Mustat, kertokaa itsestänne

  • Viestiketjun aloittaja Johannes Kostaja
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuota tuuttausta pieni porukka muuten on yrittänyt täällä aika-ajoin ehkäistä ja isomummo jatkaa. Mut sellainen vaatii vähän apujakin toisilta keskustelijoilta, ettei mene aivan yksinpuheluksi. Ehkä, jos Annalta joku jää tänne, saadaan uutta verta ja uusia aiheita. Ne olisi kyllä tervetulleita!

Tuosta tasosta olet oikeassa ja minä aina välillä öyhötänkin, kun populistit on kaikilla puolilla kaikissa asioissa!
Olen Anna-palstlainen. Vuodet vierivät ja elämäntilanteeni on hyvä. Seuraan aktiivisesti maailmanmenoa. Katsoin A-talkin ja tunsin myötätuntoa kahden keskustelijan kerrottua saaneensa ikävää postia.
Pitkään netissä kirjoittaneena olen saanut palautetta laidasta laitaan.
En viitsi käyttää nimimerkkiä. Vierastan musta ja harmaa jaottelua.
Tänään oli aurinkoinen päivä. Vein roskat roskavajaan ja jatkoin matkaa kauppaan pientä polkua pitkin ison lumikinoksen vierestä. Tulomatkan kiersin toista reittIä.
Kuntavaalit lähestyvät ja Helsinkiin valitaan pormestari. Toivottavasti löydän hyvän ehdokkaan.
Kirjoituksillani ei ole eikä tule olemaan mitään agenda. En ole koskaan ollut Facebookissa tai Twitterissä.
Tykkään lukea Ylen ja HS:n artikkeleiden kommentteja.
Luen jonkin verran vauva.fi palstaa, jonka naiset ovat melko ronskeja ja suorapuheisia.
En ihmettele miksi moni pysyy erossa somepalstoilta.
 
Olen Anna-palstlainen. Vuodet vierivät ja elämäntilanteeni on hyvä. Seuraan aktiivisesti maailmanmenoa. Katsoin A-talkin ja tunsin myötätuntoa kahden keskustelijan kerrottua saaneensa ikävää postia.
Pitkään netissä kirjoittaneena olen saanut palautetta laidasta laitaan.
En viitsi käyttää nimimerkkiä. Vierastan musta ja harmaa jaottelua.
Tänään oli aurinkoinen päivä. Vein roskat roskavajaan ja jatkoin matkaa kauppaan pientä polkua pitkin ison lumikinoksen vierestä. Tulomatkan kiersin toista reittIä.
Kuntavaalit lähestyvät ja Helsinkiin valitaan pormestari. Toivottavasti löydän hyvän ehdokkaan.
Kirjoituksillani ei ole eikä tule olemaan mitään agenda. En ole koskaan ollut Facebookissa tai Twitterissä.
Tykkään lukea Ylen ja HS:n artikkeleiden kommentteja.
Luen jonkin verran vauva.fi palstaa, jonka naiset ovat melko ronskeja ja suorapuheisia.
En ihmettele miksi moni pysyy erossa somepalstoilta.
kyllä sullekkin nimimerkki kekataan.Huikkaa jos on tarvetta niin tutkitaan asiaa......:X3:
 
Varmaan näillä pasltoilla alunperin se kantaporukka oli täällä lapsien takia. Sitten lapset kasvoi ja täällä ei ollut samaa motivaatiota olla. Jäi vain tietty suht. samanmielinen sakki.

Toki vaikkapa sinulla ja M1ehellä on eroa aika paljon, mutta kun vihervassari saapuu paikalle, olette jo samalla puolella. Ja käsittääkseni M1es on opettanut sulle monta temppua...

