Kiusasin serkkua

• Viestiketjun aloittaja Teininätuhmako
  • Ensimmäinen viesti
Teininätuhmako
ollessani teinityttö (16) vietimme usein aikaa suvun mökillä, missä myös vuotta vanhempi poika serkkuni usein oli. Minusta oli kiihottavaa ja kivaa vähän onohtaa ovea raolleen kun vaihdoin uimapukua tai vaatteita. Ja muutenkin vähän venytellä hänen edessään. Yleensä ei kauaa mennyt kun huomasin pullotuksen hänen housuissaan. Kukaan muu kiusoitellut sukulaista?

Joonaatan
ollessani teinityttö (16) vietimme usein aikaa suvun mökillä, missä myös vuotta vanhempi poika serkkuni usein oli. Minusta oli kiihottavaa ja kivaa vähän onohtaa ovea raolleen kun vaihdoin uimapukua tai vaatteita. Ja muutenkin vähän venytellä hänen edessään. Yleensä ei kauaa mennyt kun huomasin pullotuksen hänen housuissaan. Kukaan muu kiusoitellut sukulaista?
Mä oon viettäny aina jussit sukulaisten kanssa mökkeillen. Mun serkku "tyttö" on hyvin avoin. Käy saunasta alasti vilvoittelemassa. Hoikka nainen, pienet rinnat mutta mukavasti töröttävät nännit. Myös häpykumpu on semmonen turpee ja erottuu hyvin vaalean karvoituksen alta. Nätit häppärit. No mä oon sit vastaavasti kun tilaisuus niin antanu sen nähdä kyrpäni ja kun tiedän että hän katsoo niin alkaa seisomaan. Serlku siis jo 45 ja minä 32. Olisin vaikka valmis nussimaan häntä vaikka on sukua.

Viimeksi muokattu:
serkkumies
Minä olen serkun nähden runkannut. Myös niin että jätin oven raolleen ja riedin serkkuni katselevan. Tosi kiihottavaa.

Viimeksi muokattu:
Meri
Minä olen kiusannu serkkuani usein. Olen 50 vuotias ja serkkuani 10vuotta vanhempi. Meillä suvussa yhteinen kesäpaikka ja siellä näemme usein. Ensimmäinen kerta kun huomasin serkun katselevan minua oli ottaessani aurinkoa. Tilanne kiihotti minua. Huomasin pitäväni siitä että minua katsotaan, niinpä sopivan tilaisuuden tullen olen näyttänyt serkulle paljastapintaa. Ottanut yläosattomissa aurinkoa, käynyt alasti uimassa, vilvoutellut alasti saunan jälkeen. Olen myös hyväillyt itseäni serkun nähden. Olon sisällä ja hän mökin pihassa. Sisälke näki hyvin ja aloin hyväillä itseäni. Riisuiduin alasti ja menin lattialle makuulle. Huomasin serkkuni kurkkimassa ikkunassa, avasin jalkovälini hänen nähtäväksi. Hieroin klitoristani j niin pitkään että sain orgasmin. Nousin lattialta ja samassa serkku lähti pois. Menin ulos ja huomasin että serkku piti näkemästään koska ikkunassa ja ikkunapellillä oli spermaa. Aion jatkossamyös paljastaa tekoni ja vartaloni hänelle. Ehkä jollekkin ventovieraalle myös. On äärimmäisen kiihottavaa kun tietää jonkun tarkkailevan ja katselevan.

Valkokaulusduunari
Itse olin 13-vuotiaana niin epävarma ja estoinen teinipoika, että olin saman ikäiselle serkkutytölle helppo kiusauksen kohde: Serkkutyttö oli meillä käymässä, meidän vanhemmat oli jossain olohuoneessa ja me serkutytön kanssa keittiössä kun se ihan pokkana avasi housunsa ja alkoi vilautella alapäätään meikäläiselle, ja yritti houkutella että olisin näyttänyt omaani hänelle - no, minulla tietysti kunnon pullotus ja päässä alkoi huimata, mutta en tietenkään uskaltanut siinä tilanteessa muuta kuin nolostua, kääntää katseen pois ja paeta paikalta. Saman vierailun aikana serkkutyttö vielä uudelleen näytti alapäätä kun aikuiset oli viereisessä huoneessa, tunne oli kuumottava kun toisaalta olisi jo kiinnostanut katsoa tarkemmin, ehkä vilauttaa omaa kaluakin, mutta olin lähinnä kauhuissani - pelkäsin että jos vanhemmat näkee (minulla oli aika tiukka kuri kotona ja ne olisi suhtautunut asiaan vähintään tuomitsevasti). Myöhemmin aloin fantasioida siitä että olisin rohkeampi tyttöjenkin seurassa, mutta meni aika monta vuotta ennen kuin uskalsin näyttäytyä juhlakunnossa tytön edessä;)

Serkkutypy
En tiiä kuuluuko tänne mut laitan kumminkin. Mulla on serkku joka on kaikkiruokainen. Mun veli on saman ikäinen. Pojat oli varmaan 17 kun näin niiden runkkaavan toisiaan. Parivuotta myöhemmin näin kun veli otti serkulta suihin. Serkun ollessa 23 satuin näkeen kun nai mun äitiä tai äiti sitä. Äiti ratsasti terassilla sen sylissä. Jostain syystä kiihotuin ja halusin myös tota kyrpää. Samana kesänä sain tilaisuuden. Pyysin serkun mökille saunoon. Saunaan ei ehditty kun heitin flirttiä ja hetken kuluttua serkku jo nuoli pimppiäni. Oli mahtavaa, laukesin nuolemiseen jonka jälkeen serkku nussi minua, spermat sain kasvoille. Ajattelin että onkohan nissinut siskoan Olis sit koko perheen kokeillu. No isää ei mut en vois kuvitellakkaan. Se oli kyllä outoa miten kiihotuin kun näin sen äitini kanssa.

Yhteistyössä