Eskimo-jäätelöiden myynti loppuu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tottakai yksityinen yritys voi taipuilla muuttamaan tuotenimiä ja pakkauksia haluamallaan tavalla. Mutta siinä on se riski, että moinen ammattiloukkaantujien nuoleskelu aiheuttaa ostoboikottia toisin ajattelevissa.


Jos joku ruotsalainen firma alkaa valmistaa Finnjävla-karkkeja, ostan niitä heti! Kyky nauraa itselleen ja omalle viiteryhmälleen erottaa fiksun alemmuudentuntoisista tyhmistä..


Tuo kommenttisi paljastaa, että kipuilet ehkä USA:n mustien historian takia, mutta et todellakaan tunne Suomen historiaa. Häpeä. Meitä on sorrettu sekä ruotsalaisten että venäläisten toimesta. Ja myyty orjiksi, suhteessa väkilukuun ehkä enemmän kuin afrikkalaisia.


Miten niin loukata. Itsehän aloitit toteamalla, ettet tiedä, loukkaako Eskimo-puikon nimi ketään. Kuka siis mutuilee?

Minä en halua loukata ketään, mutta minua loukkaavat ihmiset, jotka yrittävät ohjata maailmaa loukkaantumalla muiden (jonkin vähemmistön) puolesta. Tuolla he osoittavat olevansa itse rasisteja ja pitävänsä kyseistä vähemmistöä avuttomana holhottavana joukkona.
1. Ammattiloukkaantuja yksi, ammattiloukkaantuja kaksi. Molemmat puolet loukkaantuu nyt jostain. Perimmäinen kysymys kuuluu, millä linjalla yritys itse tahtoo toimia ja se valinnanvapaus on annettava. Nykyiset trendit viittaavat siihen, että niillä yrityksillä, joilla ei ole linjauksia tällaisista asioista, menestyvät huonommin.

2.Suomalaiset osaavat nauraa itselleen ja pitävät sitä älykkäänä. Näin ei ole joka paikassa.

3.En kipuile. Lue, ennenkuin syytät minua tuollaisista kauheuksista, pakko päästä vääntämään aivokakkaa?
Sinä et ole todellakaan elänyt mitään ruotsettumisen aikaa, älä kuule yhtään yritä. Amerikassa taas nykyiset mustat ovat joutuneet elämään rasistista aikaa. Tutki historiaa, milloin siellä sai alkaa kulkemaan samoilla kaduilla, milloin mustat ja valkoiset saivat alkaa mennä naimisiin jne.

4.Täh? Nuo ei ole poissulkevia asioita keskenään. Älä tulkitse toisen tekstejä, jos et sitä osaa. Sinulla taitaa olla nyt hyvin värittynyt ja puolueellinen mielipide siitä, mitä minä ajattelen, joten ammut harhalaukauksia ja toivot että osuu maaliin?
Ja mutuilua? Totta hemmetissä mielipiteet on mutuilua, enkä ole niitä muuksi väittänytkään. Mitä muuta sulla on ollut tässä kuin mutuilua? Jos tahdot yhtäkkiä hypätä johonkin asiatekstiin, niin ilmoita siitä etukäteen ja ala laitella linkkejä. Keskustelupalstalla sai joskus esittää mielipiteitään, mutta tilanne muuttuikin kun rajakit ja niiden sympatiseeraajat alkoi öyhöttää rasismista.

Ja siinä sivussa päätät sitten loukkaantua loukkaantujista ja loukata mahdollisuuksien mukaan loukkaantujia, joista et sen suuremmin tykkää. Kivat sulle. Keep up the good work ja sitä rataa. :D :D
 
vierailija
vierailija
Oisko täällä kenelläkään tallessa virkkausohjetta Laku-Pekka pannulappuihin?Haluaisin muistella vanhoja hyviä aikoja ja väkerrellä nostalgiset pannunaluset. Ohjehan hävisi internetistä näiden eskimopuikoista loukkaantuvien hörhöjen toimesta.
 

Yhteistyössä