Varttuneilla miespuolisilla artisteilla pitää olla +20 v nuorempi mimmi kainalossa.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija7
  • Ensimmäinen viesti
Ihana äijä!

Ja jotenkin oon lukenut rivien välistä, että sille se aikapäiviä sitten sattunut ero otti koville. Jos nyt, yli kymmenen vuoden jälkeen on löytnyt uuden ni hitonko väliä iällä?
Kai se ero otti koville, mutta tuosta lehtijutusta paistoi läpi että äijä taisi itse sekoilla itsekin aika urakalla.

Sit löytää yli 20-v.böönan "NYT loppui sekoilut".

Äääähhh....tuo ei elä jotenki realiteeteissa. Jos pelkästään eukko saa sekoilut loppumaan ja äijä ei itse sitä lopettamista ole sitä ennen tehnyt, niin en luottaisi....arki karsii turhat utopiat.

Anteeks kun olen hiekkatoosana tänään. Mut falski äijä. En oo koskaan tykänny. :D
 
Ei nyt millään pahalla. Mut älä usein yleistä oman kokemuksesi perusteella. Mun kavereilla on kaikilla tissit kuin läpyskät (itsellä ei, kun imetys takkusi), maha on pehmeä, ruttuinen löllö, on raskausarpia.

Joo ei olla fitness-piireissä jossa raskauden jäljet jumpataan jo synnärillä pois...

Mun kaverit näyttävät ihan tavallisilta, on niillä sit lapsia seitsemän tai ei lainkaan. Kokemukseni mukaan "löysyys" ei mitenkään korreloi lapsimäärän kanssa. Synnyttämättömällä ystävälläni nännit ovat suunnilleen navan tasolla ku taas mulla kolmenkymmenen kuukauden imetyksen jälkeen ne ovat alle kämmenenmitan kainalokuopasta. Ni ja toisella ystävällä raskausapria tuli jo viisitoistakesäisenä! Ja jopa miehelläni on niitä hauisten sivuilla.



Mun elämä ois varmasti olllut ihan kamalaa, jos olisin eksän jälkeen jäänyt vellomaan ajatukseen "se vei mun parhaat vuodet ja jätti löllömahan".


Mut ku mun mielestä ulkonäkö on yhtä tyhjän kanssa, kun tärkeitä ihmissuhteista mietitään, ni en osannut ottaa siitäkään stressiä. Enkä tule ottamaan. Ei niin kannata elää!
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Mun kaverit näyttävät ihan tavallisilta, on niillä sit lapsia seitsemän tai ei lainkaan. Kokemukseni mukaan "löysyys" ei mitenkään korreloi lapsimäärän kanssa. Synnyttämättömällä ystävälläni nännit ovat suunnilleen navan tasolla ku taas mulla kolmenkymmenen kuukauden imetyksen jälkeen ne ovat alle kämmenenmitan kainalokuopasta. Ni ja toisella ystävällä raskausapria tuli jo viisitoistakesäisenä! Ja jopa miehelläni on niitä hauisten sivuilla.



Mun elämä ois varmasti olllut ihan kamalaa, jos olisin eksän jälkeen jäänyt vellomaan ajatukseen "se vei mun parhaat vuodet ja jätti löllömahan".


Mut ku mun mielestä ulkonäkö on yhtä tyhjän kanssa, kun tärkeitä ihmissuhteista mietitään, ni en osannut ottaa siitäkään stressiä. Enkä tule ottamaan. Ei niin kannata elää!
Joillakin on hyvä tekosyy olla pistämättä itseään hyvään fyysiseen kuntoon. "No tuolla Pirkolla ei olekaan lapsia, siksi se on timmimimmi... ". Salille vaan löllöjä kiinteyttämään. Raskausarvista ei tosimiäs välitä, mutta mitään laardikasoja ei viittis kattella
 
Joillakin on hyvä tekosyy olla pistämättä itseään hyvään fyysiseen kuntoon. "No tuolla Pirkolla ei olekaan lapsia, siksi se on timmimimmi... ". Salille vaan löllöjä kiinteyttämään. Raskausarvista ei tosimiäs välitä, mutta mitään laardikasoja ei viittis kattella
Pirkko ilman lapsia pääsee salille paremmin kuin Pirkko jolla on vaikka alle kouluikäiset lapset.

