Toiveissa vauva 2021

Miulla alkoi tiputella herätessä. Ja nyt menkka krampitki alkaa tuntua. :( En enää viittinyt ees testata. Päivän oli menkat "myöhässä" ja muutamat haamut siis sain. Oisko ollu nyt sitten kemiallinen.
Pettynyt oon, ku kyllähän näistä toivo heräs. Ekan kerran tän yrityksen aikana sain jotain tikkuun.

Mut jospa se vielä joskus onnistuu, kerta jotain yritystä oli kuitenkin.
 
@daisy01 Mulla Clue ja Flo käytössä, Flo:hun saa kuukauden ilmaiseksi Premium-version kokeilujakson, itse kokeilin ja tykkään sisällöstä, paljon kunnon tieteeseen pohjautuvaa tietoa ja esim. videoita, joissa lääkärit kertoo eri aiheista. Musta se on myös tosi tsemppaava ja sinne voi kirjata ennemmän tietoja kuin Clue-appiin. Ostin sen Premium version nyt, kun se oli joulualessa niin halpa (alle parikymmiä vuodeksi), siinä voi myös seurata raskauden kulkua, kun (toivottavasti kaikki me pian!) plussataan.

Minä kiertopv muuten aloitit tikuttamisen? Itsellä 100 ovitikkua kaapissa, mutta en ole vielä aloittanut...Ehkä ensi kierrossa, mietin tässä koska silloin aloittaisin... Tässä muuten linkki hyvään videoon (englanniksi), jossa on seurattu ovista tikkujen avulla: https://www.youtube.com/watch?v=Vz9f8T8USzo
En nyt joka kierrossa aio testata noin paljon, mutta ehkä kerran, jotta saan selkeämmän käsityksen, koska mun ovulaatio tapahtuu.
Kiitos appi-vinkeistä! :)

Aloitin oviksen tikuttamisen super aikaisin, dp6/32. Meinaan tikuttaa kerran päivässä jonnekin kp25 asti varmaan, vaikka tää kierto meillä todennäköisesti jää välistä noiden kilppari-juttujen takia. Mutta tää tikutus onkin sitä varten että saisin käsityksen/varmistuksen kehon toiminnasta ja voin sit seuraavissa yk verrata tähän. :) Nyt on näyttänyt pelkkää haaleaa viivaa eli ei ole ovis vielä lähelläkään. Noissa ovis-testeissä ei ns. puhdasta negaa (ei viivaa ollenkaan) taida edes tulla, eli toi haaleakin viiva on yhtä kuin nega käsittääkseni. Viime kierrossa epäsäännöllisellä tikutuksella sain melko vahvat viivat kahtena päivänä, mut en ihan tasavahvoja kuitenkaan.
 
En ole kauhean aktiivisesti ehtinyt täällä käydä nyt kommentoimasta, lukemassa olen kyllä käynyt. Pahoittelut kaikille nega testin tehneille ja tsemppiä uudelle vuodelle! Ja samalla myös onnittelut kaikille plussanneille ❤ täällä on ollut monenlaista keskustelua mm. onko oikeus olla turhautunut tai pettynyt, ettei saa toista tai kolmatta lasta... Tähän varmaan pätee sama ajatus, että ihmisten ongelmia tai murheita ei voi pistää mihinkään arvojärjestykseen, toisen iso murhe voi tuntua ihan mitättömältä toisen mielestä. Itse olen kokenut välillä huonoa omaatuntoa siitä, että en ole ollut aivan varma tämän raskausyrityksen suhteen. Toisaalta sitä toivoo kovasti, mutta samalla on pelko että menneisyys toistaa itseään ja kaikki ei päätykään niin ruusuisesti. Toisaalta se ehkä helpottaa negatiivisten testien tuomaa pettymystä, sitä voi perustella itselleen, että kaikelle on aikansa ja paikkansa. Ehkä on hyvä että ehtii vielä käsitellä asiaa enemmän ja jutella omista peloista kumppanin kanssa.
Tämän avautumisen jälkeen kyselen teiltä, mikä dpo teillä on ollut jos on tullut kiinnittymisvuotoa?
 
Kiitos appi-vinkeistä! :)

Aloitin oviksen tikuttamisen super aikaisin, dp6/32. Meinaan tikuttaa kerran päivässä jonnekin kp25 asti varmaan, vaikka tää kierto meillä todennäköisesti jää välistä noiden kilppari-juttujen takia. Mutta tää tikutus onkin sitä varten että saisin käsityksen/varmistuksen kehon toiminnasta ja voin sit seuraavissa yk verrata tähän. :) Nyt on näyttänyt pelkkää haaleaa viivaa eli ei ole ovis vielä lähelläkään. Noissa ovis-testeissä ei ns. puhdasta negaa (ei viivaa ollenkaan) taida edes tulla, eli toi haaleakin viiva on yhtä kuin nega käsittääkseni. Viime kierrossa epäsäännöllisellä tikutuksella sain melko vahvat viivat kahtena päivänä, mut en ihan tasavahvoja kuitenkaan.
Minkä merkkinen testi sinulla käytössä? Minä ostin apteekista aluksi jotain ja ne saattoi olla ihan valkoisia. Mutta nykyisin käytän onestepin liuskoja ja ne antaa jonkinlaista viivaa koko kierron ajan. Silmämääräisesti olen oppinut tunnistamaan plussan, viivat ovat melkein tasavahvat eli ohjeiden mukaan ei vielä plussa kuitenkaan. Digitestillä kuitenkin varmistan ja anhaa hymynaaman. Olen joissakin kierroissa jatkanut testaamista, en ole koskaan saanut onestep liuskoilla sitä, että testiviiva olisi tummempi. Voi olla toki nii lyhyt aikaikkuna, että ei osu testaaminen siihen.
 
En ole kauhean aktiivisesti ehtinyt täällä käydä nyt kommentoimasta, lukemassa olen kyllä käynyt. Pahoittelut kaikille nega testin tehneille ja tsemppiä uudelle vuodelle! Ja samalla myös onnittelut kaikille plussanneille täällä on ollut monenlaista keskustelua mm. onko oikeus olla turhautunut tai pettynyt, ettei saa toista tai kolmatta lasta... Tähän varmaan pätee sama ajatus, että ihmisten ongelmia tai murheita ei voi pistää mihinkään arvojärjestykseen, toisen iso murhe voi tuntua ihan mitättömältä toisen mielestä. Itse olen kokenut välillä huonoa omaatuntoa siitä, että en ole ollut aivan varma tämän raskausyrityksen suhteen. Toisaalta sitä toivoo kovasti, mutta samalla on pelko että menneisyys toistaa itseään ja kaikki ei päätykään niin ruusuisesti. Toisaalta se ehkä helpottaa negatiivisten testien tuomaa pettymystä, sitä voi perustella itselleen, että kaikelle on aikansa ja paikkansa. Ehkä on hyvä että ehtii vielä käsitellä asiaa enemmän ja jutella omista peloista kumppanin kanssa.
Tämän avautumisen jälkeen kyselen teiltä, mikä dpo teillä on ollut jos on tullut kiinnittymisvuotoa?
Kahdesta aikaisemmasta raskaudesta en ole kiinnittymisvuotoja huomannut, muttä tästä huomasin dpo8/9 aamuna pientä rusehtavaa vuotoa, pyyhkiessä jäi paperiin. Illalla dpo8/9 tein ekan hailakan plussan :)
 
Moikka moi,

Täällä nyt apteekin testillä testattu uusiksi ja pienen pieni haamu siellä näkyy mut todella haaleana. Viime kierrossa toki en kyl tähän testiin saanu yhtään mitään :geek:
Pregnylin pistosta nyt 14vrk niin ei toiv se enää siellä tätä pientä haamua tee.

