"Navalnyi on äärioikeistolainen nationalisti, jonka mielestä Krim kuuluu Venäjälle"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sinun mielestä.
Eiköhän tässä ennemmin ole kyse siitä ettei Putin voisi estää vastaehdokkaiden olemassaoloa.
Mä en pidä Putinista, mutta en kyllä toivo hänelle vastaehdokkaaksi sellaista joka haluaa takaisin Suur-Venäjän ajan, haluatko sinä ja ennenkuin sanot ''ettei se sellasta voi tehdä, koska EU estää'' niin oletko ihan varma? Mitenkäs kävi Krimille, aivan.
Ja joo, Putin otti Krimin...mutta haluatko ottaa riskin, että toi toinen haluaa katsoa seuraavaksi kohti Suomea? Minä en.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Mä en pidä Putinista, mutta en kyllä toivo hänelle vastaehdokkaaksi sellaista joka haluaa takaisin Suur-Venäjän ajan, haluatko sinä ja ennenkuin sanot ''ettei se sellasta voi tehdä, koska EU estää'' niin oletko ihan varma? Mitenkäs kävi Krimille, aivan.
Ja joo, Putin otti Krimin...mutta haluatko ottaa riskin, että toi toinen haluaa katsoa seuraavaksi kohti Suomea? Minä en.
Jospa sieltä löytyisi/uskaltaisi muutkin lähteä presidenttikilpaan jos ei tarvitsisi henkensä edestä pelätä. Oisko se sun mielestä ok.
 
vierailija
Tämän päivän FSB koostuu samasta jäsenpiiristä kuin "edesmennyt" KGB.

FSB on vastuussa 20 miljoonan ihmisen joukkomurhasta Stalin vainoissa Neuvostoliitossa.
KGB oli vain kommunistien työkalu. Suomen eduskunnassa istuu henkilö joka sanoo olevansa kommunisti ja SKP palaa rakaisin Suomen puoluerekisteriin.


Miten tälläinen vasemmistolainen ääriliike voidaan hyväksyä Suomen puoluerekisteriin ja tämän ääriaatteen kannattaja voi toimia kansanedustajana?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä