Tekis mieli päästä kirjastoon ja kirjakauppaan pian, tykkään vanhojen kirjojen tuoksuista myös!Pehmeä kantiset 5- 15 taalaa, kovakantiset 30-40taalaa, uudet julkaisut usein 40% alennuksella.
Tekis mieli päästä kirjastoon ja kirjakauppaan pian, tykkään vanhojen kirjojen tuoksuista myös!Pehmeä kantiset 5- 15 taalaa, kovakantiset 30-40taalaa, uudet julkaisut usein 40% alennuksella.
Nii kyllä mä saan vaikka Kim il Jongin hymyilemään, ei siitä oo kii...Pätee yhtälailla suomalaisiin ja ulkomaalaisiin. Metsä vastaa kuten sinne huutaa. Hymyile ni sulle hymyillään.
Ja ihan samanlaisia ihmisiä ne loppupeleissä ovat. Kaikki!
Oli mun seurassa. Ei mitään muuta. Älä kaivele menneitä asioita millä ei ole merkitystä.Niin ajatellut, millä tavalla ajatellut.
Sinullahan oli se kaksvitonen par päivää sitten.
En kaivele, satuin vain muistamaanOli mun seurassa. Ei mitään muuta. Älä kaivele menneitä asioita millä ei ole merkitystä.
Oi että tuota sun riiseilyäs, mä olen satavarma ettei asia olis miehen näkökannalta noinMun ikäkriisillä (jos nykyinen mies potkaisisi tyhjää) pystyisin pysymään hyväitsetuntoisena ja rauhallisena vain jonkun 75-v.papan kans.
40-v.äijän pitää olla todella sielunkumppani ettei se kattelis 15 v.nuorempia...
Oi ei! Mä taas en taida edes tuntea miehiä, jotka vaihtais nuorempaan. Kyl, jos ne vaihtais, syyt löytyis muualta ja silloin "uhka" löytyis kyl samanikäisistä, ehkä jopa vanhemmista naisista. 15vuotta nuoremman naisen tulis olla henkisesti ainasin sen 10vuotta vanhempi.Mun ikäkriisillä (jos nykyinen mies potkaisisi tyhjää) pystyisin pysymään hyväitsetuntoisena ja rauhallisena vain jonkun 75-v.papan kans.
40-v.äijän pitää olla todella sielunkumppani ettei se kattelis 15 v.nuorempia...
Omg. Oonks mä ollu näin kauan aikaa pois suomesta. Tää on neljäs kerta parin päivän sisään, kun kyselen sanoja. Mikä ihme on kopukka?Ja on miehiä, jotka haaveilevat vanhemmasta naisesta.
Ja sit on mun mies, joka haaveilee mun kanssa kopukasta
Ei oo eka kerta kun muistelet jotakin miestä jonka seurassa olen ollut.En kaivele, satuin vain muistamaan
Kirjoitusvirhe, hän tarkoitti ” kopulointia”.Omg. Oonks mä ollu näin kauan aikaa pois suomesta. Tää on neljäs kerta parin päivän sisään, kun kyselen sanoja. Mikä ihme on kopukka?
Toi on vähän rasittava ilmiö, kun kulkee jonkun kans vaikka kaupungilla, niin heti seukkaa tjtn. Mä oon seukannu muuten kolmen kans yhtäaikaa sillä meriitillä. Yks oli sukulainen.Oli mun seurassa. Ei mitään muuta. Älä kaivele menneitä asioita millä ei ole merkitystä.
Onko se kopelointia sitten.. Vai joku uus asentoKirjoitusvirhe, hän tarkoitti ” kopulointia”.
Ei tainnut olla. Onneksi en tiedä kaikkia miehiäsi.Ei oo eka kerta kun muistelet jotakin miestä jonka seurassa olen ollut.
Ja sää tarkoitit vissiin ''kopelointia''?Kirjoitusvirhe, hän tarkoitti ” kopulointia”.
Kopulointi on parittelua ja kopukka on luultavasti hevonen.Onko se kopelointia sitten.. Vai joku uus asento
Me varmaan järkytyttäis molemmat että mikä vanha mopsi tuolta löntystää...Kysyppä vaikka siltä omalta mieheltä, että mitä hän ajattelis susta jos nyt tapaisitte ensimmäistä kertaa! Sano hänelle, että pitää vastata rehellisesti, eikä niin miten hän olettaa sun toivovan kuulla vastauksen
Ihana sana!!Kopulointi on parittelua ja kopukka on luultavasti hevonen.
Kaikkia miehiä? Jos nainen keskustelee jonkun miehen niin se tarkoittaa että he ovat yhdessä? Esim. se 25v. ei ollut koskaan mun mies, eikä tule olemaan.Ei tainnut olla. Onneksi en tiedä kaikkia miehiäsi.
Montako sinulla on nyt ja montako aikaisempaa?
Niin ajatellut, millä tavalla ajatellut.
Sinullahan oli se kaksvitonen par päivää sitten.
Onko se kopelointia sitten.. Vai joku uus asento
Minäpä veikkaan, että miehesi esiaikainen luolamies heräisi eloon ja löytäisit hetkessä itsesi hänen vahvoilta hartioiltaan....matkalla kohti makuuhuonetta tai jotain luolaaMe varmaan järkytyttäis molemmat että mikä vanha mopsi tuolta löntystää...
Minä en ainakaan. Voisin olla sen äiti.kuka moisia ipanoita jaksaa?
Mun mies sanoi kuukausi sitten meidän vieraalle että jaksoi kantaa mut 20 vuotta sitten 100-150 m matkan mut ei jaksa enää. Mä vaan nauroin vieressä iloisen tyytyväisenä..Minäpä veikkaan, että miehesi esiaikainen luolamies heräisi eloon ja löytäisit hetkessä itsesi hänen vahvoilta hartioiltaan....matkalla kohti makuuhuonetta tai jotain luolaa