... siis esim. liittämään videoita tekstiin
Echo tietää, että tarvittaessa olen myös vihervassarinaisen puolella. Etu-, taka-, ylä- ja ala-.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
on lissu aina ollu vähän persahtava mutta varsin realistinen ennen tätä USA:n presidentinvaalia

trumpin kohdalla hänellä on lähteny ihan lapasesta
Älä nyt viitsi yllyttää hulluja, ovat hiukan jo rauhoittuneet eivätkä enää lähettele törkyviestejä minusta niin paljon, oho ja eiku, taas tuli yksi - tuossa yllä.

Niin, siis en ole arvostellut POTUS Trumpia käytöksen perusteella vaan hänen aikaansaannoksien perusteella.
Se on monelle hyvin vaikeaa täällä palstalla, että en mene haukkumaan häntä henkilönä.
Monet tuntuvat jopa menevän ihan sekaisin asiasta.
 
Älä nyt viitsi yllyttää hulluja, ovat hiukan jo rauhoittuneet eivätkä enää lähettele törkyviestejä minusta niin paljon, oho ja eiku, taas tuli yksi - tuossa yllä.

Niin, siis en ole arvostellut POTUS Trumpia käytöksen perusteella vaan hänen aikaansaannoksien perusteella.
Se on monelle hyvin vaikeaa täällä palstalla, että en mene haukkumaan häntä henkilönä.
Monet tuntuvat jopa menevän ihan sekaisin asiasta.
sori, ei tosiaan sais yllyttää hulluja
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Palaan vielä eiliseen A-talk-puheenaiheeseen. Anu Kontula sanoi etteivät suomalaiset vielä hallitse somekeskustelua.
Miksi mennään henkilöön eikä pysytä asiassa.
Kaksolus-foorumi on käsittääkseni lapsiperheille tarkoitettu alusta. Kirjoitin aikoinaan arjestani Annan palstoilla. Ajattelin jonkin verran kommentoida tällä palstalla Annan palstojen poistuttua.
Suomalaiset naiset ovat vahvoja ja sisukkaita. On kumma jos keskustelu tuntemattomien kanssa on vaikeaa.
Minusta ei olisi maamme sylkykupiksi.
Arvostan ihmisiä jotka sitä jaksavat päivästä toiseen.
Tytär kertoi naapuristaan, joka oli surun murtama naapurimaassa sattuneen läheisen poismenon takia. Koronan takia on mahdotonta matkustaa hautajaisiin.
Keskustelun jälkeen miehelle tuli paremoi olo ja hän oli sanonut lähtevänsä ajamaan partansa.
Tuli tunne, että ehkä onnistuin kasvattajana. Olen aina keskustellut ihmisten kanssa ja tykännyt auttaa myös kirjoittamalla.
Kun tällä ja muillakin palstoilla kynnys on matala ja osoitetaan lämpöä, Suomen mt-ongelmat vähenevät.
Sensaatiolehdet elävät roskajutuilla. Ei Suomen kansa ole niin tyhmä kuin noiden juttujen perusteella oletetaan.
Nimimerkkiä en kaipaa. Annassa lukijat keksivät minulle nimimerkin. Olisin ihan hyvin pärjännyt ilmankin. Lähden nyt laittamaan toisen koneellisen pyykkiä. Oli ihana päästä takaisin kotimaahan lentojumin jälkeen. Ikkunat ovat lumipyryn jälkeen täynnä kauniita jääkoristeita. Sanon tällaista pyryä ja pakkasta Tohtori Zivago-sääksi. Tykkäsin aikoinaan ko. elokuvasta. Kerroin lapselleni borsch-keitosta ja hän keitää tänään ko. keiton.
 
