Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Meillä kissa tykkää stalkata, kun on suhkussa. Varmaan ihmettelee sitä itsensä kiduttamista..
Toi tekee samaa, edellisessä asunnossa tuijotteli mua pytyn takaa niin, että vain toinen silmä ja pinkki nenä näkyi...saattoi tulla suihkuunkin.
Nykyisen asunnon suihkuhuoneessa tyytyy kattelemaan hiekkalaatikkonsa edessä ja istuu heti lasioven takana, kun käyn saunassa. Tuosta tulikin mieleen, että aika pian saan mennä saunaan taas :giggle:
 
Nonni, te palstalaiset saatte päättää miten ratkaisen mun tämäniltaisen makeantuskan (laihisyritys on päällä):

1) syön porkkanoita
2) teen kasan lettuja mansikkahillolla iltapalaksi perheelle (liian suuri houkutus mulle koska teen hyviä lettuja, eli söisin 2-3 lettusta)
3) letut ja 2 km hikilenkki sen jälkeen
Porkkanat ja tee niille joku herkullinen dippikastike. Voit käydä kaupassa hakemassa niitä valmiita dippipusseja ja kermaviiliä vaikka.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.
Miepä kävin tänään kirpparilla piiiitkästä aikaa ja ostin sieltä Dumasin Kolme muskettisoturia koko kirjasarjan (2 eeroo) ja sellasen tosi ison teemukin ja siihen kuuluvan lautasen (yht,2,50 eeroo). Tohon mukiin voi laittaa myös keittoa ja syödä siitä lusikalla.

Kävin myös tikkien poistossa (unohin viime pe otatuttaa...) ja kaupassa toteamassa, että kissan ostokset maksaa muuten aina enemmän kuin mun ostokset, mokoma Queeni
Kolme muskettisoturia on ihana, oli mun lempikirja esiteininä.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Kais ja Elena777
Nonni, te palstalaiset saatte päättää miten ratkaisen mun tämäniltaisen makeantuskan (laihisyritys on päällä):

1) syön porkkanoita
2) teen kasan lettuja mansikkahillolla iltapalaksi perheelle (liian suuri houkutus mulle koska teen hyviä lettuja, eli söisin 2-3 lettusta)
3) letut ja 2 km hikilenkki sen jälkeen
Porkkanat
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: Elena777 ja Echo
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Nonni, te palstalaiset saatte päättää miten ratkaisen mun tämäniltaisen makeantuskan (laihisyritys on päällä):

1) syön porkkanoita
2) teen kasan lettuja mansikkahillolla iltapalaksi perheelle (liian suuri houkutus mulle koska teen hyviä lettuja, eli söisin 2-3 lettusta)
3) letut ja 2 km hikilenkki sen jälkeen
Tekisin ehkä salaterveellisiä lettuja? Kaurajauhoista ja paistaisin öljyssä, päälle banaania?
 
Nonni, te palstalaiset saatte päättää miten ratkaisen mun tämäniltaisen makeantuskan (laihisyritys on päällä):

1) syön porkkanoita
2) teen kasan lettuja mansikkahillolla iltapalaksi perheelle (liian suuri houkutus mulle koska teen hyviä lettuja, eli söisin 2-3 lettusta)
3) letut ja 2 km hikilenkki sen jälkeen
Ensin nakerrat muutaman porkkanan, sitten mussutat pari lettua hillolla ja rento lenkkeily sen jälkeen.
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Deleted member 149094
Nonni, te palstalaiset saatte päättää miten ratkaisen mun tämäniltaisen makeantuskan (laihisyritys on päällä):

1) syön porkkanoita
2) teen kasan lettuja mansikkahillolla iltapalaksi perheelle (liian suuri houkutus mulle koska teen hyviä lettuja, eli söisin 2-3 lettusta)
3) letut ja 2 km hikilenkki sen jälkeen
Syö porkkanoita mansikkahillolla, niin kilometri riittää!
 
Meillä Minttu välillä juoksee kahtomaan veskinpönttöä kun huuhtelen veskin. Hertta taas välillä hakkaa tai raapii veskin ovea ku meen vessaan tai sitten makaa vessan oven edessä eikä siirry senttiäkään,joten pitää väkisin avata ovi,että pääseen sinne.
 
Deleted member 149094
Toi tekee samaa, edellisessä asunnossa tuijotteli mua pytyn takaa niin, että vain toinen silmä ja pinkki nenä näkyi...saattoi tulla suihkuunkin.
Nykyisen asunnon suihkuhuoneessa tyytyy kattelemaan hiekkalaatikkonsa edessä ja istuu heti lasioven takana, kun käyn saunassa. Tuosta tulikin mieleen, että aika pian saan mennä saunaan taas
Ahh, se sauna!! Viimekerrasta onkin muuten aikaa reilu puoli vuotta! Sauno minunkin puolesta sitten, kun pääset!
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
Meillä Minttu välillä juoksee kahtomaan veskinpönttöä kun huuhtelen veskin. Hertta taas välillä hakkaa tai raapii veskin ovea ku meen vessaan tai sitten makaa vessan oven edessä eikä siirry senttiäkään,joten pitää väkisin avata ovi,että pääseen sinne.
Ei meilläkään tarvi yleensä yksin vessassa istuskella. Aina on seuraa!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Deleted member 149094
Nonni, te palstalaiset saatte päättää miten ratkaisen mun tämäniltaisen makeantuskan (laihisyritys on päällä):

1) syön porkkanoita
2) teen kasan lettuja mansikkahillolla iltapalaksi perheelle (liian suuri houkutus mulle koska teen hyviä lettuja, eli söisin 2-3 lettusta)
3) letut ja 2 km hikilenkki sen jälkeen
Noniin. Vakavasti. Kuinka paljon sullon kiloja jäljellä ja mikä on tavoiteaika? Laihdutko nopeasti vai hitaasti ja pysyykö paino hyvin siellä, missä se on?

Yleensä sanoisin, että jos makeaa tekee mieli, niin sitä ei kannata syödä, mutta jos tekee lettuja mieli, kannattaa syödä. Eli jos se on jokin spesifi asia.

kaikkein tärkeinhän on se, että laihdutus tuntuu hyvältä, muuten se ei oikein toimi. Mistä saat suurimmat kiksit juuri nyt?

ensimmäiset kysymykset sitten vastaa siihen, mikä kannattaa ja kuinka paljon niitä lättyjä sit voi vetää. Tulisko hyvä mieli puolikkaasta lätystä, jossa on kaksinkertainen määrä hilloa? (Eli puoltoista lättyä kalorilaskennallisesti)
 

Yhteistyössä