä ihan hirveetä
Mulla ittellänikin meni viimeyön unet ihan harakoille, kissakin oli jotenkin levoton.
Kuinkahan paljon valtio mahtaisi säästää/menettää rahnaa, jos kaikille annettaisiin nastakengät. Eli oletetaan, että liukastumisten määrä putoaisi lähelle nollaa
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija

Yhteistyössä