Deleted member 149094
Viikon kadoksissa ollut huoltomies?Käviköhän huoltomies eilen kun olin suihkussa? Ei oo näkyny miestä.
Muistatko sen biisin. Taisi olla sähkömies.... vai putkimies?
Viikon kadoksissa ollut huoltomies?Käviköhän huoltomies eilen kun olin suihkussa? Ei oo näkyny miestä.
En muista.Viikon kadoksissa ollut huoltomies?
Muistatko sen biisin. Taisi olla sähkömies.... vai putkimies?
Kyllä se aina jossain vaiheessa tulee mieleen.En muista.
En oo ennen nähny tota.Kyllä se aina jossain vaiheessa tulee mieleen.
Mun idoli!
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Olipa surkea huoltomies, jos ei sinua tullut suihkuun tervehtimään ja tarjonnut "selänpesua". Kannattaa tehdä valitus huoltomiehen epäkorrektista käytöksestä.Käviköhän huoltomies eilen kun olin suihkussa? Ei oo näkyny miestä.
Sanos muuta.Olipa surkea huoltomies, jos ei sinua tullut suihkuun tervehtimään ja tarjonnut "selänpesua". Kannattaa tehdä valitus huoltomiehen epäkorrektista käytöksestä.
Taas?Tylsää. Ihan kamalan tylsää!
1.80 punttia! hophop!Emmää. Mun polvet ei tykkää.
Mut puntteja vois nostella.
Minä olen alle kaksikymppisenä joutunut vastaamaan tuollaiseen syytökseen - sattui asiakkaaksi ihan oikea nymfomaanirouva ja hän ei sulattanut, etten kesken työpäivän ehtinyt häntä hoidella. otti yhteyttä esimieheeni ja valitti huonosta käytöksestä. Opettavainen kokemus.Sanos muuta.
Kai vajaa 2 kyykkyä menee. tosin desimaalit olisi Suomessa parempi ilmaista pilkulla kuin pisteellä, siis 1,8 eikä 1.8.Taas?
Nyt me kyl keksitään sulle jotain. ..
1.80kyykkyä!!
Onko tuo ohje virheetön?Kai vajaa 2 kyykkyä menee. tosin desimaalit olisi Suomessa parempi ilmaista pilkulla kuin pisteellä, siis 1,8 eikä 1.8.
Koskaan ei satasia eroteta kymmenistä pisteellä.
Tehtävä yksi (1),Kai vajaa 2 kyykkyä menee. tosin desimaalit olisi Suomessa parempi ilmaista pilkulla kuin pisteellä, siis 1,8 eikä 1.8.
Koskaan ei satasia eroteta kymmenistä pisteellä.
Ei ollut, ainakin yksi iso alkukirjain puuttui. Jos kuitenkin käyttää samaa outoa ilmaisutapaa useamman kerran, ei kyse liene sattumasta?Onko tuo ohje virheetön?
sähkömies ei katoa viikoksi vaan aina vähintäin kahdeksiKyllä se aina jossain vaiheessa tulee mieleen.
Mun idoli!
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Kai sä sanoit esimiehelle vähän nolona punastellen, et puumatäti oli kyl ny vähän liikaa mun hoideltavaksi, et jos esimies viittis hoitaa sen tai näyttää malliaMinä olen alle kaksikymppisenä joutunut vastaamaan tuollaiseen syytökseen - sattui asiakkaaksi ihan oikea nymfomaanirouva ja hän ei sulattanut, etten kesken työpäivän ehtinyt häntä hoidella. otti yhteyttä esimieheeni ja valitti huonosta käytöksestä. Opettavainen kokemus.
Selkenee. Sana tehtävä olisi auttanut, samoin välilyönti.Tehtävä yksi (1),
kahdeksankymmentä (80) punttia!!!!!!!
Kyllä, jos meinaa tehdä toisen "käskystä" Kyykkyä , punttia tai mitä vaan, saa lukee ohjeen mieleisekseen!Selkenee. Sana tehtävä olisi auttanut, samoin välilyönti.
Keskustelu esimiehen kanssa oli ihan myönteinen, minä kun en ollut firman ensimmäinen joka oli joutunut puumatädin (hyvä nimitys!) kohteeksi.Kai sä sanoit esimiehelle vähän nolona punastellen, et puumatäti oli kyl ny vähän liikaa mun hoideltavaksi, et jos esimies viittis hoitaa sen tai näyttää mallia
Kyllä, jos meinaa tehdä toisen "käskystä" Kyykkyä , punttia tai mitä vaan, saa lukee ohjeen mieleisekseen!
Kerkesin jo muuten eilen iloita siitä ettei paineet ole ollut enää niin korkealla, tänä aamuna heräsin tuttuun suhinaan ja mittauksessa yläpaineet taas yli 200.
Syke on onneksi mennyt alemmaksi.
Mulle annettiin taas toi mittari kotiin ja mittailen viä pari päivää, sitten pitäis päästä lekurin kanssa juttusille uudelleen.Joko sä pääsit lääkäriin?
Mulle neuvoi kerran yksi hoitaja samaa ja on muuten tosi epäreilua, että terv.huolto on niin kovilla ettei muuten saa enää kunnolla apua.Jos hiemankin tuntuu huonolta, ni soitat hätäkeskukseen ja liioittelet helvetisti oireita. Ei tässä maassa tunnu saavan hoitoa muutoin kuin sitä kautta.