Otin myös kuvan, mutta en tiiä oikeen näkyykö kuvassa vai onko mulla nyt pinttyny vaan lasit päähän tässä kierrossa:ROFLMAO:

Jänniä aikoja eletään kyllä!

Kaikille ihanaa ja lapsien täytteistä vuotta 2021! Kaikki meistä toivottavasti saa vauvauutisia vuonna 2021 ❤
 
Minkä merkkinen testi sinulla käytössä? Minä ostin apteekista aluksi jotain ja ne saattoi olla ihan valkoisia. Mutta nykyisin käytän onestepin liuskoja ja ne antaa jonkinlaista viivaa koko kierron ajan. Silmämääräisesti olen oppinut tunnistamaan plussan, viivat ovat melkein tasavahvat eli ohjeiden mukaan ei vielä plussa kuitenkaan. Digitestillä kuitenkin varmistan ja anhaa hymynaaman. Olen joissakin kierroissa jatkanut testaamista, en ole koskaan saanut onestep liuskoilla sitä, että testiviiva olisi tummempi. Voi olla toki nii lyhyt aikaikkuna, että ei osu testaaminen siihen.
Onestepin liuskat on. Viime kierrossa apteekin joku oma puikko (liila pakkaus). Hyvä tietää että onestep ei välttämättä (kaikilla) tee ihan selkeää plussaa. Ajattelin että menen ilman digiä vielä, eli haarukoin noilla halvoilla liuskoilla sen todennäköisimmin ovispäivän (=viiva tummimmillaan) ja katsotaan sit myöhemmin jos on epäilys etten ovuloi niin lisää :) Se testihän ei myöskään taida oikeasti kertoa tapahtuuko ovulaatio, vaikka plussa tulisi. Noita apteekin liiloja on kans vielä muutama niin ehkä parhaina päivinä kokeilen vielä niillä noiden onestep lisäksi.
 
@Sinisilmät mä näen kyllä haamujen haamun siinä !

jaahas, ovis varmaan tänään, mutta väsynyttä ja paljon töitä tehnyttä miestä ei saa sänkyhommiin keskellä työviikkoa millään. Kauan siittiöt elää? Toimiiko 2-3 vrk ikäiset siittiöt vielä tarkoituksessaan? Sellaiset siellä nyt vaan sit on tarjolla - eli liekö mahdollista.
oviksen missaus on niin ärsyttävää!
 
Onestepin liuskat on. Viime kierrossa apteekin joku oma puikko (liila pakkaus). Hyvä tietää että onestep ei välttämättä (kaikilla) tee ihan selkeää plussaa. Ajattelin että menen ilman digiä vielä, eli haarukoin noilla halvoilla liuskoilla sen todennäköisimmin ovispäivän (=viiva tummimmillaan) ja katsotaan sit myöhemmin jos on epäilys etten ovuloi niin lisää :) Se testihän ei myöskään taida oikeasti kertoa tapahtuuko ovulaatio, vaikka plussa tulisi. Noita apteekin liiloja on kans vielä muutama niin ehkä parhaina päivinä kokeilen vielä niillä noiden onestep lisäksi.
Jep, lh-huipun voi saada testillä kiinni, mutta ei vielä kerro ovulaation tapahtumisesta tai laadusta. Meille lääkäri sanoi, että kun saan joka kierto oviksen kiinni ja ultrassakin näyttänyt useasti hyvältä, niin teistailun voi jättää. Mitään lääkkeitä ei ole määrätty tähän ivf odotteluajalle. Nyt ekaa kiertoa menen ilman testailua ja olen melko varma, että milloin ovis todennäköisesti tapahtunut. Ovistestailu toi minulle mielenrauhaa ja tietoa kierroistani, luulin oviksen tulevan aiemmmin ja luteaalivaihe olikin sitten todellisuudessa lyhyempi, kuin luulin!
 
