vierailija
Jos kiinnostaa olisin valmiinä käyttöön, voi laittaa spostia kallepalle80@outlook.com olen isolla varustettu20+
Kiihoittavinta mitä tiedän.Jo se kun vieras pääseee koskettelemaan vaimoni rintoja saa minut aivan ekstaasiin, ja vieraan työntyminen vaimoni sisään paljaalla on jo aivan huikeata. Odotan innolla uusintaa.Tuo "aisankannatus" taitaa olla monelle miehelle tosiaan aikamoisen suuri mieltymys. Joku vielä kehtaa väittää ettei kukaan mies haluaisi alistua moiseen... Kyllä niitä miehiä vaan aika paljon näyttää olevan jotka haluavat alistua, miksikö? Koska se kiihoittaa heitä äärimmäisen paljon!
Minusta on upeaa että on aidosti pariskuntia jotka uskaltavat rohkeasti toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan ja näitä hieman vaijettujakin mieltymyksiä. Niin, mikä lopulta on seksuaalisuudessa normaalia ja mikä ei? Jos useampi aikuinen ihminen nauttii samoista asioista keskenään, antaa mennä vaan!
Olen samaa mieltä parinkymmenen vuoden kokeilulla. Kokoonnumme pari kertaa vuodessa miesvoittoisen porukan kanssa. Vuosien varrella porukan miehet ovat vaihtuneet jokunen alkuperäinen on toki säilynyt. Meillä on hyvä yhteishenki ja miehiä ei tunnu haittaavan ollenkaan että jokainen heistä on nainut porukan naisia, päin vastoin.Minua on pantu kimpassa lukuisia kertoja avioliiton aikana, se on tosi kivaa mutta oltava luotettavat miehet. Useimmiten ihan yksin liikkeellä ja oma kulta kotona.
Olen itse ollut kaikkien muiden miesten kanssa naimassa vaimoani paitsi yhden miehen.Olipas monta kirjoitusta kimpoista. Vaimolla on ollut vuosien mittaan useampikin vakipano, mutta kukaan niistä ei ole erityisemmin halunnut, että olisin mukana katsomassa. Vaimosta se ei ole kiinni, nauttii kun pääsee samalla nöyryyttämään minua. Toistaiseksi tuo on ollut harvinaista herkkua. Kaipa sopivaa seuraa voisi löytää netistäkin, kun osuisi oikealle foorumille.
Vaikka harvoin pääsen mukaan niin jonkunlaisena korvikkeena hän tulee kotiin spermat pillussa ja nuolettaa ne minulla. Vakipano saa naida paljaalla.
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi
Täällä ois yhdessä vaimosi kanssa nöyryytetään sua samalla kun rakastelen vaimoasi. Lopuksi nuolet vaimosi puhtaaksi jotta voimme ottaa uusiksiOlipas monta kirjoitusta kimpoista. Vaimolla on ollut vuosien mittaan useampikin vakipano, mutta kukaan niistä ei ole erityisemmin halunnut, että olisin mukana katsomassa. Vaimosta se ei ole kiinni, nauttii kun pääsee samalla nöyryyttämään minua. Toistaiseksi tuo on ollut harvinaista herkkua. Kaipa sopivaa seuraa voisi löytää netistäkin, kun osuisi oikealle foorumille.
Vaikka harvoin pääsen mukaan niin jonkunlaisena korvikkeena hän tulee kotiin spermat pillussa ja nuolettaa ne minulla. Vakipano saa naida paljaalla.
Meillä kokemusta, suosittelen Meillä myös mies mukana, nuolee ja nai minua näiden vieraiden jälkeen. Kolme vierasta on ollut samalla kerralla mieheni lisäksi.
No todella! Aisankannatus on monelle hyvin kiihottavaa. Harrastin sitä jo ensimmäisessä avioliitossa ja nyt olen aloittelemassa sitä myös toisessa. Toinen vaimoni oli hyvinkin aktiivinen suihinottaja ennen liittoamme ja olemmekin yhdessä miettineet, että hän voisi jatkaa samalla tavalla nytkin, ainoastaan sillä erolla että minä olisin katselemassa aika ajoin. Vanhoja kontakteja, imettäviä mulkkuja siis, löytyy. Eikä uusien ystävyyksienkään löytyminen ole mahdottomuus. Kiihottaa pelkkä ajatuskin.Tuo "aisankannatus" taitaa olla monelle miehelle tosiaan aikamoisen suuri mieltymys. Joku vielä kehtaa väittää ettei kukaan mies haluaisi alistua moiseen... Kyllä niitä miehiä vaan aika paljon näyttää olevan jotka haluavat alistua, miksikö? Koska se kiihoittaa heitä äärimmäisen paljon!
Minusta on upeaa että on aidosti pariskuntia jotka uskaltavat rohkeasti toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan ja näitä hieman vaijettujakin mieltymyksiä. Niin, mikä lopulta on seksuaalisuudessa normaalia ja mikä ei? Jos useampi aikuinen ihminen nauttii samoista asioista keskenään, antaa mennä vaan!
Tuo kiihoittaa todellakin "äärimmäisen paljon" ja yhden kerran näin kun vaimo antoi vieraallemme paljaalla, olin aivan kiihoituksesta sekaisin.Tuo "aisankannatus" taitaa olla monelle miehelle tosiaan aikamoisen suuri mieltymys. Joku vielä kehtaa väittää ettei kukaan mies haluaisi alistua moiseen... Kyllä niitä miehiä vaan aika paljon näyttää olevan jotka haluavat alistua, miksikö? Koska se kiihoittaa heitä äärimmäisen paljon!
Voisin suositella meidän uutta kolmatta osapuolta. Jos haluat vaimollesi paljon vierasta miestä.Mielelläni katselisin jos vaimoa nai kaksi tai jopa kolme nuorta miestä joilla sattuisi olemaan isot.
Kunhan naiseni vaan nauttii käsittelystä,eikä olisi väkisin panemista.
Turvallisuus ja vaimon nautinto.
Mitä pahaa siinä olisi??
Minä soisin vaimon kokeilla,tiedän että hänellä haaveissa.
Ei ole vielä tavattu mutta..
Itsellä kävi samalla tavalla yhden kaverin kanssa.Puoli vahihgossa lupasin hyvälle kaverille vaimoni lainaksi.Vaimollani oli entinen työ kaveri eronnut nainen kylässa ja myös kaverini.vaimoni ajatteli heistä paria,ei ilta oikein sujunut . Otettiin kuppia kysyin no tykkäsitkö tästä Ellistä, no en kovasti vaimosi olis parempi, tarvii sitten lainata sinulle.Hän ottikin tosissann,Keroin siitä vaimolle että haluutko antaa Terolle no en kyllä on ihan fiksu mies katsotaan,odoellessa.
Mikä siinä on kun miehet haluavat nähdä kun vieras mies nai vaimoa?
Sen ymmärrän että on nautinto saada useampaa miestä jos ne osaa ottaa naisen.
On se miehelle rajojen hakua ja vaimon nautinnon takaamista.Mikä siinä on kun miehet haluavat nähdä kun vieras mies nai vaimoa?
Sen ymmärrän että on nautinto saada useampaa miestä jos ne osaa ottaa naisen.