Minä olen kiusannu serkkuani usein. Olen 50 vuotias ja serkkuani 10vuotta vanhempi. Meillä suvussa yhteinen kesäpaikka ja siellä näemme usein. Ensimmäinen kerta kun huomasin serkun katselevan minua oli ottaessani aurinkoa. Tilanne kiihotti minua. Huomasin pitäväni siitä että minua katsotaan, niinpä sopivan tilaisuuden tullen olen näyttänyt serkulle paljastapintaa. Ottanut yläosattomissa aurinkoa, käynyt alasti uimassa, vilvoutellut alasti saunan jälkeen. Olen myös hyväillyt itseäni serkun nähden. Olon sisällä ja hän mökin pihassa. Sisälke näki hyvin ja aloin hyväillä itseäni. Riisuiduin alasti ja menin lattialle makuulle. Huomasin serkkuni kurkkimassa ikkunassa, avasin jalkovälini hänen nähtäväksi. Hieroin klitoristani j niin pitkään että sain orgasmin. Nousin lattialta ja samassa serkku lähti pois. Menin ulos ja huomasin että serkku piti näkemästään koska ikkunassa ja ikkunapellillä oli spermaa. Aion jatkossamyös paljastaa tekoni ja vartaloni hänelle. Ehkä jollekkin ventovieraalle myös. On äärimmäisen kiihottavaa kun tietää jonkun tarkkailevan ja katselevan.