Mikä on tekosyysi pysäköidä Audisi suojatielle, niin ettei edessä oleva auto pääse lähtemään?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä on edelleen tekosyysi kuvitella, että kaikki tällä palstalla olevat ihmiset tekevät näitä asioita joista kaikkia syytät? Mikä on tekosyysi olla noin vajaa?
 
vierailija
Yleensä poispääsy vaatii ettei kumpikaan ole ajanut liian lähelle. Jos takana on puoli metriä väliä, mutta edessä vain kymmenen senttiä, autoa ei saa pois. Pysköintiä seuratessa melkein arvaa ulkonäöstä ja sukupuolesta ketkä ajavat puskuriin kiinni.
Jos takana on puoli metriä väliä, sieltä saa pois auton tumpulampikin autoilija.
 
vierailija
vierailija
Joo, saahan sitä törmäämällä etu- ja takapuskureihin vajaa khmmenen kertaa, mutta Tesla ei tykkää hyvää.
Sitä varten autossa on puskurit. Tesla ei asiasta välitä, mutta ilmeisesti omistajalle se puskuri on niin tärkeä, ettei sitä sovi käyttää siihen käyttötarkoitukseen mihin se on kehitetty. No onneksi Suomessa on vielä tilaa, niin tuollaisia tilanteita tulee aniharvoin vastaan.
 
vierailija
Sitä varten autossa on puskurit. Tesla ei asiasta välitä, mutta ilmeisesti omistajalle se puskuri on niin tärkeä, ettei sitä sovi käyttää siihen käyttötarkoitukseen mihin se on kehitetty. No onneksi Suomessa on vielä tilaa, niin tuollaisia tilanteita tulee aniharvoin vastaan.
Ei autojen maalatut puskurin virkaa tekevät korinosat ole tarkoitettu lommotettaviksi törmäilyillä muihin autoihin!
 
vierailija
Ei autojen maalatut puskurin virkaa tekevät korinosat ole tarkoitettu lommotettaviksi törmäilyillä muihin autoihin!
Muualla Euroopassa ne nimenomaan ovat tarkoitettuja siihen.
Ensimmäisiä kertoja kun aloin ajamaan kesälomamatkoilla Keski-Euroopassa, hämmästyin tapaa tuupata edessä parkissa olevaa autoa eteenpäin, että pääsisi poistumaan ahtaasta katuparkista, kunnes ymmärsin sen olevan yleinen tapa ahtailla suurkaupunkien kadunvierusparkeilla.
Pian ymmärsin, ettei kannata laittaa käsijarrua päälle kun parkkeeraa auton kadunvarteen, sillä ilman käsärin käyttöä muut pysäköijät pystyvät helposti ja ilman suurempia vaurioita tuuppaamaan liian lähelle parkkeerattua autoa kauemmas ja lähteminen paikasta tulee helpommaksi/mahdolliseksi.

Suomessa auton pikkukolhujen korjaaminen maksaa kultaa ja timantteja, mutta muualla maailmassa auto viedään kerran vuodessa kolhujen korjaukseen tai autoa vaihdetaan siinä vaiheessa kun kolhuja on liikaa.
Suomessa se ei tietenkään onnistu, sillä täällä korjaaminen ja autot maksavat liikaa.
Suomen käytettyjen autojen keskimääräinen hinta on 3600n euroa ja keski-ikä yli 12 vuotta.
On maamme köyhä ja siksi jää
 

Yhteistyössä