Kokemuksia seksisuhteista??

• Viestiketjun aloittaja yksi Iidavaa
  • Ensimmäinen viesti
yksi Iidavaa
Mulla on ongelma. On yksi jätkä tai mies miksi nyt haluaa sanoa, mutta siis miespuolisella on muhun tunteita ja ollaan juteltu noin 70 päivää ja kerran nähtiin ja silloin luulin että minulla on siihen tunteita mutta ei tainnut olla ja ahdistuin hiukan. Sanoin hänelle sen tapaamisen jälkeen että en pysty mihinkään. Tällä hetkellä taitaa olla pieniä tunteita ja miesl on ihana ja luotettava ja hyvä miesystävä "ehdokas" todella kiltti ja huomaavainen. Olen siis kyllä eronnut ekasta vakavasta suhteesta noin neljä kuukauttasitten ja sitä kyllä kesti 3 kuukautta. Ja tämä mun entinen exä jätti minut ja surin ja olin aika huonona. Mutta nyt tällä hetkellä voisin olla valmis tämän mukavan miesystävän kanssa seksishteeseen ja voitaisiin siinä samalla muutenki hengailla. Ja katsoa jos mulla tulisi tunteita siinä samalla ja jos tykästyisin enemmän ihmiseen. Edellinen suhde jätti aika ison jälkeen mikä voi myös liittyä tähän että en ole välttämättä valmis mihinkään vakavaan. Onhan se tämä miesystävä iha kivan näköinen mutta onhan niitä komempiakin mutta todella ihana ja mukava persoona. Mitä minun kannattaisi tehdä en ole vielä kysynyt häneltä koska en le vielä ihan varma kai mä tarvin myös jonkun tai joitten mielipiteitä tai jos jollain on tämän tapaisia juttuja ollut tai on tällä hetkellä. Tulen hulluksin tarvitsen apua!!! ja yleensä mä ihastun helposti mutta en ehkä nykyään tai sittten en halua hyväksyä omia tunteita. Onko muilla kokemuksia tai jotain?

Johanna_____
Moikka,
ei tule onnistumaan jos jommalla kummalla on valmiiksi tunteita toista kohtaan, kuten teidän tapauksessanne. Usko pois! Seksisuhde toimii kun osapuolilla on tietty henkinen etäisyys toisiinsa, eikä ajatuksia mistään muusta. Parhaimmillaan seksiuhde on hauskaa ja tyydyttävää ajanviettämistä. Pahimmillaan toinen alkaa haluta jotain enemmän, ja homma päättyy rumasti.

yksi Iidavaa
Moikka,
ei tule onnistumaan jos jommalla kummalla on valmiiksi tunteita toista kohtaan, kuten teidän tapauksessanne. Usko pois! Seksisuhde toimii kun osapuolilla on tietty henkinen etäisyys toisiinsa, eikä ajatuksia mistään muusta. Parhaimmillaan seksiuhde on hauskaa ja tyydyttävää ajanviettämistä. Pahimmillaan toinen alkaa haluta jotain enemmän, ja homma päättyy rumasti.
Kiitos kommentista!!, musta tuntuu vahvasti siltä että tästä voisi tulla molemmille jotain ehkä tulevaisuuteen. Juttelin tämän henkilön kanssa tänään ja puhuttiin reheliisesti koko asiasta ja se kävi myös sille. Sovittiin jos tulee tunteita enemmän että sitten jutellaan ja jos niitä tunteita tulee sa voi olla yväkin juttu koska sovittiin ettei tää pelkkää seksii tuu olemaan koska ei me pystyttäis siihen jos ei olisi tunteita tosiin edes vähän. Milleen tämän nyt sanoisi ei tää ole olemaan mikä normaali seksisuhde välttämättä

Viimeksi muokattu:
sekssaten
Minä olen sillä kannalla, jos hyvään seksisuhteeseen aikoo niin molemmilla osapuolilla täytyy olla toisiinsa vetoa. Olen ollut yli kymmenen vuotta seksisuhteessa naiseen johon vieläkin tunnen kuin olisimme tavanneet äskettäin. Asumme eri paikkakunnalla mutta kun tapaamme, ensin rakastelemme ja sen jälkeen vasta kysellään kuulumiset. Tilanteen pakottamana olemme harrastaneet seksiä erilaisissa paikoissa, autossa, hotellissa, metsässä, mökillä, rannalla, parkkipaikalla, .... molemmat täysillä mukana.

Yhteistyössä