Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hassu Harmaa
Eihän moni viitti enää ees Liss_ulle vastailla kun selvinnyt, että kyseessä näyttäs olevan aika sekasin oleva ihminen. Ei tervejärkinen väittäis että "media on rikki" ja heittäis tässäkin tilanteessa jotain huuhaahörhöjen todellisuudesta vieraantuneita tubetus-videoita.

Jossain viestissä (toisessa ketjussa) L kirjoitti, että "vierailija" tuntuu olevan kovin kiinnostunut hänen asioistaan. No minäkin myönnän, että olin, Mua kiinnostaa ihan aidosti, että mikä saa ihmisen uskomaan valheisiin ja aivopesuun. Mut jotkut vaan haluaa uskoa ja siinä se.

Ja jos ei ne silmät aukee vieläkään, niin ei ne siten ole edes auetakseen. Joten siinä suhteessa et ole enää kiinnostava, menee (valitan että sanon näin, mutta en keksi muuta) tärähtäneen puolelle.

Mä tein aikoinaan (kauan ennen suomalaista populismia ja kauan ennen tätä nykyistä vaihtoehtoisen totuuden aikaa) kesätöitä Kelassa. Avustin tukipäätöksissä. Siellä oli jonkun verran psykoottisia ihmisiä niissä hakemuksia, uskoivat juuri kaikenmaailman radiolähettimiin hampaissa tms. (90-luvulla). Silloin tuli äimisteltyä että semmosiakin on. He olivat mieleltään sairaita.

Nyt tämmöstä porukkaa on moninkertaisesti. Voiko he kaikki olla mieleltään sairaita vai onko kyseessä joukkopsykoosi?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Eihän moni viitti enää ees Liss_ulle vastailla kun selvinnyt, että kyseessä näyttäs olevan aika sekasin oleva ihminen. Ei tervejärkinen väittäis että "media on rikki" ja heittäis tässäkin tilanteessa jotain huuhaahörhöjen todellisuudesta vieraantuneita tubetus-videoita.

Jossain viestissä (toisessa ketjussa) L kirjoitti, että "vierailija" tuntuu olevan kovin kiinnostunut hänen asioistaan. No minäkin myönnän, että olin, Mua kiinnostaa ihan aidosti, että mikä saa ihmisen uskomaan valheisiin ja aivopesuun. Mut jotkut vaan haluaa uskoa ja siinä se.

Ja jos ei ne silmät aukee vieläkään, niin ei ne siten ole edes auetakseen. Joten siinä suhteessa et ole enää kiinnostava, menee (valitan että sanon näin, mutta en keksi muuta) tärähtäneen puolelle.

Mä tein aikoinaan (kauan ennen suomalaista populismia ja kauan ennen tätä nykyistä vaihtoehtoisen totuuden aikaa) kesätöitä Kelassa. Avustin tukipäätöksissä. Siellä oli jonkun verran psykoottisia ihmisiä niissä hakemuksia, uskoivat juuri kaikenmaailman radiolähettimiin hampaissa tms. (90-luvulla). Silloin tuli äimisteltyä että semmosiakin on. He olivat mieleltään sairaita.

Nyt tämmöstä porukkaa on moninkertaisesti. Voiko he kaikki olla mieleltään sairaita vai onko kyseessä joukkopsykoosi?
Mitäs jos otettaisi asiat asioina, vai loppuivatko jälleen argumentit kesken?:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Selaa sivuja taaksepäin. Ei sen mun esittämä ollut, mutta johonkin lupasit vastata toiselle vierailijalle. Unohdatko, mitä olet kirjoittanut?
En unohtanut, mutta miksi juuri sinä haluat minulta vastausta kysymykseen mitä et ole minulle edes esittänyt?
En mä nyt selaa mihinkään, koska kyllähän se niin on, että sun täytyy nyt vaan oottaa sen kysymyksen kysyjän palaamista takaisin asiaan.
 
vierailija
Nyt tämmöstä porukkaa on moninkertaisesti. Voiko he kaikki olla mieleltään sairaita vai onko kyseessä joukkopsykoosi?
Jotain kummaa ilmassa. Fanitetaan väkivaltaan yllyttävää mielisairasta pressaa ja samat tyypit ei näe mitään väärää että kissat (vieraslaji joka ei kuulu luontoon) kulkee tappamassa huvikseen.

Samat v*tun kahjot mustat asialla :mad:
 
vierailija
Jotain kummaa ilmassa. Fanitetaan väkivaltaan yllyttävää mielisairasta pressaa ja samat tyypit ei näe mitään väärää että kissat (vieraslaji joka ei kuulu luontoon) kulkee tappamassa huvikseen.

Samat v*tun kahjot mustat asialla
Ja ne on vaan rÖYH ja syyttää muita ilkeilystä. Varsinainen koulukiusaajablondipari toi. Että zirk zirk vaan :D
 
vierailija
Nyt jo erimielisyyttä tyttären kanssa, jää ystävät ja rakkaat vähiin ympärillä, ja veljentytärkin on sen haukkunut pystyyn.

 
USAn sairain
Nyt jo erimielisyyttä tyttären kanssa, jää ystävät ja rakkaat vähiin ympärillä, ja veljentytärkin on sen haukkunut pystyyn.

Tyypillistä, narsistipsykopaatti hylkää kaikki jotka eivät tanssi hänen pillinsä mukaan.

Olkoon oma lapsi tai puoliso
 
Lissuprr kk leon poistanut kommentin jossa paljastuu, että tappajakissat saa hänenKIN mielestä hääriä vapaana luonnossa

Ja se oli vaan kopio hänen omasta viestistä
En ole poistanut mitään.


Satuinpa katselemaan ja löysin jotain jännää.

Toivottavasti tämä poikii jotakin hyvää Magaa ajatellen. :)

Oikeasta yläkulmasta kannattaa säätää toistonopeus vähintään 1,5x. Miehellä ei ole mitään kiirettä kertoa asiaa.:giggle:

 
vierailija
En ole poistanut mitään.


Satuinpa katselemaan ja löysin jotain jännää.

Toivottavasti tämä poikii jotakin hyvää Magaa ajatellen.

Oikeasta yläkulmasta kannattaa säätää toistonopeus vähintään 1,5x. Miehellä ei ole mitään kiirettä kertoa asiaa.

Miksi pöpi istuu thaimaassa? Eiks se ole isänmaallinen? Loppuko viinarahat ja pyytelee niitä psypallilla.
 

Yhteistyössä