Perjantain tiskoteekki!

En yleensä ole ihan näin onneton näiden it-juttujen kanssa... tai ehkä sittenkin olen.. fuck..

nyt en jaksa edes yrittää...miettiä kokeilla...


Gunman Style - Asian western parody
[MEDIA=youtube]videon_id[/MEDIA] ja tuossa siis videon id on se merkkijonon viimeinen osa Youtuben jaa-toiminnan tarjoamasta linkistä. Esim. tuossa Gangnam-style parodiassa ceVlltPBcHg
 
  • Tykkää
Reactions: ssssss
Mabel - Don't Call Me Up

Ikävän kielteistä kommunikointia. Tässä Miami Dolphinsin Cheerleaderit ovat huomattavasti positiivisempia (Carly Rae Jepsen-cover). Jos joskus eksyisin Floridaan, tämä video vaikuttaisi siihen, että saattaisin hyvinkin hakeutua Miami Dolphinsin otteluun, vaikka amerikkalainen jalkapallo ei kiinnostakaan.
 
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria
Ikävän kielteistä kommunikointia. Tässä Miami Dolphinsin Cheerleaderit ovat huomattavasti positiivisempia (Carly Rae Jepsen-cover). Jos joskus eksyisin Floridaan, tämä video vaikuttaisi siihen, että saattaisin hyvinkin hakeutua Miami Dolphinsin otteluun, vaikka amerikkalainen jalkapallo ei kiinnostakaan.
Tän kyllä muistan hyvin, viime vuonna oli täällä jossain ;)

Mutta mun videon Mabel odotteli tietysti Lattea saapuvaksi, oli jo jättänyt tuon valehtelevan hepun :D

Hyvä rytmi, mieleenpainuva melodinen biisi ja hehkeät neidot esittämässä :love:
 
Tän kyllä muistan hyvin, viime vuonna oli täällä jossain

Mutta mun videon Mabel odotteli tietysti Lattea saapuvaksi, oli jo jättänyt tuon valehtelevan hepun

Hyvä rytmi, mieleenpainuva melodinen biisi ja hehkeät neidot esittämässä
Minä sen taisin silloinkin linkata. Joku muukin aikanaan piti näkemästään ja tässä seuraus, USAn sotilaat Afganistanissa tekivät oman version tuosta miamilaisten videosta. Mitähän tästä pitäisi sanoa o_O Onko palstamammojen mieleen?
 

Yhteistyössä