Kerro jo mitä piti odottaa?Joo siis niiQ, kyynel...
En, koska ei se noin mennyt.Kerro jo mitä piti odottaa?
Miksi? Onko sulta kysytty jotain? Tai väitetty sun sanoneen jotain?Linkkaisitko, missä olen kirjoittanut valekampanjasta? Jatketaan sitten keskustelua.
Kiitti hyvästä vastakysymyksestäMiksi? Onko sulta kysytty jotain? Tai väitetty sun sanoneen jotain?
Vai tuliko kommentti väärällä nikillä?
Tai mitä jos sä vilkaisisit otsikkoa ja päättelisit siitä miksi varmaan moni muukin ajatteli Palstapesun liittyvän tähän sun ketjuun.Kiitti hyvästä vastakysymyksestä
yritetään ymmärtää tappion kärsineitä, ymmärrettävästi ovat kiukkuisia ja hermoilevat
aapee
Otsikossa viitataan minuun, joten kyllä kysytään. Mikä väärä nikki? Kuka luulet minun olevan? Vai oletko harhainen?Miksi? Onko sulta kysytty jotain? Tai väitetty sun sanoneen jotain?
Miksi? Onko sulta kysytty jotain? Tai väitetty sun sanoneen jotain?
Yo kommentti ei ole minun, enkä ole vainoharhainenOtsikossa viitataan minuun, joten kyllä kysytään. Mikä väärä nikki? Kuka luulet minun olevan? Vai oletko harhainen?
-ap-Hyvä lista. Mä lisäisin että
-lapsia tullaan yhä enemmän altistamaan seksille
@EchoEkko olisi pitänyt lisätä yhtenä harhaisena otsikkoon
katsokaa tökeröä aivopieruaan toisessa ketjussa, häpeä ekko
-ap-
Mulla ei ole mitään hävettävää. Hävettävää on niillä, jotka ei välitä lapsistaan.Ekko olisi pitänyt lisätä yhtenä harhaisena otsikkoon
katsokaa tökeröä aivopieruaan toisessa ketjussa, häpeä ekko
-ap-
Väitinkö sellaista?Yo kommentti ei ole minun, enkä ole vainoharhainen
-ap-
Ppesu liittyy ketjuun fanaattisena kannattajana ja valheisiin uskovana samoin kuin te 2 muutakin
säälittäviä olette kaikki
Et, selvensin koska en minäkään tiennyt keneltä kysyit?Väitinkö sellaista?
Tod näk suurimpaan osaan näistäMihin valheisiin olen uskonut? Linkit?
IS:Bidenin mukaan amerikkalaisten pitää myös hylätä kulttuuri, jossa faktoja manipuloidaan. Politiikan ei tarvitse olla kuin raivoava tuli, joka tuhoaa kaiken tieltään, Biden sanoi.Joo siis niiQ, kyynel...
Emmä tykkää lähteä tällaseen ''kenen puolella seisot, kenen lippua kannat'' höpötykseen mukaan.Millä puolella sinä olet?
Mikä ihmeen LissuElluLissu-Ellu ylivoimaisesti se pahin duo.
Palstapesu mielestäni kuitenkin irtisanoutui Trumpesterista ja ei hän käsittääkseni spämmännyt koko ajan jotain huuhaa-videoita. Echo taas oli kans aika hiljaa, tosin häneltä nyt tulee noita omiaan. Karkaa joskus hihhuliosastolle (no sitähän hän kai on).
Mut LissuEllu. Voisin kirjoittaa vaikka mitä, mutta oikeestaan ihan turhaa. Me vierailijat pyörimme palstalla ehkä viikon, ehkä kuukauden, jotkut ehkä vuoden. Sitten kadotaan. Tulee uudet ja ihmettelee noita kovin. Kenties todistavat heidän ontuvan logiikan, mutta siihen se sitten jääkin.
Tuolta twittereistä nousi nuo USA:n kahjot. Mutta ehkä nää palstakahjot ovat kuitenkin vain.... niin vain mitä ovat. No sitä samaa " itseajattelevaa jengiä" ilman aitoa mediakritiikiä.
"Media on rikki"-.sloganin toistaminen ei ole rakentavaa aitoa kritiikkiä. Mutta eipä sitä yleensä ole muukaan persumielien kritiikki.
Ei siellä kyllä koko kansan ääntä kuultu, se maa on niin kahtia jakaantunut kuin vaan voi olla.Biden sanoi puheessaan demokratian voittaneen Yhdysvalloissa ja että kansan ääntä on kuultu.
Linkki?Tod näk suurimpaan osaan näistä
In four years, President Trump made
30,573 false or misleading claims
The Fact Checker’s database of the false or misleading claims made by President Trump while in office.
-ap-