Mikä minä olen? 4

  • Viestiketjun aloittaja Deleted member 149094
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Voin olla musta, ehkä valkea, ehkä sininen tai punainen -> Tämä ei poissulje mahdollisia muita värejä, voisiko niitä olla?

Olen leikkisä tai vakava, joskus suuri arvoitus -> Tää on vähän täh, mutta tämän lauseen todistusarvo tulee siinä vaiheessa, kun testaa omia vaihtoehtojaan, sopiiko se tähän?

Olen hyvä tai pielessä, ja ihan tosi, myös kielessä -> Eli asia on arvioitavissa oleva. Kieli on taas fyysinen asia. (Eli kieli tai kieli)

Miehiltä mä piiloudun? Naisten eteen asetun -> Asiassa täytyy olla jotain sukupuolisidonnaisuutta! Huomatkaa kysymysmerkki, kun puhutaan miehistä ja miettikää tuota kovin konkreettista tapaa, jolla naisten eteen asetutaan.
 
Deleted member 149094
Ja muistakaa antaa kaikki palautetta, onko liian vaikeita, helppoja, abstakteja tai jotain ... En tiedä, osaanko muokata arvoituksia palautteen mukaan, mutta voin yrittää!
Voi myös kertoa, mikä on hyvää, niin voin suunnata noita lauserakenteita ja ajatuksia sinnepäin, aina välillä ainakin :D
 
Ja muistakaa antaa kaikki palautetta, onko liian vaikeita, helppoja, abstakteja tai jotain ... En tiedä, osaanko muokata arvoituksia palautteen mukaan, mutta voin yrittää!
Voi myös kertoa, mikä on hyvää, niin voin suunnata noita lauserakenteita ja ajatuksia sinnepäin, aina välillä ainakin

Mä tykkään siitä, ettei voi tietää, onko vastaus lihapulla vai jotain ihan muuta.
 
Deleted member 149094
Ja jokainen ihminenhän ajattelee eri tavoin, joten vaikka tuntuisi siltä, ettei saa arvoituksia ratkaistuksi, ei ikinä tiedä, onko arvuuttelija vai arvailija se heikko lenkki! Mä keksin näitä omasta päästä ja saa muutkin keksiä! Mä en välttämättä arvaa, vaikka olisin kuullut aiemminkin!
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä