Relaatio 612

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toppatakki: Tämän oppilaitoksen helpoiten saat tuon kahd. kirjoittajan kautta
Anteeksi, mutta en keksi. Onko tuosta kirjoilijasta jotain tietoa saatavilla jossain, kun löydän vain englnanninkielisen wikipedia-sivun, eikä siinäkään (kai) mainita mitään yliopistoa (mun enkku on kyllä niin huonoa, että vaikea sanoa, vaikka olisikin). Suomeksi en löydä hänestä mitään muuta kuin kirjasamposta pari kirjaa. Eikä minulla siis myöskään ole sitä pitkää väliviivallista siitä hemmosta.
 
Ko kirjailija voitti tuolla teoksellaan jotain

Anteeksi, mutta en keksi. Onko tuosta kirjoilijasta jotain tietoa saatavilla jossain, kun löydän vain englnanninkielisen wikipedia-sivun, eikä siinäkään (kai) mainita mitään yliopistoa (mun enkku on kyllä niin huonoa, että vaikea sanoa, vaikka olisikin). Suomeksi en löydä hänestä mitään muuta kuin kirjasamposta pari kirjaa. Eikä minulla siis myöskään ole sitä pitkää väliviivallista siitä hemmosta.
 
vierailija
Musikaali alueen tunnetuimmasta kuvitteellisesta henkilöstä, alueen loppuosa teoksen nimessä
Kiitos. Arvasin kyllä, että tuohon hahmoon se varmaan liittyy mutta nyt oli kyllä vaikea tätä löytää. Mutta eipä mitään. Tiedän jättää sinun rellusi jatkossa välistä, ovat liian vaikeita minulle (ei millään tavalla sinun syysi, minua vain turhauttaa, kun ei mitään löydy. Tai siis tuntuu, että aluksi onnistuu ja on helppoa, mutta sitten n. 20 % sanoista on tällaisia, että en ikimaailmassa löytäisi.) Kiitos kuitenkin, ja toivottavasti muut saavat ratkottua paremmalla menestyksellä.
 

Yhteistyössä