Mikä minä olen? 4

  • Viestiketjun aloittaja Deleted member 149094
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Kunhan et kirjoita na1nen...

Naiset ovat kauniita, älykkäitä ja ahkeria. Mutta en kuitenkaan haluaisi naiseksi identifioitua, olen siis konservatiivinen ja taantumuksellinen?
Nyt meni ohi, että heilahti. Siis onko konservatiiviset ja taantumukselliset ei kaunnita älykkäitä ja ahkeria? Vai Miehet ei kauniitä, älykkäitä ja ahkeria? Ja puhutaanko kauniista fyysisessä vai mentaalisessa mielessä?
 
Nyt meni ohi, että heilahti. Siis onko konservatiiviset ja taantumukselliset ei kaunnita älykkäitä ja ahkeria? Vai Miehet ei kauniitä, älykkäitä ja ahkeria? Ja puhutaanko kauniista fyysisessä vai mentaalisessa mielessä?
Voi ihme!

Nyt olet esimerkki siitä, kuinka ymmärrämme yksinkertaisissakin kommenteissa toisemme väärin. Viittasin tuohon aiempaan "miesten kuukautiset" kommenttiini, jossa oli kysymys ei-biologiseen sukupuoleen identifioitumisesta.

Olisiko tämä ollut parempi muotoilu:

En haluaisi naiseksi identifioitua, vaikka naiset ovatkin kauniita, älykkäitä ja ahkeria. Olen siis konservatiivinen ja taantumuksellinen?

Naisista puolet on keskimääräistä kauniimpia ja puolet taas keskimääräistä rumempia. Siitä huolimatta miehen silmissä suurin osa naisista on kauniita, sävyeroja toki on. Tuota mentaalista kauneutta kutsuisin jollakin muulla nimellä. Vakituisen parisuhteeseen minäkin (jos sellainen tilanne nyt olisi) valitsisin siis mielummin fiksun, keskustelevan, leikkisän ja tempperamenttisen luonteen kuin mallin ulkonäön, jos ne olisivat toisensa pois sulkevina vaihtoehtoina.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Deleted member 149094
Voi ihme!

Nyt olet esimerkki siitä, kuinka ymmärrämme yksinkertaisissakin kommenteissa toisemme väärin. Viittasin tuohon aiempaan "miesten kuukautiset" kommenttiini, jossa oli kysymys ei-biologiseen sukupuoleen identifioitumisesta.

Olisiko tämä ollut parempi muotoilu:

En haluaisi naiseksi identifioitua, vaikka naiset ovatkin kauniita, älykkäitä ja ahkeria. Olen siis konservatiivinen ja taantumuksellinen?

Naisista puolet on keskimääräistä kauniimpia ja puolet taas keskimääräistä rumempia. Siitä huolimatta miehen silmissä suurin osa naisista on kauniita, sävyeroja toki on. Tuota mentaalista kauneutta kutsuisin jollakin muulla nimellä. Vakituisen parisuhteeseen minäkin (jos sellainen tilanne nyt olisi) valitsisin siis mielummin fiksun, keskustelevan, leikkisän ja tempperamenttisen luonteen kuin mallin ulkonäön, jos ne olisivat toisensa pois sulkevina vaihtoehtoina.
No ei auttanut tuo uusi muotoilu. Siis kysymykseeni. Onko siis elementit kaunis, älykäs ja ahkera poissulkevia konservatiivisuuden ja taantumuksellisen kanssa? Siis ts. Eikö muka voi olla konservatiivinen ja älykäs (tai kaunis tai ahkera) Tai jopa taantumuksellinen ja älykäs.

Ja siis kauniista puhuin, koska tunnen monta miestä, joilla on kaunis mieli. Että silleen. :)
 
No ei auttanut tuo uusi muotoilu. Siis kysymykseeni. Onko siis elementit kaunis, älykäs ja ahkera poissulkevia konservatiivisuuden ja taantumuksellisen kanssa? Siis ts. Eikö muka voi olla konservatiivinen ja älykäs (tai kaunis tai ahkera) Tai jopa taantumuksellinen ja älykäs.

Ja siis kauniista puhuin, koska tunnen monta miestä, joilla on kaunis mieli. Että silleen.
Eivät tietenkään ole poissulkevia. Katsoitko niitä "miehen kuukautiset"-videoita? Yliopistomaailmassa leviävän cancel-kulttuurin näkemyksen mukaan olen taantumuksellinen ja konservatiivinen, jos en voi kuvitella identifioituvani naiseksi.
 
vierailija
Eivät tietenkään ole poissulkevia. Katsoitko niitä "miehen kuukautiset"-videoita? Yliopistomaailmassa leviävän cancel-kulttuurin näkemyksen mukaan olen taantumuksellinen ja konservatiivinen, jos en voi kuvitella identifioituvani naiseksi.

Olen sieltä täältä tämän keskusteluketjun seuraaja, mutta pitäisikö miesten päästä jotenkin samalle tasolle naisten kanssa näiden ns. naisten vaivojen/pms oireidenkin kanssa, silleen sympatiseerata tai jotain.
En kuunnellut kokonaan niitä videoita kokonaan.
Miksei miehet voi kuitenkin olla miehiä ja naiset naisia.. Yleensä kromosomit on tämän ongelman ratkaissut.
ja jos ihminen on sieltä jostain väliltä, hän itse tasapainottelee miten haluaa, koska arvelen ettei se ole ihan niin yksiselitteinen asia heille itsellekään.
Ei mielestäni miesten pitäisi rasittaa pientä päätään naisten kuukautisilla.. paitsi. ehkä suosittelen vahvasti laskemaan puolisonsa tulevat kuukautispäivät, koska näin tiedät etukäteen valmistautua ehkä haastaviin päiviin vastaamalla: kyllä kulta rakas. ja toistat tarvittaessa ja ehkä välillä kysyt . tuonko lisää suolaista heseaterioita sinulle,
 
Olen sieltä täältä tämän keskusteluketjun seuraaja, mutta pitäisikö miesten päästä jotenkin samalle tasolle naisten kanssa näiden ns. naisten vaivojen/pms oireidenkin kanssa, silleen sympatiseerata tai jotain.
En kuunnellut kokonaan niitä videoita kokonaan.
Miksei miehet voi kuitenkin olla miehiä ja naiset naisia.. Yleensä kromosomit on tämän ongelman ratkaissut.
ja jos ihminen on sieltä jostain väliltä, hän itse tasapainottelee miten haluaa, koska arvelen ettei se ole ihan niin yksiselitteinen asia heille itsellekään.
Ei mielestäni miesten pitäisi rasittaa pientä päätään naisten kuukautisilla.. paitsi. ehkä suosittelen vahvasti laskemaan puolisonsa tulevat kuukautispäivät, koska näin tiedät etukäteen valmistautua ehkä haastaviin päiviin vastaamalla: kyllä kulta rakas. ja toistat tarvittaessa ja ehkä välillä kysyt . tuonko lisää suolaista heseaterioita sinulle,
Olet siis konservatiivi ja taantumuksellinen... :cool:
 
Deleted member 149094
Eivät tietenkään ole poissulkevia. Katsoitko niitä "miehen kuukautiset"-videoita? Yliopistomaailmassa leviävän cancel-kulttuurin näkemyksen mukaan olen taantumuksellinen ja konservatiivinen, jos en voi kuvitella identifioituvani naiseksi.
Myönnän, että en. Anteeksi. Noi asiat on mulle vähän sellaisia -yks-hailee-kuka-tahtoo-olla-mitäkin-niin-vassagåå-
Mut en mä tiedä. Kaikki ihmisen sopimat asia muuttuu. Sukupuoli on sovittu, että, kun on kikkeli, on mies ja jos ei, niin ei. Jos laittaa hameen, on nainen, kunnes tulee uusi määritelmä, että pitääkin olla sitten vaikka noi kuukautiset tms. Muuten, prinssit monikossa on princess englanniksi! Että ainakin englannissa taitaa olla niin, että yksi prinsessa vastaa useampaa prinssiä :D

Ajatellaan vaikka aikaa. Vasta luin, että sekuntteja on siirretty eteenpäin, mutta nyt niitä siirretäänkin taaksepäin. Eli se aika muuttuu. Aika on siis ihmisten sopima määre, ei "galaksilla" tai "maapallolla" ole "aikaa". Me ollaan vaan sovittu, että meillä on aika, noustaan seitsemältä töihon ja lähdetään neljältä. Se on osa yhteiskuntajärjestystä, jolla saadaan homma toimimaan.

