Mikä kristinuskon suuntaus on mielestäsi kiehtovin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Latte-herra on hyvä ja lukee tästä ketjusta mun aloituksen.
Montako ihmistä Jeesus ja opetuslapset+oppilaansa tappoi?

Jumme on Jesse ja pyhis kolmas persoona samoissa orgioissa

Lue #27 ;)
 
Hmmm, ai ei vai? Sulle vaan nyt kävi kämmit


  • Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
  • 1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
  • Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
  • Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
  • Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
  • Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."
  • 2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."

Täältä voit tutustua lisää krissejen loputtomaan väkivaltaan


Noi ovat kaikki Vanhasta Testamentista.


Jeesus käski kääntää toisen posken. Ja Jeesus käski opettaa ja kastaa. Ei tappaa.
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
Hmmm, ai ei vai? Sulle vaan nyt kävi kämmit ;)


  • Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
  • 1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
  • Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
  • Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
  • Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
  • Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."
  • 2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."

Täältä voit tutustua lisää krissejen loputtomaan väkivaltaan :(

Noista osa olis sitä, että vieras valta teki juutalaisille jotain.
Osa oli tavallista sodankäyntiä.

Viimeinen....ei mua Isän lapsena pelota. Isä saa suuttua mullekin.
 
Tietty tarkoitan.

Silloin voit auttaa eniten.
Joo mut en mä kenenkään suuhun tunge.
Mutta aina kun Hesassa käyn, niin aina kun näen mamun niin rukoilen sen puolesta! :)
Jo ihan turvallisuussyistä. Voi olla että ohi menee maallistunut ja leppoisa bussikuski, tai moskeijan kiihko-kouluttaja. Mistäs mä tiedän.

Oltiin kerran Lontoossa lomareissulla ja mun mies evankelioi täpöllä harrasta muslimi-taksikuskia, jolla heilui taustapeilistä rukousnauhat sun muut. Oli oikein onnessaan että NYT pääsee muslimia evankelioimaan!
"Hehehee, in Ramadan you can't eat in Finland in summer, because of midnight sun!
But welcome to Finland to our guest, Jesus is God and He blesses you!" :rolleyes:

Kauheen iloisesti ne jutteli mut taksikuski varmaan oli tyytyväinen kun pääsi mun miehestä eroon...
 
Joo mut en mä kenenkään suuhun tunge.
Mutta aina kun Hesassa käyn, niin aina kun näen mamun niin rukoilen sen puolesta!
Jo ihan turvallisuussyistä. Voi olla että ohi menee maallistunut ja leppoisa bussikuski, tai moskeijan kiihko-kouluttaja. Mistäs mä tiedän.

Oltiin kerran Lontoossa ja mun mies evankelioi täpöllä muslimi-taksikuskia, jolla heilui taustapeilistä rukousnauhat sun muut. Oli oikein onnessaan että NYT pääsee muslimia evankelioimaan!
"Hehehee, in Ramadan you can't eat in Finland in summer, because of midnight sun!
But welcome to Finland to our guest, Jesus is God and He blesses you!"

Kauheen iloisesti ne jutteli mut taksikuski varmaan oli tyytyväinen kun pääsi mun miehestä eroon...

Ei noi tavalliset muslimit ota uskoaan sen vakavammin kuin suomalaiset tapakristityt.

Mulla on muutaman työkaverina. Yhtälailla tulevat lounaalle lounasaikaan, on sit paasto tai ei. Ehkä allah ei näe työmaakopin sisälle...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä