Toiveissa vauva 2021

Kiva kuulla oireita, mutta hitsi että oma mieli tekee kepposia piinapäivinä ja kaikki tekee mieli tulkita raskauteen viittaavina oireina! :LOL:
Minulla on myös joka kierto jotain jännää oiretta tai ei oireita ollenkaan, ja kaikki tietenkin viittaavat raskauteen :LOL:

Katsoin digitestien päiväyksen, vasta marraskuussa menevät vanhaksi. Toivottavasti päästään ens vuoden puolellaan testaamaan ❤
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja daisy01
Minulle voisi laittaa kp1 tälle päivälle, kiitos!

Letrot tulee testiin tässäkin kuussa, mutta nyt todellakin peukut pystyyn, että kypsyy vain YKSI iso follikkeli, turhauttavaa pitää tälläinen välikuukausi, kun päätetty yrittäminen aloittaa :D No onneksi joulukuu on kyllä ollut niin touhua täynnä, että nopeaa on aika mennyt! Pahoittelut muillekin, joilla uusi kierto alkanut <3 Vielä kerkeis parit plussat tulla tämän vuoden puolella :)
Minulla ollut letrozol käytössä. Aina tullut vain yksi kypsä folli, tulee ilmankin lääkettä tosin yksi aina. Toivotaan, että sulla myös pysyy maltillisena ja yksi iso tulis!
 
  • Rakkaus
Reactions: chili_
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

28.12.2020 - Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavander_,ya 12/20

★★★★★★★★★★★★★★★★★★



Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp 43/30
Suhveli..............................kp 40/27
Nobelius.........................kp 34/28
Persikka123........................kp 34/33
Sinisilmät........................kp 27/30
KirJoh89..........................kp 26/28
Iinesankka82.................kp 26/31
Coguine..............................kp 24/27
Toivojatintti...................kp 24/ ?
5xäiti............................ kp 23/31-35
Wbä.............................kp 22/26-28
Rust.............................kp 21/26
Liljannuppu........................kp 20/29-32
Meemuli.........................kp 15/30-34
Toive23............................... kp 12/27
Mansikka3.....................kp 10/29
Lavander_....................kp 10/25
Satsuma_.........................kp 8/28-32
Mamtobe...........................kp 8/28
Rimaleli...............................kp 8/34
Petronella09..................kp 7/25-28
Daisy01...............................kp 7/32
SandraB............................kp 7/26
Nuorena äidiksi...........kp 6/36
Nipsuneiti83.................kp 5/25-33
Chili_.................................kp 1/28-29





★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Rosmarin...........................dpo 17
Kirjoh89..............................dpo 12
Sinisilmät...........................dpo 11
Iinesankka.........................dpo 10
Coguine..............................dpo 10
Wbä.......................................dpo 9
Rust.....................................dpo 9
Toivojatintti...................... dpo 4
Kaneli123...........................dpo 3
Toive23........................dpo 3
Liljannuppu..................dpo 2
5xäiti......................................dpo 2




★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Mulla kp 24/29☺
 
Täällä oli runsas valkovuoto, ja jo heti pari päivää ovulaatiosta ilmestyneet hormoonifinnit (muistaakseni kun munasolu hedelmöittyy, lähtee estrogeeni heti jo nousee), kipeytyneet nännit ja hieman haaleaa vaaleanpunaista kiinnittymisvuotoa yhdellä vessakäynnillä. Lisäksi oli erilaisia vatsanippailuja dpo6->

Tiukuna & pirpana 16+1
Pakko kommentoida tähän,että minulla tulee jo ennen ovulaatiota tai sen aikana hormooni finnit ja mikään kuukausi en ole ollut raskaana :(
 
Ovusplussa ja menossa kp 10 vasta. Kellään muulla lyhyttä kiertoa? Mietin, voiko munasolu edes ehtiä kypsyä näin nopealla aikataululla?
Minulla tuli viime kierrossa ovis plussa kp10 ja samaa mietin .Kierto kesti 25 päivää.
Aiemmissa kierroissa missä tikuttanut niin tullut kp12.
Nyt mennään kp7 ja huomenna ajattekin aloittaa testaamaan digillä.Inhottavat ovis finnit jo puskeneet kasvoihin.

Minkä ikäinen oletkaan?Minä 38v
 
Olen seuraillut keskustelua jonkin aikaa taustalla, mutta nyt uskaltauduin mukaan keskusteluun. Oma tausta lyhyesti: yksi kouluikäinen lapsi on entuudestaan, nyt toista yritetty maaliskuusta 2020 asti, tuloksetta. Ikää on jo 39 vuotta. eli se varmasti tässä hidasteena Ensimmäinen lapsi tärppäsi vuosia sitten ekalla kerralla, joten odotukset tämän raskauden suhteen oli korkealla. Nyt alkaa epätoivo kuitenkin iskea, kun aikaa kuluu ja mitään ei tapahdu.
Meille on tehty perustutkimukset yksityisellä (kaikki ok, paitsi AMH alkaa olla ikätasoisesti alhaalla, 1,1) ja yksi inseminaatiokin on takana. Lisäksi parissa kierrossa ollut käytössä lugesteron. Onko täällä kenelläkään kokemuksia lugesteronista raskautumisen apuna? Seuraavaan kiertoon olisi tarkoitus kokeilla alkukierron hormoneja.

Kaipaisin myös vinkkejä siihen, miten jaksaa joka kuukausi pettymyksiä. Tuntuu että koko elämä vaan pyörii oviksen ja kuukautisten ympärillä, mikä alkaa käydä tosi raskaaksi :(

Aiemmissa kommenteissa oli puhetta lyhyistä kierroista: itselläkin kierrot nykyään lyhyehköt, 25-27 päivää. Ovisplussa tulee usein jo KP 11, mikä toisaalta täsmää lyhyiden kiertojen kanssa. Olen kyllä myös miettinyt sitä, jääkö munasolu jotenkin raa'aksi lyhyissä kierroissa....?
 

Oliks sofin 25mlu testit miten herkkiä antamaa viivan paikkoja? Tänään dpo11 ja tein päiväpissistä parin tunnin pidätyksellä. Heti alko piirtyy viivaa, en vaan kunnolla saa kuvaan.
Toisen kuvan otin yökuvalla, siinä näkyy vähä jotain.


Neljä päivää ollu putkeen migreenikohtaus. Tänään tullu vähä verensekaista valkkaria, nää kyl kielis sitä et ois menkat alkamassa.
 
Minulla tuli viime kierrossa ovis plussa kp10 ja samaa mietin .Kierto kesti 25 päivää.
Aiemmissa kierroissa missä tikuttanut niin tullut kp12.
Nyt mennään kp7 ja huomenna ajattekin aloittaa testaamaan digillä.Inhottavat ovis finnit jo puskeneet kasvoihin.

Minkä ikäinen oletkaan?Minä 38v
Olen saman ikäinen kuin sinä. Ensi kesänä 39 v täytän. Tämä lienee sitä premenopausaalihommaa sitten, että kierrot lyhenee? Oletko mittauttanut omaa FSH-arvoasi @petronella09 ? Minulla oli kesällä arvo 10, eli munasarjat jo laiskistuneet.
 
Olen seuraillut keskustelua jonkin aikaa taustalla, mutta nyt uskaltauduin mukaan keskusteluun. Oma tausta lyhyesti: yksi kouluikäinen lapsi on entuudestaan, nyt toista yritetty maaliskuusta 2020 asti, tuloksetta. Ikää on jo 39 vuotta. eli se varmasti tässä hidasteena Ensimmäinen lapsi tärppäsi vuosia sitten ekalla kerralla, joten odotukset tämän raskauden suhteen oli korkealla. Nyt alkaa epätoivo kuitenkin iskea, kun aikaa kuluu ja mitään ei tapahdu.
Meille on tehty perustutkimukset yksityisellä (kaikki ok, paitsi AMH alkaa olla ikätasoisesti alhaalla, 1,1) ja yksi inseminaatiokin on takana. Lisäksi parissa kierrossa ollut käytössä lugesteron. Onko täällä kenelläkään kokemuksia lugesteronista raskautumisen apuna? Seuraavaan kiertoon olisi tarkoitus kokeilla alkukierron hormoneja.

Kaipaisin myös vinkkejä siihen, miten jaksaa joka kuukausi pettymyksiä. Tuntuu että koko elämä vaan pyörii oviksen ja kuukautisten ympärillä, mikä alkaa käydä tosi raskaaksi

Aiemmissa kommenteissa oli puhetta lyhyistä kierroista: itselläkin kierrot nykyään lyhyehköt, 25-27 päivää. Ovisplussa tulee usein jo KP 11, mikä toisaalta täsmää lyhyiden kiertojen kanssa. Olen kyllä myös miettinyt sitä, jääkö munasolu jotenkin raa'aksi lyhyissä kierroissa....?
Meillä on menossa yk 14, että kyllä sitä on joutunut pettymään kuukaudesta toiseen. Kun tuli vuosi täyteen niin eipä tuota ole enää jaksanut ajatella koko asiaa. Pääsemme aloittamaan ensi kuussa tutkimukset. :) Ensimmäistä lasta yritämme. Mie oon 27v ja mies 37v.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Kaikille teille jotka yritätte toista, kolmatta tai neljättä lasta niin olkaa onnellisia heistä. Täällä on meitä ketkä yrittää sitä enimmäistä vuodesta toiseen ja saa pettyä joka kuukausi. :( En avautuisi näin, mutta jotenkin kuullostaa pahalta, kun nyt te jotka yritätte saada sitä sisarusta sille aijemalle lapselle ja ei tulekkaan ihan ensi yrittämällä, vaan joudutte oikeasti yrittämään pidemmän aikaa. Tiedätte miltä tuntuu niistä kelle ei ole suotu edes sitä ensimmäistäkään lasta. Anteeksi avautuminen
 
Mitähän tämä on? Tikutin ovista ja sain kp19 vilkkuvan hymynaaman ja lähes tasavahvan viivan. Tikut loppuivat tähän ja seuraavana päivänä kp20 menkkaimaisia kipuja ja oletin ovispäiväksi. Kierto yleensä 30-32. Tasan viikko oletetusta oviksesta alkoi päänsärky kuten viime kierrossakin. Mutta myös menkat tänään kp 28 täysin yllättäen. Nyt olisi vain dpo9? Koskaan ei ole näin lyhyttä kiertoa tainnut olla.

Olikohan tämä sittenkin ovuloimaton kierto vai mistä näin yhtäkkinem lyhyt kierto ja dpo?
 
Lapsettomuus ei ole kisa. Jokaisen suru ja tuska on yhtä merkityksellinen. Itse olen yrittänyt jo 7 pitkää vuotta saada lasta, ja ivf:llä yksi saatu tähän mennessä ja toista ei sitten millään. Ei voi alkaa vertailla täällä kenen suru on suurempi tai oikeutetumpi, oli tilanne mikä tahansa - ei minunkaan suruni ole suurempi kuin vasta jonkun aikaa yrittäneen, mutta jo huolestuneen ja pettyneen. Odottamiseen, toivomiseen ja pettymiseen on ihan sama oikeus kaikilla! Tuetaan sen sijaan toisiamme täällä, oli mikä tahansa sitten tilanne itse kullakin ❤
 
@Piipaa93 en ajatellutkaan niin! Itse olen tosi paljon joutunut näitä asioita työstämään, ja siksi tästä kirjoitin - myös katkeruutta ja kateutta varsinkin ym ikävää tunnetta olen joutunut työstämään, vaikeita tunteita, jota lapsettomuus itsessäni on herättänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Ai että mua jotenkin korpeaa ajatus siitä, että en olisi äärimmäisen kiitollinen ja onnellinen esikoisestani. Olen sitä joka päivä ja joka hetki. Sitä kiitollisuutta ei vähennä se, että toivoisin hänen joskus saavan sisaruksen. Varmasti löytyy keskustelupalstoja myös vain esikoista yrittäville, jos useamman lapsen yrittäjän juttujen lukeminen tuntuu pahalta. Pidetään tämä palsta kaikille. Peace And love.
 
Arvostan suuresti tämän ryhmän ilmapiiriä, joka on kannustava kaikille ryhmäläisille. ❤ Itse kuulun ensimmäistään toivoviin ja kirjoittelin tänne viimeksi lokakuussa. Sen jälkeen olen satunnaisesti käynyt lueskelemassa. Meillä on yritystä takana pian kolme vuotta, mihin kuuluu viime viikolla päättynyt -ironista kyllä- 9 kk:n mittainen pakollinen tauko, joka johtui keväällä todetusta rypäleraskaudesta, josta toipumista seurattiin säännöllisesti laboratoriokokein. Monenmoista muutakin mutkaa ollut matkan varrella, mutta viime viikolla saatiin lupa alkaa yrittämään uudelleen. Olo on ihan epätodellinen: samalla toiveikas ja pelokas. Takaraivossa helpottaa tieto siitä, että raskautuminen on joka tapauksessa kerran tapahtunut, vaikkei edennytkään siten kuin piti. Nyt jännitän ja toivon, että onnistuisimme uudelleen paremmin tuloksin. Tällä hetkellä menossa kp7. Listat jätän kuitenkin väliin, sillä hermoilisin ehkä liikaa. Pillereitä käytin toissa viikon lauantaihin asti ja toiveet ovat nyt superkorkealla. Jouluna mässäilin kaikenlaisia juustoja ja kylmäsavulohta sillä suunnitelmalla, että kohta pitäisin semmoisista pidemmän tauon. Rautalisää aloin syömään viikko sitten, samoin foolihappoa. Itse uskon raudansyönnillä olevan positiivisia vaikutuksia raskautumiseen. Ainakin yksi tuttavapariskunta raskautui, kun rouva rupesi syömään rautaa kolmen vuoden yrittämisen jälkeen. :) Konstit on monet.
 
Ai että mua jotenkin korpeaa ajatus siitä, että en olisi äärimmäisen kiitollinen ja onnellinen esikoisestani. Olen sitä joka päivä ja joka hetki. Sitä kiitollisuutta ei vähennä se, että toivoisin hänen joskus saavan sisaruksen. Varmasti löytyy keskustelupalstoja myös vain esikoista yrittäville, jos useamman lapsen yrittäjän juttujen lukeminen tuntuu pahalta. Pidetään tämä palsta kaikille. Peace And love.
Vähän samoja ajatuksia....
 
  • Tykkää
Reactions: AnsaK
Ai että mua jotenkin korpeaa ajatus siitä, että en olisi äärimmäisen kiitollinen ja onnellinen esikoisestani. Olen sitä joka päivä ja joka hetki. Sitä kiitollisuutta ei vähennä se, että toivoisin hänen joskus saavan sisaruksen. Varmasti löytyy keskustelupalstoja myös vain esikoista yrittäville, jos useamman lapsen yrittäjän juttujen lukeminen tuntuu pahalta. Pidetään tämä palsta kaikille. Peace And love.
Ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä kirjoituksella :( Jotenkin vain tässä tilanteessa tuntuu pahalta ja ilmaisin itseni väärällä tavalla. Pyydän kaikilta anteeksi <3
 
@Piipaa93 paljon tsemppiä teille yritykseen! Ymmärrän kyllä että kun itse toivoo edes sitä yhtä lasta, niin tuntuu tuolta mitä kirjoitit. Mutta kuten joku kirjoitti niin ei tämä ole kilpailu eikä toisten haave useammasta lapsesta ole keneltäkään pois. :) Jos vertailemaan lähdetään niin aina jollakin muulla menee huonommin, ts. joku on yrittänyt pidempään ja kokenut enemmän vastoinkäymisiä, mutta ei sen takia tarvitse kenenkään omaa haavetta vähätellä. <3 Meillä on eka lapsi haaveissa kuten teilläkin! Tsemppiä teille hoitojen aloitukseen!

Kävin labroissa raskautta ajatellen ja yllärinä kilppariarvoissa, ferritiinissä ja d:ssä häikkää. Varasin heti lääkärille ajan ja sain onneks vielä tälle viikolle. Vähän puskista tuli kun kilpparit oli vielä heittämällä viitearvoissa alle vuosi sitten ja nyt oli ihan reilusti THS yli viitearvon. :( Ferritiini-arvoja oon jo pitempään miettinyt erinäisiin väsymysoireisiin mutta julkisella ei niitä vuosi sitten suostuttu edes mittaamaan, joten en tiedä onko ne jo pidempään olleet matalalla. D-vitskua menee mut pitänee kysyä pitääkö nostaa annostusta yli purkin ohjeen.

Onko muut käyneet tsekkaamassa vastaavia? @minttuni sulla oli kans kilppari-ongelmaa?
 
Onko joku plussannu ilman kiinnittymisvuotoo. Ekassa raskaudessa mulla se tuli ja ny menee jo usko koko mahdolliseen plussaan kun sitä ei näy
Meille ensimmäinen lapsemme on ihme kun mun historialla sen piti olla todella vaikeeta. Oon maailman kiitollisin pienestä ihmeestämme. Mun mies on ainut lapsi koska vanhemmat ei ikinä vaan saanu sisarusta ja on kärsinyt siitä aina kun ei oo rankoissa elämäntilanteissa ollu tukipilaria jolle puhua esim isän alkoholismista. Mä toivon niin paljon koko sydämestäni meille viä toista ja jokainen epäonnistunut kierto satuttaa ja suututtaa. Mä ajattelin ennen, että miks ne joilla on jo lapsi harmittelee kun ei oo toista kun jollain ei ole edes sitä yhtä. Nyt kun itsellä on se olo et meidän perheestä puuttuu viä joku jolle jakaa tätä pursuavaa rakkautta ni ymmärrän niitä ihmisiä niin paljon enemmän. Mä toivon todella, että jokainen lasta toivova saa oman pienen käärön syliin. Saispa kaikki pienet kokea olevansa todella toivottuja ja toivon et jokainen äiti pääsee jakamaan rakkauttaan niin monelle kun on toiveissa❤
 

Yhteistyössä