Bu-hahaa: ” Donald Trumpin Twitter-tili pantiin taas jäihin – tällä kertaa pysyvästi

  • Viestiketjun aloittaja Kiiii tosssss
  • Ensimmäinen viesti
Some-tilien jäädyttäminen jatkuu. Nyt oli vuorossa Linkedin, joka jäädytti suomalaisen puudildoyrityksen kanava. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/puudildoja-valmistavan-suomalaisyrityksen-linkedin-tili-suljettiin-uskon-etta-kyseessa-on-jalleen-joku-mielensapahoittaja/8035792

Älkää luulkokaan, että ei tulisi lisää sensurointia.

Tili kyllä palautettiin myöhemmin: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/linkedin-palautti-puudildoja-valmistavan-suomalaisyrittajan-tilin-someraivon-ansiosta-selvisin-tasta-voittajana/8037258
 
Kontula oli muutenki sellanen ettei ollu mitenkään semmonen hysteerikko mitä odotin. Tuumasi vaan että eiköhän ihmiset opi netissä käyttäytymään.
Löytyikö ensimmäinen järkevästi keskusteleva vasemmistolainen? Kun on niin tottunut huutavaan Liihin ja tärisevään Paavoon, niin tällainen harkitsevasti ja järkevästi argumentoiva vasemmistolainen on järkytys. Positiivinen järkytys toki.

Purra oli myös erinomainen jälleen kerran.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria ja Echo
Löytyikö ensimmäinen järkevästi keskusteleva vasemmistolainen? Kun on niin tottunut huutavaan Liihin ja tärisevään Paavoon, niin tällainen harkitsevasti ja järkevästi argumentoiva vasemmistolainen on järkytys. Positiivinen järkytys toki.

Purra oli myös erinomainen jälleen kerran.
Mä oon inhonnu Kontulaa, mutta eka positiivinen pilkahdus hänestä oli, kun luin että on 3 kertaa tehnyt kantelun Helsingin piispasta Teemu Laajasalosta, tämän kuittisotkujen takia.
Noo Kontula on sateenkaariporukkaa, mut tuo Laajasalon rökittäminen on ihan aiheellista. Petosta tai huolimattomuutta raha-asioissa ei saa hyväksyä.
 
Löytyikö ensimmäinen järkevästi keskusteleva vasemmistolainen? Kun on niin tottunut huutavaan Liihin ja tärisevään Paavoon, niin tällainen harkitsevasti ja järkevästi argumentoiva vasemmistolainen on järkytys. Positiivinen järkytys toki.

Purra oli myös erinomainen jälleen kerran.
Purra oli jotenki lutunen ja lämmin. :love: Oon nähny sen vaan kuvista.
 
Mä oon inhonnu Kontulaa, mutta eka positiivinen pilkahdus hänestä oli, kun luin että on 3 kertaa tehnyt kantelun Helsingin piispasta Teemu Laajasalosta, tämän kuittisotkujen takia.
Noo Kontula on sateenkaariporukkaa, mut tuo Laajasalon rökittäminen on ihan aiheellista. Petosta tai huolimattomuutta raha-asioissa ei saa hyväksyä.
No onpas törkeä jäbä :eek:

US: ”Kuninkaan sviitti, samppanjaa, kadonneita kuitteja” – Helsingin piispa Teemu Laajasalo palauttaa ökykuluja kirkolle

Onko vedelty liikaa ilmaista ehtoollisviiniä kun tuollaiseen on sortunut, tyhmempikin tajuaa että takuulla jää kiinni!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mä oon inhonnu Kontulaa, mutta eka positiivinen pilkahdus hänestä oli, kun luin että on 3 kertaa tehnyt kantelun Helsingin piispasta Teemu Laajasalosta, tämän kuittisotkujen takia.
Noo Kontula on sateenkaariporukkaa, mut tuo Laajasalon rökittäminen on ihan aiheellista. Petosta tai huolimattomuutta raha-asioissa ei saa hyväksyä.
Eikö se ollut Johanna Korhonen, joka teki Laajasalosta ne valitukset? Vai onko tämä eri keissi?
 
Se oli joissain huumoriohjelmissa vuosia sitten, en olisi arvannut liperikaulukseksi. Jatkossa Lattea kyllä ketuttaa nähdä se ihan missä vaan :cautious:
Se kertoo kirkon nykytilasta. Mitään ei uskalleta sanoa synniksi (paitsi jotain ööö vihapuhetta tai farisealaisuutta, joista nyt on vaan siistiä sanoa), kaikki on vaan armorakkausarmorakkaussuvaitsevaisuuse rakkausarmoa....
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä