Pitääkö mennä testeihin...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Miksi sitä testiä pitäisi vältellä. Tuskin ap on varautunut olemaan neljän seinän sisällä ensi viikonloppuun. Eli ainakin ruokaa tarvitsee ja jokainen kauppareissu olisi riski muille.

Lopeta vatvominen ja mene testiin.
 
vierailija
Saako testiin nykyään mennä oman arvion mukaan? Kesällä piti soittaa ja noilla oireilla ei olisi testiin edes otettu, toki tautitilanne on nyt ihan eri, mutta ennen piti saada lupa tulla testiin. Ei sinne noin vaan mennä
 
Saako testiin nykyään mennä oman arvion mukaan? Kesällä piti soittaa ja noilla oireilla ei olisi testiin edes otettu, toki tautitilanne on nyt ihan eri, mutta ennen piti saada lupa tulla testiin. Ei sinne noin vaan mennä

Mä olen käynyt kahdesti.

Toisen kerran ilman oireita, mut kutsuttiin (määrättiin) testiin.
Toisen kerran soitin ja ajan sai heti ja sit vaan ajettiin testauslinjastoon. Oireena mulla oli nuha.
 
vierailija
Oma valinta. Ei sinne kukaan pakota.
Itse en ole ikinä käyny. Jos jokaisesta kurkun karvastelusta / nenän vuodosta olisin käyny olisi testikertoja kertyny jo yli 30. Väh kerran viikos tunnen flunssaista oloa talvella ja näin on ollu aina.
 
vierailija
Oma valinta. Ei sinne kukaan pakota.
Itse en ole ikinä käyny. Jos jokaisesta kurkun karvastelusta / nenän vuodosta olisin käyny olisi testikertoja kertyny jo yli 30. Väh kerran viikos tunnen flunssaista oloa talvella ja näin on ollu aina.
Riippuu työpaikastakin.
Riskiryhmäläisten kanssa työskentelevien pitää käydä testeissä vaikka kuinka ”tietäisi” sen olevan flunssaa.
Kolme kertaa jo olen itse negan käynyt testaamassa.
 

Yhteistyössä