No mitäs mieltä Sinimustista?

vierailija
Vihervassareiden unelmien mamu käräjillä: epäillään murhista, rais-kauksista ja jopa ihmissyönnistä.

Yksittäistapaus. Ei saa yleistää.
 
vierailija
Uusia äärioikeistolaisia, persuista poispotkittuja liiallisen väkivallan jne vuoksi. En mä nyt tiedä, kuinka monta vihapuoluetta tarttis enää perustaa öyhöttään...
Siis joku mikropuolue kyseessä vai onko edes puolue? Mitäpä sellaisesta mieltä. Noitahan on aina ollut ja tulee aina olemaan. Yleensä kaatuvat henkilökemioiden mennessä ristiin ja taas perustetaan uutta jengiä.
 
Uusia äärioikeistolaisia, persuista poispotkittuja liiallisen väkivallan jne vuoksi. En mä nyt tiedä, kuinka monta vihapuoluetta tarttis enää perustaa öyhöttään...
Ei persut ole minkään sortin vihapuolue.
Sinimustiin taasen en voi kantaa ottaa kun en ole heistä mitään selvitellyt muuta kuin että jonkun verran ex-persuja siellä on, mutta hyvä tietenkin että nämä poispotkittujen kaltaiset voivat olla sitten keskenään kun muiden tapa hoitaa asioita ei heille sovi, tai heidän tapansa ei sovi muille, miten sen nyt haluaa nähdä.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Ei persut ole minkään sortin vihapuolue.
Sinimustiin taasen en voi kantaa ottaa kun en ole heistä mitään selvitellyt muuta kuin että jonkun verran ex-persuja siellä on, mutta hyvä tietenkin että nämä poispotkittujen kaltaiset voivat olla sitten keskenään kun muiden tapa hoitaa asioita ei heille sovi, tai heidän tapansa ei sovi muille, miten sen nyt haluaa nähdä.
Vihapuolue on sun sanoja. Mä puhuin vaan öyhöttämisestä. Mut olet okeessa:)
Onko siellä muita, kuin "pari" Hassua persua ja pari hassua äärioikeistolaista?
 
vierailija
Ei persut ole minkään sortin vihapuolue.
Sinimustiin taasen en voi kantaa ottaa kun en ole heistä mitään selvitellyt muuta kuin että jonkun verran ex-persuja siellä on, mutta hyvä tietenkin että nämä poispotkittujen kaltaiset voivat olla sitten keskenään kun muiden tapa hoitaa asioita ei heille sovi, tai heidän tapansa ei sovi muille, miten sen nyt haluaa nähdä.
Sinimustat ottaa logonsa ja värinsä väkivaltaisilta äärioikeistoryhmiltä, jotka no, vöhän muilutteli porukkaa. Kännisdä ja läpällä varmaan vaan! Et niin. Oo ny siitä vihasuudesta ihan mitä mieltä haluat.
 
Vihapuolue on sun sanoja. Mä puhuin vaan öyhöttämisestä. Mut olet okeessa
Onko siellä muita, kuin "pari" Hassua persua ja pari hassua äärioikeistolaista?
Tämä oli siitä kommentista johon vastasin:
"En mä nyt tiedä, kuinka monta vihapuoluetta tarttis enää perustaa öyhöttään..."
Eli vihapuolue ei kyllä ollut "mun sanoja" vaan kommentista otettu:)

En usko että kovin isoksi kasvaa nuo sinimustat, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
 
vierailija
Tämä oli siitä kommentista johon vastasin:
"En mä nyt tiedä, kuinka monta vihapuoluetta tarttis enää perustaa öyhöttään..."
Eli vihapuolue ei kyllä ollut "mun sanoja" vaan kommentista otettu

En usko että kovin isoksi kasvaa nuo sinimustat, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Vuonna 2000: "En usko, että tommonen yhden ehdokkaan liike (Tony Halme) kasvaa kovin isoksi.". No kuinkas sitten kövikään. Ainakin jos saa puolueen kasaan niin siinä on sitten pakopaikka kaikille persuista potkittaville. Niitä kuitenkin tulee riittämään.

Huhtis on tuossa liikeessä viimeistään vuonna 2024 ellei perusta omaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Tämä oli siitä kommentista johon vastasin:
"En mä nyt tiedä, kuinka monta vihapuoluetta tarttis enää perustaa öyhöttään..."
Eli vihapuolue ei kyllä ollut "mun sanoja" vaan kommentista otettu

En usko että kovin isoksi kasvaa nuo sinimustat, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Vihapuolue, eli lapuanliike. Persut öyhöttää, mut voit sä kokee ne vihapuolueeksikin.
 

Yhteistyössä