Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No voi voi sentään..

"Kun tämänhetkistä tilannetta oikein pureskelee, typerryttävimmäksi havainnoksi nousee kaiken tämän järjettömyys.

Presidentti on virkasyytteessä ja hänen tulevaisuutensa monella tavoin vaakalaudalla. Pahimmillaan uhkaa mennä kaikki. Tuki ja luottamus on menossa myös hänen poliittisilta kannattajiltaan.

Kaikki tämä sen takia, että he eivät pysty lopettamaan valehtelua ja tunnustamaan tappiota.

Mikään poliittinen laskelmointi ei pian enää selitä tätä.
Ainoastaan se, että kasvojen menettämisen pelko on nykymaailmassa hirvittävän suuri."

Boldattu osa koskee myös eräistä palstalaisia :)

 
vierailija
vierailija
Vieläkin vähän huvittaa kaikki se, mistä muut pressat ovat joutuneet ryöpytyksen kohteeksi. Clonton joutui syytteeseen Monica Lewinskin takia. ELi ihan sivujutussa ei voinut kunnon perheenisänä myöntää mitä tapahtui.

Obamaa taas kritisoitiin ruskean puvun köytöstä ja Dijon-sinapista hampurilaisessa. Trump vetää ketsuppia well-done pihveissä :)))) Uskomatonta...

Täällä jotkut väittää, että suurin osa poliitikoista on narsisteja. Minun mielestä ei. Toki poliitikon pitää olla kovapintainen ja kyynärpäätkin pitää olla käytössä. EI sinne huipulle oikein voi nousta pelkästään olevalla empaattinen ja mukava. Mutta kieltämättä, ainakin minulle kaikista edeltävistä pressoista on välittynyt se empaattinenkin puoli. Mutta ei Trumpista.

Ja kuitenkaan Trumoia ei voida sanoa, että olisi tunteet päätöksenteossa sivuun pistävä armoton loogikko. Ainoa logiikka on hyvin yksinkertainen: OMA ETU. Lapsenomaisella tavalla jopa.

Tietty kun nämä Bidenit ja muut suht. normaalit ihmiset demonisoidaan, niin hekin voi oppia näkemään petoina. Mutta minun mielestä tuo johtuu juuri näistä käsittämättömistä mielikuva-jutuista, jotka eivät kestä syvempää tarkastelua. Mutta kun mielikuva on luotu ja sitten katsoo vain sopivia inhoa lisääviä linkkejä, niin hommahan on selvä.
 
vierailija
Mitä?! Missä on Sidney nyt :O



Eihän se enää oo palkkalistoilla, vai oliko koskaan? Vai ennen ei ja nyt on? Vai aina ollu?
Ei osaa sanoa ku aina eri selitys.
 
vierailija
vierailija
Oranssi vankila-asu mätsää oranssin pään kanssa kivasti

:D
 

Yhteistyössä