Noni. Sit mennään vähän freudilaisempaan tapaan. Se kun tutki mielenterveyspotilaita, eli hulluja. Mut siitä lähti monta hyvää juttua ja osataan kategorisoida monia asioita oikein. Kategorisointi tarkoittaa yhteiskuntarauhaa. (heh). Eli jos voidaan ajatella, että androgyynit, eli ihmiset, jotka on syntyneet molemmilla sukuelimillä (freudilainen poikkeus) on kuitenkin toista sukupuolta, tai vaikka molempia, sen siis pitäisi olla mahdollista.
Miksi emme voisi vain sanoa, että on transvestiitteja, andorgyyneja, jne. no koska se yhteiskuntajärjestys tuppaa olemaan ilkeä niille.

Mutjoo. Ymmärrän kyllä näkemyksesi asiasta. Kyllä, olet konservatiivinen ja taantumuksellinen, mutta ei, ei ne ole pahoja asioita. Ne on olemassaolevia asioita ja sinä puhut siitä, mitä ne ovat, kun taas "muut" puhuvat siitä, mitä ne tulevat olemaan. ->
Eli en usko, että se transvestiitti, joka eli 100-luvulla, oli yhtään sen vähemmän mies tai nainen, kuin se transvestiitti, joka elää nykyisin, vaikka nykyisin sukupuolielimen voikin vaihtaa. Ja miksei voi puhua rehellisesti transvestiiteista taikka androgyyneista tai keksiä vaikkapa lisää, on se yhteiskuntajärjestys eli rauha.

Jos et saanut selvää tästä, joudun purkamaan lauseet erikseen, eli siitä tulee vähintäänkin essee, niin toivon, että sait selvää! Nyt en ainakaan ala kirjoittaan esseetä. :D
 
Deleted member 149094
Olen sieltä täältä tämän keskusteluketjun seuraaja, mutta pitäisikö miesten päästä jotenkin samalle tasolle naisten kanssa näiden ns. naisten vaivojen/pms oireidenkin kanssa, silleen sympatiseerata tai jotain.
En kuunnellut kokonaan niitä videoita kokonaan.
Miksei miehet voi kuitenkin olla miehiä ja naiset naisia.. Yleensä kromosomit on tämän ongelman ratkaissut.
ja jos ihminen on sieltä jostain väliltä, hän itse tasapainottelee miten haluaa, koska arvelen ettei se ole ihan niin yksiselitteinen asia heille itsellekään.
Ei mielestäni miesten pitäisi rasittaa pientä päätään naisten kuukautisilla.. paitsi. ehkä suosittelen vahvasti laskemaan puolisonsa tulevat kuukautispäivät, koska näin tiedät etukäteen valmistautua ehkä haastaviin päiviin vastaamalla: kyllä kulta rakas. ja toistat tarvittaessa ja ehkä välillä kysyt . tuonko lisää suolaista heseaterioita sinulle,
Kysymys on varmaan just ton "halun" ja "todellisuuden" välimaastosta. Kuinka moni mies oikeasti haluaa olla nainen, vaikka kromosomit olisivatkin tämän mieheksi määrännyt, koska kyllähän se nyt vaan on niin paljon helpompaa olla sitä, mitä on, eikös.
Minä olen todella tyytyväinen, että "haluan" ja "tunnen olevani" sitä sukupuolta, jota olen. Säästympäs niin monelta vaivalta! Siis ihan konkreettisesti!
 
Kunhan et kirjoita na1nen...

Naiset ovat kauniita, älykkäitä ja ahkeria. Mutta en kuitenkaan haluaisi naiseksi identifioitua, olen siis konservatiivinen ja taantumuksellinen?
Samma häär. Tyqqään samoin.

Juuri noilla sanoilla minäkin sanallisesti ihailen ja kehun naisia. Silti joku harmaa on aina lyömässä märällä rätillä suoraan lärviin. Ehkä hön ei suvaitse, että miespuolinen hlö ihailee naispuolisia?

Miehet olkoon edelleenkin sitä itseään, samoin kuin varsinkin naiset.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä