Joululahjasi vuonna 2020 nimetylle mustalle palstalaissuosikillesi. Tässä on oma valintani, arvaa kuka saa ensimmäisen? ;)

  • Viestiketjun aloittaja Tonttu tomera
  • Ensimmäinen viesti
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Yhden palstalaisen lahjan olen jo keksinyt. Ei ollut edes vaikea pähkäillä mitä hänelle ostaisin.

Lahjoisin tämän palstailijan hänen vapaavalintaisella ”exclusive-vip-bäkkäri-koko hoito” lipulla hänen omavalintaiseen konserttiin, mihin on erityisen vaikea saada lippuja.

Hyvää joulunodotusta @m1es
Kiitos Lispetti
, nuo konsertit joutuu toistaiseksi kokemaan omassa mielikuvituksessaan kun korona on sulkenut kaiken.:confused:

Mutta kuvitellaan kiva joulukonsertti, aina pirteä Nayeon esittää coverin Ariana Granden kappaleesta Santa Tell Me (Aasiassa on kovin vähän omia joululauluja). Backstagella on vilkas joulutunnelma, koska hänen ryhmässään (Twice) on 9 jäsentä (Koreasta, Japanista, Taiwanista ja USAsta).


Twice

 
Viimeksi muokattu:
-M1es: rasvanpoistoainetta, sisäisesti ja ulkoisesti käytettäväksi, on sen verran rasvaiset jutut
Rasvanpoisto on hyvästä. (y) Varsinkin vyötäröltä. Mutta ei siihen ainetta tarvita.

Mä mietin m1ehelle matkaa kauko-Itään, mutta enhän mä voi sellaista toivoa ku siellä tapahtuis vaikka ja mitä.
Voisin laittaa sinulle striimiä niin pysyisit tapahtumissa mukana ja voisit irtisanoa NetFlixin...

Noo joku 5 tähden lounge 2 hengelle Balin viidakossa, eli vaimo mukaan ja muita muijia ei näkyiskään. Joku marakatti rääkäsis välillä puskissa.
Balissa on sietämättömän kuumaa melkein aina. Joutuisin olemaan koko ajan nakuna.
Haluaisitko sitä kuvavirtaa täältäkin?
 
Viimeksi muokattu:
Uff toi olis kivaa!! :love:
Osta seuraavaks sellanen sivuvaunullinen harrikka ja männään pärräillemmään sitten jonnekkii*näkee jo sielunsa silmin, kuinka sivuvaunu lähtee tienristeyksessä eri suuntaan, minä kyydissä maisemia ihaillen*
Mitä jos Kalamies ei osaa ohittaa edelläajavaa sillein että koukkaa tarpeeks kaukaa vastakkaisen kaistan puolelta....sä törmäät edelläajavaan pakuun kun Kalamies kiihdyttää...:eek:
 
r0s
Ihania lahjoja!


Mä raahaisin -kaikki rakkaat mustat (puolisoineen) ja harmaitakin mahtuisi mukaan kyllä- Kanarialle. Reissuun sisältyisi ainakin patikkointiretki Haukkojen solaan https://www.laspalmas.fi/patikointi/barrancodeloscernicalos/ eväinä ois paaaljon serranonkinkkua, chorizoa, juustoja, oliiveja, punkkua ja Estrella-olutta. No ja San Migueliakin.

Pari vuorokautta vietettäisiin vuoristomökeissä sitruspuiden tuoksussa, näköalana ois tietenkin naapurisaaren Teide-tulivuori. Ruokina kania valkoviinissä sekä grilliherkkuja lihasta. Jälkkääriksi vastakeitettyä kaktusviikunehilloa juustojen kera.

Ja sit kun paatuneimmatkin Kanariaa rantalomakohteeksi ajattelevat ois käännytetty, suunnattaisiin jotain solaa pitkin rannikolle. Matkalla tyhjennettäis Hiper Dino tai Mercadona ruoasta ja juomasta (etenkin tuoreista äyriäisistä)ja parin tunnin vuoristoteillä kiemurtelun jälkeen päädyttäisiin jonnekin pikkukylään omalle huvilalle missä voitais rojottaa laiskotellen, syöden, juoden, onkien, uiden ja mitä kukakin sit tehdä haluaakin.


Ja ajankohtahan ois hyvä just nyt. Aamulla herättäis auringonpaisteeseen ja lintujen tsirputukseen...
 