Enkä mä kavereitani katso. Toiset on hoikempia ja toiset mua lihavampia.
Kuntoilu tulee usein omasta lapsuusperheestä, ja jos sitä kipinää ja mallia ei sieltä ole saanut, niin se ei tule luonnostaan.
Toki sitä voi pakottaa itselle, kuten mä talvisin joudun pakottamaan.
 
No jos pitäisi valita timmimimmi vs laardikasa, niin veikkaan, että 99,9% lähtee timmimimmin matkaan. Siis jos miettii vain ja ainoastaan ulkonäköä. Sama juttu taatusti naisilla. Lähdetkö tom hardyn vai jonah hillin (kun hän oli läskeimmillään) matkaan?
Tää on valitettava totuus.

Itselläni on mies joka palvoo maata mun alla, mutta tiedän että jos olisin parin muun, ulkonäkökeskeisemmän miehen matkaan lähtenyt, niin tiukkaa olisi jossain vaiheessa tehnyt niillä, kun meikäläisellä ei ollu mitään kiirettä saada itseä raskausajoista kuosiin...:)

No, mun mies on muutoinki mulle tarkoitettu. Se on se isoin liima.
 
No jos pitäisi valita timmimimmi vs laardikasa, niin veikkaan, että 99,9% lähtee timmimimmin matkaan. Siis jos miettii vain ja ainoastaan ulkonäköä. Sama juttu taatusti naisilla. Lähdetkö tom hardyn vai jonah hillin (kun hän oli läskeimmillään) matkaan?

Nyt oot väärässä.

Niitä, jotka haluavat reilusti tuhdimman, ihan vaan ulkonäön perusteella, on aikankin 20 prosenttia. Sekä miehistä että naisista.
 
No jos pitäisi valita timmimimmi vs laardikasa, niin veikkaan, että 99,9% lähtee timmimimmin matkaan. Siis jos miettii vain ja ainoastaan ulkonäköä. Sama juttu taatusti naisilla. Lähdetkö tom hardyn vai jonah hillin (kun hän oli läskeimmillään) matkaan?
No tuota, on yksi mies josta tykkään. Hän on suunnilleen saman kokoinen kuin jonah hill oli. Mä olen seurustellut hoikkien ja vatsakkaiden kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Mut siis ettekö te, epäilijät, oo koskaan huomanneet?

Kun joku ei ensinäkemällä ole ehkä ihan se ihanne tai on ehkä jopa hieman vastenmielisen näköinen. Mut ku ootte viettäneet koko päivän tai illan tai minkä vaan, kanssaan, ni tunne hälvenee. Ku ihminen vaan on niin mukava, helppo, mielenkiintoinen, lämmin, mutkaton, tai mikä ikinä. Siis niin, että persoona vie voiton ulkomuodosta ja sitä vaan haluaa olla sen ihmisen kanssa samassa tilassa usein koska silloin on hyvä olla.
 
Mut siis ettekö te, epäilijät, oo koskaan huomanneet?

Kun joku ei ensinäkemällä ole ehkä ihan se ihanne tai on ehkä jopa hieman vastenmielisen näköinen. Mut ku ootte viettäneet koko päivän tai illan tai minkä vaan, kanssaan, ni tunne hälvenee. Ku ihminen vaan on niin mukava, helppo, mielenkiintoinen, lämmin, mutkaton, tai mikä ikinä. Siis niin, että persoona vie voiton ulkomuodosta ja sitä vaan haluaa olla sen ihmisen kanssa samassa tilassa usein koska silloin on hyvä olla.
Just näin se menee. :D
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
vierailija
Sulla on jotenkin omituinen kuva miehistä.

