RAHAA NAIMISESTA..?

• Viestiketjun aloittaja sarita2
  • Ensimmäinen viesti
~äiti83~
joskus 18vuotiaana mulle joku nelikymppinen mies tuli kysymään josko rahasta tulisin hotellihuoneeseensa sekstaamaan kanssaan.. kova oli halu kum 1000mk olisi tarjonnut.. en mennyt.. ja nyt harmittaa.. oisihan se ollut "helppoa" rahaa.. no, nykyään mieheni varmaan sanoisi että mene niin saadaan ylimääräistä.. vaan tuskimpa se olisi sen arvoista..

Tyttönen Itäsuomesta
Viime vuonna kun olin 19v ja kesätöissä ravintolassa, yks sen lafkan vakioasiakkaista jatkuvasti koitti iskeä mua. Loppukesästä, näin sitä, noin 45v äijää varmaan kerran päivässä kun se siellä työpaikalla jatkuvasti oli. Kerran heitin sille huumorilla että mitä maksat jos meen sun kanssa sänkyyn? No, se sano et 1000 euroa. Ajattelin että se bluffas ja vaan nauroin. Kun tuli mun viimeinen työviikko, se tuli ravintolaan ja sillä oli mukana ne rahat ja sano et uskonko nyt?

Koska olen opiskelija ja ei sitä rahaa ihan ovista ja ikkunoista tule, suostuin ja työvuoron jälkeen mentiin meille. Otin siltä suihin, se anto mulle suuseksiä ja sitten se nai mua kerran perseeseen ja kerran pilluun kumin kanssa. En oo koskaan elämässäni saanu niin helppoa rahaa ja eikä kaduta koska se oli kerta kokeilu ja raha tuli tosiaan tarpeeseen.

Artistalalall
Nyt tulee pommi, vaiks tiedän että tää on yleisempää kuin puhutaan. Nimittäin, otin eilen ekaa kertaa rahaa mieheltä joka vonkasi koko illan. Sitten annoinkin kunnolla ja pelkkä ajatus "huoraamisesta" kiihotti niin paljon, että tulin alle minuutin ja kaiken kaikkiaan varmaan neljä kertaa kun se kundi pani mua pitkään ja eri asennoissa. Kertokaa gimmat kenellä on tullu mieleen tää sama ja/tai kuka on sen tehnyt eli pyytäny hintaa. Musta on myös ihanan hassua, et miehet maksaa siitä, kun jos miehet menis seksilakkoon ni sormethan siinä sauhuais koko muijaväellä ; )
Teen satunnaisesti. 50-60€.syy köyhyys.

Viimeksi muokattu:
iltapesijä
Illalla annoin pimppipesua isännän naamalle ja samalla tietenkin itsekin nautin. Aamukahvia en tarvinnut itse keittää ja keittiön pöydällä oli parisataa euroa isännän jättämänä. Tosin vihjaisin illalla että kaupassa pitäisi huomenna käydä:)

Yhteistyössä