Mitä se on?Se nimi joka sinä kysyit?Olin talvella kinkybileissä jossa oli sellainen laite ja niin vaan pääsi käymään. Eka kerta elämässäni.
"Tais käydä?" - Kai te olette aikuisia ihmisiä, kun seksiä harrastatte? Eikö silloin voi puhua? Nainen voi neuvoa, mitä pitää tehdä, jotta ejakulaalaatio tulisi. Se tulee ainakin minulle G-pisteen hieromisesta.Meillä tais tässä taannoin käydä niin että vaimoni ejakuloi. Takaapäin naidessa ihmettelin kun reisiä pitkin valuu. Homma jatkui lähetyssaarnaaja asennossa, mutta mukaan otettiin dildo. Siinä sitten kahden kalun voimin hoidettiin vaimolle orgasmi, jonka jälkeen jätettiin dildo pois ja naimista jatkettiin niin että minäkin laukesin. Jälkeenpäin ihmeteltiin kun lakana oli aivan märkä 3-4 kämmenen kokoiselta alueelta
Kyllä meillä puhutaan seksistä, mutta tämä kun sattui olemaan aivan uusi ilmiö meille molemmille niin oltiin molemmat vähän hämillämme."Tais käydä?" - Kai te olette aikuisia ihmisiä, kun seksiä harrastatte? Eikö silloin voi puhua? Nainen voi neuvoa, mitä pitää tehdä, jotta ejakulaalaatio tulisi. Se tulee ainakin minulle G-pisteen hieromisesta.
Miksi ihmeessä ei seksistä voi puhua, muuta kuin naida puksutetaan lääh puuh?
Ejakuloin joskus. Ekan kerran sormetuksen ja suuseksin aikana silloisen poikaystäväni naamalle. Oltiin jotain 20-vuotiaita ja poikaystävä luuli, että pissasin. Minä hämmentyneenä vakuutin, että laukesin. Naurattaa näin jälkeenpäin, mutta silloin oli vakava paikka
Ejakuloin joskus. Ekan kerran sormetuksen ja suuseksin aikana silloisen poikaystäväni naamalle. Oltiin jotain 20-vuotiaita ja poikaystävä luuli, että pissasin. Minä hämmentyneenä vakuutin, että laukesin. Naurattaa näin jälkeenpäin, mutta silloin oli vakava paikka
Etpä siis ole tainnut kyseistä ilmiötä kokea. Nimittäin se kiimalima on nimen omaan limaista ja vähän paksumpaa. Ejakulaationeste on taas oikeasti täysin nestemäistä, joku sitä voi luulla pissaksi. Nämä kaksi eritettä kyllä erottaa toisistaan aivan varmastiEn kyllä tajua, sehän on ihan sama ku orgasmi, ainahan sieltä pillusta jotain valuu!! Tämä nyt on vaan jotain miesten höpötystä ja fantasiaa! Kuka lie keksiny tuon koko typerän ejakuloi vai mikä piru se nyt onkaan Jos sieltä muka jotain joskus lentää, ni sehän on miesten mälliä ja naisen omaa kiima limaa!!