Ollanko siellä yhtäaikaisesti? Silloin pitää odottaa koronan laantumista ja jäädä sinne paljuun kahden viikon karanteeniin.
Kultaseni, mökissä ollaan yhtäaikaisesti, välillä halukkaat saavat pulahtaa paljuun, ei siellä paljussa tarvitse liota kahden viikon karanteeniä:sneaky:
Mökkiloma taasen ei haittais vaikka venähtäisi kaksiviikkoiseksi:love:

Mutta mikä on Ellimaarin todellinen motiivi
No tietenkin nähdä teidän lihakset ja päästä ryyppäämään hauskassa seurassa:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja KalaMies
Ihania lahjoja!


Mä raahaisin -kaikki rakkaat mustat (puolisoineen) ja harmaitakin mahtuisi mukaan kyllä- Kanarialle. Reissuun sisältyisi ainakin patikkointiretki Haukkojen solaan https://www.laspalmas.fi/patikointi/barrancodeloscernicalos/ eväinä ois paaaljon serranonkinkkua, chorizoa, juustoja, oliiveja, punkkua ja Estrella-olutta. No ja San Migueliakin.

Pari vuorokautta vietettäisiin vuoristomökeissä sitruspuiden tuoksussa, näköalana ois tietenkin naapurisaaren Teide-tulivuori. Ruokina kania valkoviinissä sekä grilliherkkuja lihasta. Jälkkääriksi vastakeitettyä kaktusviikunehilloa juustojen kera.

Ja sit kun paatuneimmatkin Kanariaa rantalomakohteeksi ajattelevat ois käännytetty, suunnattaisiin jotain solaa pitkin rannikolle. Matkalla tyhjennettäis Hiper Dino tai Mercadona ruoasta ja juomasta (etenkin tuoreista äyriäisistä)ja parin tunnin vuoristoteillä kiemurtelun jälkeen päädyttäisiin jonnekin pikkukylään omalle huvilalle missä voitais rojottaa laiskotellen, syöden, juoden, onkien, uiden ja mitä kukakin sit tehdä haluaakin.


Ja ajankohtahan ois hyvä just nyt. Aamulla herättäis auringonpaisteeseen ja lintujen tsirputukseen...
Oi tää ois kyllä niin ihana myös!:love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Hei, olen suht uusi täällä, siksi kysyn mitä tarkoittaa mustat ja harmaat? Tosi kivoja lahjoja teillä toisillenne
Sä saitkin jo vastauksen tai hoksasit siis itse! Noi värit oli joskus kai mustalla ja harmaalla niin juontaa juurensa jostain sellaisesta:)

Vaikutat tosi mukavalta, suosittelen lämpimästi rekisteröitymistä niin erotut joukosta ja pystytään paremmin tutustuun sun persoonaan! :love:
Ja välillä kun joku harmaa alkaa trollaamaan niin sun viestit ei sekoa niiden kanssa:geek:
 
Sä saitkin jo vastauksen tai hoksasit siis itse! Noi värit oli joskus kai mustalla ja harmaalla niin juontaa juurensa jostain sellaisesta:)

Vaikutat tosi mukavalta, suosittelen lämpimästi rekisteröitymistä niin erotut joukosta ja pystytään paremmin tutustuun sun persoonaan! :love:
Ja välillä kun joku harmaa alkaa trollaamaan niin sun viestit ei sekoa niiden kanssa:geek:
Kuulostat ihan rekrytoivalta tupperi-myyjältä...:unsure:
 
Mitä jos Kalamies ei osaa ohittaa edelläajavaa sillein että koukkaa tarpeeks kaukaa vastakkaisen kaistan puolelta....sä törmäät edelläajavaan pakuun kun Kalamies kiihdyttää...
Mitä ihmettä, missä vaiheessa Kalamies olis sinne kyytiin hypänny?:eek:*etsii poikaa hämillään* Minne se yks lensi kyydistä??!!:eek::eek:

Ai niin ja Poika saa multa lahjaks mopedinsa sävyyn sellasen vanhanajan lentäjän lätsän, pullonpohjasilmälasineen päivineen ja Vesku Jokisen kanssa illanistujaiset, missä esiintyy myös Klamydia...soittaen kaikki ne biisut mitä Poika tahtoo :love: :love:
 

Yhteistyössä