Pärjäisitkö autiolla saarella?

  • Viestiketjun aloittaja Robsoe
  • Ensimmäinen viesti
Juu, Aku Ankasta opin, miten sudenpennut rakentaa majan.

Mut entä vaatetus? Kun en sais kuitenkaa mitää metsästettyä, nii eihän mulla ois mitään karvataljatakkia.

Toi oiskin paha. Siksi toivoin kunnon vaatetusta saarellevientivaiheessa.


Toki me näppärinä osattais kyniä kuolleita lintuja ja jotenkin ehkä höyhenistä saataisiin jotain väsättyä. Ni ja jos jokin eläin tappais vaikka ketun ni onhan raadollakin turkki ja puuhkahäntä!
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja Lispetti
  • Haha
Reactions: Echo
Nää mä osaisin tehdä suomalaisessa metsässä.
-Tulen
-maakuoppamajan
-söisin suomalaisesta metsästä keväällä ketunleipiä ja mussuttaisin koivunlehtiä ja kuusenkerkkiä. Kesällä marjastaisin mustikoita, loppukesästä sienestäisin (kuivaisin niitä jotenki nuotiolla) ja keräisin syksyllä puolukat.
-tekisin varmaan pajusta, koivusta tms punoksia. Sit jos jostain saisin oikein pehmeetä punosta tehtyä, niin neuloisin sormineuloksena jonku jäätävän reikäsen turhapuro-neuleen. :LOL:
Tupasvilla vois olla jees kokeiltava.

Elukoita en näkis...
Lokakuussa tulis nälkä.
 
  • Haha
Reactions: Elena777
vierailija
Nää mä osaisin tehdä suomalaisessa metsässä.
-Tulen
-maakuoppamajan
-söisin suomalaisesta metsästä keväällä ketunleipiä ja kuusenkerkistä koivunlehdistä uuttelisin ties mitä. Kesällä marjastaisin mustikoita, loppukesästä sienestäisin (kuivaisin niitä jotenki nuotiolla) ja keräisin syksyllä puolukat.
-tekisin varmaan pajusta, koivusta tms punoksia. Sit jos jostain saisin oikein pehmeetä punosta tehtyä, niin neuloisin sormineuloksena jonku jäätävän reikäsen turhapuro-neuleen.

Elukoita en näkis...
Lokakuussa tulis nälkä.
Nyt on pakko kysyy... Mitä sul on nyt taskussa?!?! :D
Mä luin ton viestin kylpypyyhe päällä ja yritän kovasti miettiä, mitä saan siitä mäggaiveroitua!!
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Echo
Juu. Talvi, autio Utö ja kylpypyyhe....... Juu. Ei kai siinä auttaisi muu kuin alkaa leipoa Runebergintorttuja...

Sulla ois pyyhe.

Mulla collegepöksyt (joissa vyötärönyöri), villasukat, hihaton paita, pikkupöksyt sekä kulahtanut huppari jossa siinäkin nyöti. Paljon paremmat lähtökohdat siis!


Mut jos ois ees avainnippu taskussa ni siinä ois mini-victorinox saksilla, viilalla ja veitsellä. Ni ja pinseteillä ja hammastikulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Sulla ois pyyhe.

Mulla collegepöksyt (joissa vyötärönyöri), villasukat, hihaton paita, pikkupöksyt sekä kulahtanut huppari jossa siinäkin nyöti. Paljon paremmat lähtökohdat siis!


Mut jos ois ees avainnippu taskussa ni siinä ois mini-victorinox saksilla, viilalla ja veitsellä. Ni ja pinseteillä ja hammastikulla.
Toi hammastikku olis hyvä. Sillä saa vaikka mitä aikaan! Pöllisin sulta sen ja todennäköisesti pikkarit.
Et kaipais niitä heti, joten ei tulis mitään kärpäsen herrajuttuja, et lähtisit perään.
 

Yhteistyössä