  • Tykkää
Reactions: daisy01 ja Toive23
@Sinisilmät mä näen kyllä haamujen haamun siinä !

jaahas, ovis varmaan tänään, mutta väsynyttä ja paljon töitä tehnyttä miestä ei saa sänkyhommiin keskellä työviikkoa millään. Kauan siittiöt elää? Toimiiko 2-3 vrk ikäiset siittiöt vielä tarkoituksessaan? Sellaiset siellä nyt vaan sit on tarjolla - eli liekö mahdollista.
oviksen missaus on niin ärsyttävää!
Ainakin meille lääkäri sanoi, että joka toinen päivä ok tahti. Inseminaatioissa tuli pidättäytyä 3vrk. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Liiby
En ole kauhean aktiivisesti ehtinyt täällä käydä nyt kommentoimasta, lukemassa olen kyllä käynyt. Pahoittelut kaikille nega testin tehneille ja tsemppiä uudelle vuodelle! Ja samalla myös onnittelut kaikille plussanneille täällä on ollut monenlaista keskustelua mm. onko oikeus olla turhautunut tai pettynyt, ettei saa toista tai kolmatta lasta... Tähän varmaan pätee sama ajatus, että ihmisten ongelmia tai murheita ei voi pistää mihinkään arvojärjestykseen, toisen iso murhe voi tuntua ihan mitättömältä toisen mielestä. Itse olen kokenut välillä huonoa omaatuntoa siitä, että en ole ollut aivan varma tämän raskausyrityksen suhteen. Toisaalta sitä toivoo kovasti, mutta samalla on pelko että menneisyys toistaa itseään ja kaikki ei päätykään niin ruusuisesti. Toisaalta se ehkä helpottaa negatiivisten testien tuomaa pettymystä, sitä voi perustella itselleen, että kaikelle on aikansa ja paikkansa. Ehkä on hyvä että ehtii vielä käsitellä asiaa enemmän ja jutella omista peloista kumppanin kanssa.
Tämän avautumisen jälkeen kyselen teiltä, mikä dpo teillä on ollut jos on tullut kiinnittymisvuotoa?
Mulla oli dpo 7 tai dpo 8, en oo satavarma kumpana oli ovis :)
 
@Sinisilmät mä näen kyllä haamujen haamun siinä !

jaahas, ovis varmaan tänään, mutta väsynyttä ja paljon töitä tehnyttä miestä ei saa sänkyhommiin keskellä työviikkoa millään. Kauan siittiöt elää? Toimiiko 2-3 vrk ikäiset siittiöt vielä tarkoituksessaan? Sellaiset siellä nyt vaan sit on tarjolla - eli liekö mahdollista.
oviksen missaus on niin ärsyttävää!
Meillä oli plussakierrossa sillein, että harrastettiin seksiä sunnuntaina ja sen jälkeen arkiviikko ilman ja sit perjantaina tai lauantaina tärpännyt ❤ Perjantaina ainakin kaikkien ultrien koon mukaan :X3:
 
@Sinisilmät mä näen kyllä haamujen haamun siinä !

jaahas, ovis varmaan tänään, mutta väsynyttä ja paljon töitä tehnyttä miestä ei saa sänkyhommiin keskellä työviikkoa millään. Kauan siittiöt elää? Toimiiko 2-3 vrk ikäiset siittiöt vielä tarkoituksessaan? Sellaiset siellä nyt vaan sit on tarjolla - eli liekö mahdollista.
oviksen missaus on niin ärsyttävää!
Uskon,että raskaus alkaa jos on alkaakseen vaikkei ihan ovikseen osukaan tallettelut:)

Täällä on ovis tikkujen avulla onnistuttu tallettelemaan ovis plussa päivänä, ennen ja jälkeen,mutta silti ei tärppää.Ajoitus tuskin meillä ongelma,vaan joku muu.Ennen ovis tikkuja talletuksia oli säännöllisesti n.joka toinen päivä,silloinkaan ei tärppiä.
 

Yhteistyössä