Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mun ikäkriisillä (jos nykyinen mies potkaisisi tyhjää) pystyisin pysymään hyväitsetuntoisena ja rauhallisena vain jonkun 75-v.papan kans.

40-v.äijän pitää olla todella sielunkumppani ettei se kattelis 15 v.nuorempia...
Oi että tuota sun riiseilyäs, mä olen satavarma ettei asia olis miehen näkökannalta noin:p
Kysyppä vaikka siltä omalta mieheltä, että mitä hän ajattelis susta jos nyt tapaisitte ensimmäistä kertaa! Sano hänelle, että pitää vastata rehellisesti, eikä niin miten hän olettaa sun toivovan kuulla vastauksen :unsure:

Deleted member 149094
Mun ikäkriisillä (jos nykyinen mies potkaisisi tyhjää) pystyisin pysymään hyväitsetuntoisena ja rauhallisena vain jonkun 75-v.papan kans.

40-v.äijän pitää olla todella sielunkumppani ettei se kattelis 15 v.nuorempia...
Oi ei! Mä taas en taida edes tuntea miehiä, jotka vaihtais nuorempaan. Kyl, jos ne vaihtais, syyt löytyis muualta ja silloin "uhka" löytyis kyl samanikäisistä, ehkä jopa vanhemmista naisista. 15vuotta nuoremman naisen tulis olla henkisesti ainasin sen 10vuotta vanhempi.

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Minäpä veikkaan, että miehesi esiaikainen luolamies heräisi eloon ja löytäisit hetkessä itsesi hänen vahvoilta hartioiltaan....matkalla kohti makuuhuonetta tai jotain luolaa :whistle:
Mun mies sanoi kuukausi sitten meidän vieraalle että jaksoi kantaa mut 20 vuotta sitten 100-150 m matkan mut ei jaksa enää. Mä vaan nauroin vieressä iloisen tyytyväisenä..
:cautious:
Mut keskustelu jatkui siten että mun miehellä on kunto vaan huonontunu.

• Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Elena777 ja m.e.k.

Yhteistyössä