Ketään ei haeta al-holin leiriltä, lupasi Haavisto aikoinaan

Eiks niistä aloitettu esitutkinta?
Joo mutta viranomaiset ovat itsekin myöntäneet, että on aika mahdotonta todistaa mitään ilman silminnäkijöiden (tässä tapauksessa uhrien) todistusta.
On vaikea todistaa mitään, vaikka noiden käsistä paenneet uhrit ovat kertoneet, että kaikki naiset osallistuivat myös raiskauksiin (pitämällä uhreja paikallaan) ja pitivät uhreja orjina ja olivat mukana katsomassa katsomassa teloituksia.
 
vierailija
Haavisto on kiero ja vastenmielinen tyyppi. Esimerkki ihmisestä, joka oikeuttaa itselleen vääriä tekoja. Tyyppi on päivä päivältä vastenmielisempi.

Saksassa ja Ruotsissa nämä isis- naiset on pidätetty välittömästi, kun he ovat saapuneet lentokentälle. Mitenköhän on suomeen tulevien isis- naisten laita? Epäilen, että edes heidän lapsiaan olisi otettu huostaan.
Saksassa otettiin kiinni yksi nainen, niitä ei ole vangittu samointein. Mutta on kiva jakaa disinformaatiota?
 
vierailija
Joo mutta viranomaiset ovat itsekin myöntäneet, että on aika mahdotonta todistaa mitään ilman silminnäkijöiden (tässä tapauksessa uhrien) todistusta.
On vaikea todistaa mitään, vaikka noiden käsistä paenneet uhrit ovat kertoneet, että kaikki naiset osallistuivat myös raiskauksiin (pitämällä uhreja paikallaan) ja pitivät uhreja orjina ja olivat mukana katsomassa katsomassa teloituksia.
Niin, että murhan uhreilta pitäisi sitten vielä saada todistukset.
Tuossa ensin sanot, että ei ole uhrien todistusta ja sitten, että uhrit ovat kertoneet. Miten päin tämä asia nyt sitten on?
Kurdit ei vissiin tykänneet siitä, että eurooppalaiset aikoivat jättää terroristinsa sinne heidän vaivoikseen ja kun Amerikkakin käänsi heille selkänsä, hermostuivat, mokomat.

Kyllä tässä jotain tarttee tehdä, että maailmanrauha pysyy jonkin lankojen varassa. Mikä on persujen vastaus aiheeseen, valittaminen vai se, että jätetään nuo terroristi-idut sinne kasvamaan? Sitten, kun hyökkäävät 10-15 vuoden päästä, saadaan uusi jytky!
 
vierailija
Niin, että murhan uhreilta pitäisi sitten vielä saada todistukset.
Tuossa ensin sanot, että ei ole uhrien todistusta ja sitten, että uhrit ovat kertoneet. Miten päin tämä asia nyt sitten on?
Kurdit ei vissiin tykänneet siitä, että eurooppalaiset aikoivat jättää terroristinsa sinne heidän vaivoikseen ja kun Amerikkakin käänsi heille selkänsä, hermostuivat, mokomat.

Kyllä tässä jotain tarttee tehdä, että maailmanrauha pysyy jonkin lankojen varassa. Mikä on persujen vastaus aiheeseen, valittaminen vai se, että jätetään nuo terroristi-idut sinne kasvamaan? Sitten, kun hyökkäävät 10-15 vuoden päästä, saadaan uusi jytky!
Pekka vai Mariako se siellä öyhöttää?
 
Tuossa ensin sanot, että ei ole uhrien todistusta ja sitten, että uhrit ovat kertoneet. Miten päin tämä asia nyt sitten on?
Niin, onhan niiden elukoiden kynsistä päässyt ihmisiä pakoon vai väitätkö ettei muka ole??
Sanna ja Terroristi mamma kun eivät ole ainoat ihmiset jotka tuolla ovat olleet, joten heidän kotiorjiaan on hankala etsiä ja todistaa ketä heidän kattojen alla on kalifaatissa alistettu ja raiskattu.
Mikä on persujen vastaus aiheeseen, valittaminen vai se, että jätetään nuo terroristi-idut sinne kasvamaan? Sitten, kun hyökkäävät 10-15 vuoden päästä, saadaan uusi jytky!
Mikä on sun mielipide, kysytään nyt kerrankin näin?
Muista, että noi lapset, joita sinä iduiksi kutsut, ovat saaneet jo taaperoiästä lähtien sotilaskoulutusta tai valmistautumista synnytyskoneiksi, jos ovat tyttöjä. Heille on opetettu viha länsimaalaisia kohtaan ja yhtä suuri vaara on jättää nämä lapset ''äitiensä'' huomaan kasvamaan kuin olisi jättää leireille, koska se sama viha on siellä kodissa näiden lasten kasvattajana edelleen.

Noi lapset pitäisi erottaa mahdollisimman äkkiä noista akoista ja laittaa tasapainoiseen perheeseen kasvamaan, kenties jopa sellaseen missä ei ainakaan alkuun olisi muita lapsia läsnä.
 
vierailija
Kannatin aikoinani Vihreitä. Äänestin aikoinani Haavistoa presidentiksi. Nykyään kannatan muuta puoluetta ja viime vaaleissa en äänestänyt Haavistoa. Koko puolue on ollut monta vuotta pelkkä vitsi.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Niin, onhan niiden elukoiden kynsistä päässyt ihmisiä pakoon vai väitätkö ettei muka ole??
Sanna ja Terroristi mamma kun eivät ole ainoat ihmiset jotka tuolla ovat olleet, joten heidän kotiorjiaan on hankala etsiä ja todistaa ketä heidän kattojen alla on kalifaatissa alistettu ja raiskattu.

Mikä on sun mielipide, kysytään nyt kerrankin näin?
Muista, että noi lapset, joita sinä iduiksi kutsut, ovat saaneet jo taaperoiästä lähtien sotilaskoulutusta tai valmistautumista synnytyskoneiksi, jos ovat tyttöjä. Heille on opetettu viha länsimaalaisia kohtaan ja yhtä suuri vaara on jättää nämä lapset ''äitiensä'' huomaan kasvamaan kuin olisi jättää leireille, koska se sama viha on siellä kodissa näiden lasten kasvattajana edelleen.

Noi lapset pitäisi erottaa mahdollisimman äkkiä noista akoista ja laittaa tasapainoiseen perheeseen kasvamaan, kenties jopa sellaseen missä ei ainakaan alkuun olisi muita lapsia läsnä.
En minä ole mitään väittänyt, siehän se tässä kovin väittelet. Mutta siis uhreista huolimatta uhreja, jotka voivat todistaa, ei siis ole.

Muista, että... huh, mitä tekstiä sulta tulee, oletko nyt oikein kertomassa mulle, että mitä terroristien lapset ovat joutuneet kokemaan, onpas sulla asennetta. Sä kuvittelet ilmeisesti, että tiedät taas vähän enemmän kuin muut.

Eli lapset pitää persujen mielestä tuoda Suomeen, eristää ja naiset (ketjun perusteella) vankilaan.
Aika kaukana ollaan tuosta öyhötyksestä, että Haavisto nyt olisi sitten tehnyt kaiken väärin, jos kerran olette noin yhtä mieltä asioista.
Minusta meidän täytyy tässä maailmanpoliittisessa tilanteessa joko ottaa noi tänne tai antaa niiden teloittaa ne siellä. Jos otetaan vastaan, niin elinikäinen jalkapantaseuranta, ja seuranta myös siltä osin, keitä he tapaavat yms. Suurinpiirtein noin ollaankin tekemässä. Vihreiden toimesta.
 
vierailija
IS:

"Al-Holista kotiutuneet naiset ovat voineet syyllistyä useisiin rikoksiin – ”Syytä selvittää kaikilta osin”
Mahdollisia rikosnimikkeitä voivat olla esim. seksuaalinen hyväksikäyttö, vamman tuottaminen, pahoinpitely tai vapaudenriisto."
 
vierailija
IS:

"Olli Waris

15:50
– NAISTEN mahdollinen paluu Suomeen saattaa kannustaa lasten mahdollisia elossa olevia isiä tai naisten puolisoita hakeutumaan Suomeen.

Näin arvioitiin sisäministeriön kehittämispäällikkö Tarja Mankkisen 31. toukokuuta 2019 laatimassa muistiossa. Sisäministeriön muistio löytyy ulkoministeriö Pekka Haaviston (vihr) virkarikosepäilyyn liittyvästä tutkinta-aineistosta."
 
Mutta siis uhreista huolimatta uhreja, jotka voivat todistaa, ei siis ole.
No onko noita kahta akkaa vastaan todistajia??
Missä mä olen muuta väittänyt???
Muista, että... huh, mitä tekstiä sulta tulee, oletko nyt oikein kertomassa mulle, että mitä terroristien lapset ovat joutuneet kokemaan, onpas sulla asennetta. Sä kuvittelet ilmeisesti, että tiedät taas vähän enemmän kuin muut.
Aika moni muu tietää enemmän näistä asioista kuin sinä, katsos kun niistä pakenijoista jotkut ovat kiirjoittaneet kirjoja ja näistä tapauksista _on_ kirjoitettu lehdissäkin ja on ollut dokkareita. Mikä hinku _sulla_ jälleen kerran puolustella ja vähätellä ja puhua noin alentavaan sävyyn?
Eli lapset pitää persujen mielestä tuoda Suomeen, eristää ja naiset (ketjun perusteella) vankilaan.
Emmä ole persu, vaikka heitä kannatankin ja noi lapset pitäisi kuulema erottaa noista akoista kansainvälisten lääkäreidenkin mukaan, jotka ovat käyneet noilla leireillä tutkimassa ihmisiä.
Suurinpiirtein noin ollaankin tekemässä. Vihreiden toimesta.
Niin suurinpiirtein paitsi ei ollakkaan ja vaan siksi ettei se kuulema ole sopivaa ja muistaakseni juurikin se sun suuri päiväunien kohteesi Ohisalo oli asiasta sitä mieltä.

Niin ja näin joulun alla voit ihan itse viettää aikaasi etsimässä linkkejä.
Mä en sun juoksupoikasi ole.
 
vierailija
No onko noita kahta akkaa vastaan todistajia??
Missä mä olen muuta väittänyt???

Aika moni muu tietää enemmän näistä asioista kuin sinä, katsos kun niistä pakenijoista jotkut ovat kiirjoittaneet kirjoja ja näistä tapauksista _on_ kirjoitettu lehdissäkin ja on ollut dokkareita. Mikä hinku _sulla_ jälleen kerran puolustella ja vähätellä ja puhua noin alentavaan sävyyn?

Emmä ole persu, vaikka heitä kannatankin ja noi lapset pitäisi kuulema erottaa noista akoista kansainvälisten lääkäreidenkin mukaan, jotka ovat käyneet noilla leireillä tutkimassa ihmisiä.

Niin suurinpiirtein paitsi ei ollakkaan ja vaan siksi ettei se kuulema ole sopivaa ja muistaakseni juurikin se sun suuri päiväunien kohteesi Ohisalo oli asiasta sitä mieltä.

Niin ja näin joulun alla voit ihan itse viettää aikaasi etsimässä linkkejä.
Mä en sun juoksupoikasi ole.
Mistä sä puhut? Et varmaan samasta asiasta, kuin minä. En ole ainakaan tietoisesti väittänyt sinun väittäneen mitään.

Jälleen kerran? Hmm, taidat puhua toisen henkilön kanssa..

Linkkejä? Mihin?

huh.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mistä sä puhut? Et varmaan samasta asiasta, kuin minä. En ole ainakaan tietoisesti väittänyt sinun väittäneen mitään.

Jälleen kerran? Hmm, taidat puhua toisen henkilön kanssa..

Linkkejä? Mihin?

huh.
Aha, no miksi vastailet sitten???
Mä vastasin ihmiselle joka mulle kirjoitti, joten on vähintäänkin outoa ettet se ole sinä.
 
Unohtuko rasseilta et tää keskustelu on käyty jo keväällä? Ja silloinkin oli tiedossa et jos lapsia ei saada yksin niin heidät tuodaan äitien kanssa?
Mut te jaksatte pöyristyä aina uudelleen.
No niimpä. Naurettavaa, miten suomalaiset harmistuu ihan pikkujutuista. Eihän parin terroristin kuljettaminen Suomeen ole mikään syy kohuta tällätavoin.
On kyllä tosi rasistista olettaa, että aikuiset ihmiset joutuisi vastuuseen teoistaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Eiks niistä aloitettu esitutkinta?
https://yle.fi/uutiset/3-11707651?fbclid=IwAR0aQAt6U11JoCQlbaN4340A6O9BCqJdBGD28ZrSwNM0DUABh1AdlLoyYmo
Poliisi on kuullut naisia, esitutkintoja ei käynnissä
Poliisi on kuullut tähän mennessä saapuneita naisia ja pyrkinyt saamaan selvyyttä siihen, ovatko he mahdollisesti syyllistyneet rikoksiin.

Toistaiseksi al-Holin palaajista ei ole aloitettu yhtään esitutkintaa. Tutkinta on vaikeaa, koska todisteiden löytäminen Syyriassa tai Irakissa tapahtuneista teoista on hankalaa.

Ketään ei voida ottaa kiinni, pidättää tai vangita ilman, että häntä epäillään konkreettisesta rikoksesta.
 
vierailija
https://yle.fi/uutiset/3-11707651?fbclid=IwAR0aQAt6U11JoCQlbaN4340A6O9BCqJdBGD28ZrSwNM0DUABh1AdlLoyYmo
Poliisi on kuullut naisia, esitutkintoja ei käynnissä
Poliisi on kuullut tähän mennessä saapuneita naisia ja pyrkinyt saamaan selvyyttä siihen, ovatko he mahdollisesti syyllistyneet rikoksiin.

Toistaiseksi al-Holin palaajista ei ole aloitettu yhtään esitutkintaa. Tutkinta on vaikeaa, koska todisteiden löytäminen Syyriassa tai Irakissa tapahtuneista teoista on hankalaa.

Ketään ei voida ottaa kiinni, pidättää tai vangita ilman, että häntä epäillään konkreettisesta rikoksesta.
Mutta:

Suojelupoliisi on osallistunut yksilöllisen uhka-arvion tekemiseen jokaisesta palaajasta.
Sisäministeriön mukaan palanneet ovat voineet hyvin ja olleet tyytyväisiä siihen, että he ovat päässeet pois leiriltä. Viranomaisten tavoitteena on ollut, että lapset pääsisivät kiinni normaaliarkeen mahdollisimman pian. Heistä kaikista on tehty lastensuojeluilmoitus.
 

Yhteistyössä