Entä naiset? Kannattaako miehen ottaa missi tai laulajatar tai vaikka fittnestypy? Onko sekin oitis pettämässä kun on tilaisuus? Tai kannattaako miehen ottaa nainen ylipäätään, koska ehdotuksiahan satelee kuukausittain vaikkei ois mitenkään kuuluisa.
Missit ja fitness-typyt ei varmaankaan vedä viinaa keikan jälkeen ja sekoile
 
  • Haha
Reactions: -roosaruusa-
vierailija
Raskausarpien syntyminen on kiinni ihokudoksesta. Joillekin niitä ei tule ollenkaan ja toisille niitä tulee todella helposti. Valitettavasti itse kuulun tähän jälkimmäiseen porukkaan. Kuinka muutenkaan.

Ottaa joskus niin raskaasti päähän kun toiset saa kauniin ulkomuodon ja itse ei ole saanut edes perusnättiä ulkonäköä. Sitten nämä kaunottaret valittavat ulkonäöstään ja olemattomista makkaroistaan. Yhteiskuvia otettaessa syynätään itsensä millin tarkasti siitä kuvasta jos joku kysyy voiko kuvan laittaa esim. Facebookiin. Tarkasti pitää katsoa onko kuva hyväksyttävä vaikka oikeasti näyttää aina hyvältä. Muut sitten huokailevat kun yleensä kuvat eivät kelpaa ja pitää ottaa monta uutta. Me vähemmän kauniit emme edes pahemmin katso niitä kuvia ennen julkaisua koska sen tietää, että meistä ei hyviä kuvia saa. Kaunottarien mielestä heidän kuvissaan aina muka jotakin vialla ”ei tätä, mä näytän kamalalta, mun nenä näyttää isolta, suu huonossa asennossa”. Ja kun näin ei edes ole.
 
vierailija
Ja miten hyvä tieto ja tuntemus sulla on muiden miesten kuin itsesi mielihaluista? Moneko kanssa sä olet neuvotellut siitä, minkä näköinen nainen ois kiva uudeksi kimppakaveriksi? Mä olen useammankin. Ja parin naisen kanssa myös.
Erittäin hyvä tietämys
kundit/miehet puhuu oikeesti näistä asioista avoimesti keskenäänkun teikäläiset ei ole kuulolla ;)
 
Erittäin hyvä tietämys
kundit/miehet puhuu oikeesti näistä asioista avoimesti keskenäänkun teikäläiset ei ole kuulolla

Jaa että mulle (nykyäänkin normaalipainoinen mut silloin suorastaan hoikka) sit muuten vaan kerrotaan että paksumpikin käy. Ja yksi myönsi olevansa jopa fetissityyliin kiinnostunut kunnolla lihavista tai raskaanaolevistakin vaikka tiesi ettei mun kanssa sit kyllä kolmen kimppaa siinä tapauksessa tuu saamaan.
 
vierailija
Jaa että mulle (nykyäänkin normaalipainoinen mut silloin suorastaan hoikka) sit muuten vaan kerrotaan että paksumpikin käy. Ja yksi myönsi olevansa jopa fetissityyliin kiinnostunut kunnolla lihavista tai raskaanaolevistakin vaikka tiesi ettei mun kanssa sit kyllä kolmen kimppaa siinä tapauksessa tuu saamaan.
Tottakai poikkeuksia on joka asiassa mutta keskimäärin miehet ihailee sopusuhtaisia
kurveja saa tietysti olla

oon nähnyt TV:ssä sairaalloisia fetissimiehiä ja tyhmiä alistuvia naisia +200 kg jotka tietysti jenkkilässä, syöttää läskiä ja naiset ei pääse edes sängystä ilman palokunnan apua

tässä nyt on sekäettiä

 

Yhteistyössä