kunnolla sienistä nautiskellut

• Viestiketjun aloittaja rouva sienestäjä
  • Ensimmäinen viesti
rouva sienestäjä
Käyn mökillämme paljon marjastelemassa,ja sienestämässä.Pääsin retkilläni oikein "kunnon tattin makuun" Naapurimme liikkuu samoilla apajilla,jossa tapailemmee.Mieheni ei pidä marjastelusta,joten en häntä näin ollen "houkuttelekaan"Metsikön reunalla on romattinen pieni heinävaja,(suojaisa paikka) Enempää ei tarvinne kertoa,Naapurillamme "kunnon tatti"ja rajut otteet,Parempia sieniä en kaipaa. Hyvää ja maukasta syksyä,IHANAA
Rva makuun päässyt:p

kerran metsään eksynyt
Käyn mökillämme paljon marjastelemassa,ja sienestämässä.Pääsin retkilläni oikein "kunnon tattin makuun" Naapurimme liikkuu samoilla apajilla,jossa tapailemmee.Mieheni ei pidä marjastelusta,joten en häntä näin ollen "houkuttelekaan"Metsikön reunalla on romattinen pieni heinävaja,(suojaisa paikka) Enempää ei tarvinne kertoa,Naapurillamme "kunnon tatti"ja rajut otteet,Parempia sieniä en kaipaa. Hyvää ja maukasta syksyä,IHANAA
Kun tuuli humisee puissa siellä suojaisessa paikassa me etsitään ja nautitaan metsän antimia. Tauolla kaivan kupposet esiin ja häneltä saan kermaa. Lämmin virtaus tuntuu koko kehossamme ja se rentouttaa jatkamaan. Saan käyttää häneen jokanaisoikeutta onhan se metsässä sallittua. Erkanemme tyytyväisinä metsän antimiin kunnes taas sovituna aikana palaamme ...

Viimeksi muokattu:
Tatista nauttiva RVA
:p
Kun tuuli humisee puissa siellä suojaisessa paikassa me etsitään ja nautitaan metsän antimia. Tauolla kaivan kupposet esiin ja häneltä saan kermaa. Lämmin virtaus tuntuu koko kehossamme ja se rentouttaa jatkamaan. Saan käyttää häneen jokanaisoikeutta onhan se metsässä sallittua. Erkanemme tyytyväisinä metsän antimiin kunnes taas sovituna aikana palaamme ...
:) Luonnossa se on ihanan "täyteläistä" kunnolla "kermalla kuorutettua JOKANAISEN OIKEUDELLA luontoon palaavan rouvan halut, PALATAAN ?!

Viimeksi muokattu:
Kateellinen OINAS
Ihanan KAUNISTA JA "AVOINTA" totuutta, Voisko kauniimmin ihastuksesta kertoa?Tuli mieleen
laulun sanat "kuljin Herrojen kanssa kerran PELLON LAITAA JNE

Hyvää syksyä,ja retkiä lisää?

OINAS:)

Viimeksi muokattu:
neitsytrouva
Ro
a sienestäjä,Toivon "tattikullalleni hyvää JOULUA KEVÄTTÄ JO RINNASSANI ja "siellä Neitsyt Rouva