vierailija
Palaan vielä eiliseen A-talk-puheenaiheeseen. Anu Kontula sanoi etteivät suomalaiset vielä hallitse somekeskustelua.
Miksi mennään henkilöön eikä pysytä asiassa.
Kaksolus-foorumi on käsittääkseni lapsiperheille tarkoitettu alusta. Kirjoitin aikoinaan arjestani Annan palstoilla. Ajattelin jonkin verran kommentoida tällä palstalla Annan palstojen poistuttua.
Suomalaiset naiset ovat vahvoja ja sisukkaita. On kumma jos keskustelu tuntemattomien kanssa on vaikeaa.
Minusta ei olisi maamme sylkykupiksi.
Arvostan ihmisiä jotka sitä jaksavat päivästä toiseen.
Tytär kertoi naapuristaan, joka oli surun murtama naapurimaassa sattuneen läheisen poismenon takia. Koronan takia on mahdotonta matkustaa hautajaisiin.
Keskustelun jälkeen miehelle tuli paremoi olo ja hän oli sanonut lähtevänsä ajamaan partansa.
Tuli tunne, että ehkä onnistuin kasvattajana. Olen aina keskustellut ihmisten kanssa ja tykännyt auttaa myös kirjoittamalla.
Kun tällä ja muillakin palstoilla kynnys on matala ja osoitetaan lämpöä, Suomen mt-ongelmat vähenevät.
Sensaatiolehdet elävät roskajutuilla. Ei Suomen kansa ole niin tyhmä kuin noiden juttujen perusteella oletetaan.
Nimimerkkiä en kaipaa. Annassa lukijat keksivät minulle nimimerkin. Olisin ihan hyvin pärjännyt ilmankin. Lähden nyt laittamaan toisen koneellisen pyykkiä. Oli ihana päästä takaisin kotimaahan lentojumin jälkeen. Ikkunat ovat lumipyryn jälkeen täynnä kauniita jääkoristeita. Sanon tällaista pyryä ja pakkasta Tohtori Zivago-sääksi. Tykkäsin aikoinaan ko. elokuvasta. Kerroin lapselleni borsch-keitosta ja hän keitää tänään ko. keiton.
Ootko hei kuullu että meillä on globaali PANDEMIA meneillään!!! Nyt ei kuulu lennellä minnekään eikä tavata tarpeettomasti ketään!!! ..tun koronan levittäjä!!!
 
on lissu aina ollu vähän persahtava mutta varsin realistinen ennen tätä USA:n presidentinvaalia

trumpin kohdalla hänellä on lähteny ihan lapasesta
Mä oon ajatellut että Lissu vaan löylyttää noita harmaita joille presidentti Trump on punainen vaate.
Ja loistavasti on onnistunut kun kattoo miten helkkaristi siinä yhdessä ketjussa on viestejä ja kuinka tunteisiin ne on mennyt, vaikuttaa herättävän tunteita vaikkei olisi palstallakaan:ROFLMAO:
 
Mä oon ajatellut että Lissu vaan löylyttää noita harmaita joille presidentti Trump on punainen vaate.
Ja loistavasti on onnistunut kun kattoo miten helkkaristi siinä yhdessä ketjussa on viestejä ja kuinka tunteisiin ne on mennyt, vaikuttaa herättävän tunteita vaikkei olisi palstallakaan:ROFLMAO:
:sneaky:
On jämmästyttävää miten heillä menee kuppi nurin kun ei hauku POTUSTA.o_O
 
Katsoin, etä sä olet jutellut siinä ketjussa, jossa puhutaan Trumpista. En tiedä, mihin salaliittoon tarkalleen uskot, niitähän on.
Vai pitääkö ennemmin kysyä, että miltä tuntuu sellainen, kun omat uskomukset leimataan salaliittoteorioiksi?
Mihin minä uskon?

Väität että uskon salaliittoteorioihin. Haluaisin kuulla lisää tästä - on kova väite...
 
Deleted member 149094
Mä oon ajatellut että Lissu vaan löylyttää noita harmaita joille presidentti Trump on punainen vaate.
Ja loistavasti on onnistunut kun kattoo miten helkkaristi siinä yhdessä ketjussa on viestejä ja kuinka tunteisiin ne on mennyt, vaikuttaa herättävän tunteita vaikkei olisi palstallakaan
Mistä me voidaan tietää, onko kukaan siinä ketjussa tosissaan?
 

Yhteistyössä