Oonalle toinen nimi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vaihda ensin eka nimi pois. Oona, öönä, iinä, hoomoilasena...
Mun mielestö Oona on ihan nätti nimi:)
Mun kaverin tyttö on Oona ja nimi sopii hälle niin hyvin etten voisi toista kuvitella. Vaikka toki yllätyin itse silloin nimivalinnasta kun alunperin tytöstä piti tulla Emilia.
Hänestä tulikin sitten Oona Emilia.
 
Mun mielestö Oona on ihan nätti nimi:)
Mun kaverin tyttö on Oona ja nimi sopii hälle niin hyvin etten voisi toista kuvitella. Vaikka toki yllätyin itse silloin nimivalinnasta kun alunperin tytöstä piti tulla Emilia.
Hänestä tulikin sitten Oona Emilia.
Oona, Ninna ja Unna on nimiä jotka sopii jonkun lappalaisen lapselle.

Anteeks ap edelleen...
 
Viimeksi muokattu:
Oona Maria olisi yksinkertainen ja helppo nimi.

Jos mulla ois poika niin sen nimi olis Matias Tapani
Meidän poika olis Lauri Akseli:)
Luoja soi vain tyttöjä, joiden kauniita nimiä en paljasta, ei sitä tiedä minkälaisen tuomion ne Echolta sais ja mä joutusin virtuaalisesti vetään Echoa pataan, eikä se olis kivaa:sneaky:
 
Meidän poika olis Lauri Akseli
Luoja soi vain tyttöjä, joiden kauniita nimiä en paljasta, ei sitä tiedä minkälaisen tuomion ne Echolta sais ja mä joutusin virtuaalisesti vetään Echoa pataan, eikä se olis kivaa
Echohan nyt nuijii kaiken maanrakoon paitsi itseään miellyttävät asiat. :cool:

Otin jo suojausasennon valmiiksi :)
 
Meidän poika olis Lauri Akseli:)
Luoja soi vain tyttöjä, joiden kauniita nimiä en paljasta, ei sitä tiedä minkälaisen tuomion ne Echolta sais ja mä joutusin virtuaalisesti vetään Echoa pataan, eikä se olis kivaa:sneaky:
Juu älä palstasta, että pysyis palstarauha.

Tän takia mä en tapaile mukaviakaan palstalaisia IRL. Menis sunkin hieno barokkisohva kahviin kun kertoisit "niin nää typykät on Unna ja Noona."

(No vitsivitsi)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä