Trumpin masinoimat mellakoivat kongressihuligaanit shamaani etunenässä: ”Donald Trump petti meidät”!

  • Viestiketjun aloittaja Heh he hee
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Tästä varmaan tulee vielä jokin tutkimus. Lähtökohtana sellainen henkilöpalvonta, mitä näkee uskonlahkoissa ja niissä "itsemurhalahkoissa". Uutta lienee tuollainen median kautta iskostuva henkilöpalvonta.
 
Don vankilaan
Kuten olen aavistellutkin, niin Trump ei yllyttänyt Capitolin valtaamiseen. Joukko hulluja vain luuli niin.
Sähän olet yhtä lahjakas valehtelija kuin mestarisi :eek:


”Tulee olemaan villiä” – Trump kiihdytti kannattajiaan viikkoja ja kehotti toistuvasti saapumaan Washingtonin mellakkaan
Presidentti Donald Trump pohjusti Washingtonin kaaosta vihaisella kampanjalla ja yllytti kannattajiaan marssimaan kongressitalolle.

 
Ppesu. Osta lasit!
Mellakkaa edeltäneinä viikkoina Trump kehotti useaan otteeseen kannattajiaan saapumaan Washingtoniin samana päivänä kuin kongressin oli määrä vahvistaa presidentinvaalien tulos.


– Tilastollisesti mahdotonta, että 2020 vaalit olisi hävitty. Iso mielenosoitus DC:ssä 6. tammikuuta. Saavu sinne, tulee olemaan villiä! presidentti lupaili Twitter-viestissään 20. joulukuuta.


– KUUDES TAMMIKUUTA, NÄHDÄÄN DC:ssä, Trump kirjoitti 30. joulukuuta.


1. tammikuuta Trump muistutti jälleen tulevasta mielenosoituksesta.


– Ratsuväki on tulossa, herra presidentti, yksi Trumpin Twitter-seuraajista kommentoi New York Timesin mukaan.


– Suuri kunnia! Trump vastasi.
 
Deleted member 149094
Sähän olet yhtä lahjakas valehtelija kuin mestarisi


”Tulee olemaan villiä” – Trump kiihdytti kannattajiaan viikkoja ja kehotti toistuvasti saapumaan Washingtonin mellakkaan
Presidentti Donald Trump pohjusti Washingtonin kaaosta vihaisella kampanjalla ja yllytti kannattajiaan marssimaan kongressitalolle.

Sä taidat oikeastaan argumentoida Halla-ahon mielipidettä vastaan. Trumphan itse on ottanut osavastuun tapahtumista.
 
Hehehehehehehehe
Mellakkaa edeltäneinä viikkoina Trump kehotti useaan otteeseen kannattajiaan saapumaan Washingtoniin samana päivänä kuin kongressin oli määrä vahvistaa presidentinvaalien tulos.


– Tilastollisesti mahdotonta, että 2020 vaalit olisi hävitty. Iso mielenosoitus DC:ssä 6. tammikuuta. Saavu sinne, tulee olemaan villiä! presidentti lupaili Twitter-viestissään 20. joulukuuta.


– KUUDES TAMMIKUUTA, NÄHDÄÄN DC:ssä, Trump kirjoitti 30. joulukuuta.


1. tammikuuta Trump muistutti jälleen tulevasta mielenosoituksesta.


– Ratsuväki on tulossa, herra presidentti, yksi Trumpin Twitter-seuraajista kommentoi New York Timesin mukaan.


– Suuri kunnia! Trump vastasi.
Mielenosoitukseen kannustaminen ei taida olla laitonta.
 
Deleted member 149094
Ahaa
en ole seurannut
siinä mielessä olen sitten pettynyt kun äänestän persuja
harmi kun Jussi ihailee kahta psykopaattia, toinen siis itärajan takana
En mä usko, et se sitä ihailee, mutta sillä on mahdollisia äänestäjiä, jotka ihailee. Jussin tyyli ilmaista asiat on sellaisia, että ne kosiskelee kaikkia. Ristiriitoja jos ilmenee, se kiertää sellaiset.. Mut toihan on vaan sitä populistien tyyliä.
 

Yhteistyössä