Viimeksi muokattu:
metsänpoika
Olin silloin ja olen edelleen sikäläisen pienehkön hirviseurueen jonkinlainen riistan hoitaja.
Kävin silloin tavanomaisella riistakäynnillä seuran hirvimailla. Nuolukivien vientihän se oli
tavallisin toimenpide , lisäksi tarkastin riistakamerat . Autoni olin jättänyt hirvikämpän
pihamaalle. Tunnen alueen sen verran hyvin etten mitään navigaattoria tarvitse siellä liik-
kuessani. Repussani oli enää yksi nuolukivi jäljellä kun kävelin jo kämpän suuntaan.
Näin kaukaa jonkun tulevan minua kohti . Melko pianhan minä tunsinkin vastaantulijan,
tuttu nainen ruokakaupan kassalta. Hänellä oli molemmissa käsissä täydet ämpärit sieniä.
Nainen ilahtui kovasti minut tavattuaan. Tajusin heti hänen olevan vähän eksyksissä.
Kertoi hänellä jssakin olevan polkupyöränkin. Selitteli minulle ylimalkaan missä hänen
pyöränsä ehkä saattaisi olla . Sanoin että ei hätää , pyöräsi löytyy ihan varmasti . Lähdet
nyt vaan minun mukaan , tästä ei ole minun autolle pitkä matka . Ällistys oli melkoinen
kun hän näki kämpän . Sanoin että minulla on autossa eväitä sekä kämpän avaimet . joten
mennään kämppään. Ei hän sitäkään esitystä vastustanut . Sanoin jo sinne mennessä että
kenelläkään muilla ei ole avainta kämppään. Söimme eväitä ja joimme kahvit . Huomasin
millainen raukeus hänelle tuli . Halasin siinä häntä kunnolla pitkään. Hän huokasi syvään,
haluan sinua nyt heti , eihän tänne ketään tule. No usko jo , ei takuulla tule . Siellä me nai-
tiin ihanasti kämpän peti oli sopivan pehmeä . Eikä tämä jäänyt ainoaksi sienireissuksi.
Kaupan kassalla hän vain vienosti hymyili . Viikon kuluttua otimme uusiksi , kiitin mie-
lessäni että on se vaan hyvä kun voi lähetellä kännykällä tekstiviestejä. Hän on nimittääin
varattu kuten minäkin.

lenkkeilijä
Metsänpojalle ONNEA/olet varmaan kokenut NAUTINNOLLISET HETKET? Minulla on samantyylinen kokemus,tuli tuosta mieleen;kun sienestäjärouvan pyörä unohtunut?
VARATUN naisen kanssa pääsy majaan ON onnenpotku. Kun vielä aikaakin OLI voi varmistaa olevan riittävästi,Kielletyn hedelmän maku antaa mahtavat HALUT. SIENESTÄJÄROUVAKIN oli varmaan TYYTYVÄINEN.:p:eek:aaahhh
vailla tuota tapahtumaa. Panit häntä kunnolla;KOSKA UUSINTOJA TULI. Elä lopeta tuohon,Keksi muukin keino;päästäkses ANTAMAAN HÄNELLE TATTIA KOPAN TÄYTEEN?
Kyllä ROUVATKIN KAIPAA VAIHTELUA

metsänpoika
Ahaa . Taitaa lenkkeilijä olla vähän kateellinen . Kyllähän niitä reissuja sinne kämpälle
tehtiin useampiakin. Eikä mitään pelkoa kiinnijäämisestä koskaan ollut. Tätä on jatkunut
kaksi kesää , odotan taas innolla tulevaa kesää , korvasienet tulee ensiksi kuvioihin.

Lenkkeilijä
Lenkkeilijä
Arvasin oikein,olet jo valmistautumasa "JATKOON" Toivon,että ette ole liikaa "kiimassa"
Käry saattaa käydä,(pyörä väärässä paikassa,aikaa kuluu liikaa,tai rouva vähän "MAISTISSAAN"
herättää epäilyt?? ???Tee kuitenkin "hommat"kunnolla,(rouva tyytyväisenä sienestämästä)?
On tunne,että ONNISTUTTE JATKA VIELÄ AAAHHHH

Pidän peukkuja molemmille, Anna rouvalle aviosiipalle terkut korvasiei ym retkeltä.

metsänpoika
Ei lenkkeilijän tarvitse olla huolissaan. Ei tässä olla ensi kertaa pappia kyydissä.
Kaikki vaaratekijät on minimoitava . Ei missään tapauksessa alkoholia , ei hajuvesiä , ei
huulipunaa. Eihän nämä mainitut kyllä metsäretkelle kuulukaan. Eikä vahingossakaan
iholle ylimääräisiä jäkiä. Joskus on ollut jopa niin hyvin että sienet on ollut valmiiksi
poimittuna kämpällä salarakkaani sinne saapuessa. Koskaan ei ole tarvinnut astiat tyh-
jänä lähteä kotiin. On siunattu asia ettei kenelläkään muilla ole avainta kämpälle.
Hänellä on vaan ollut iso saunapyyhe repussa. Silläkin on ollut käyttöä , toimittaa
lakanan virkaa yhteisillä retkillä.

lenkkeilijä
Metsänpojalle tosi kateellinen.Jopa sienet ja marjat valmiina,että voi keskittyä perusteelliseen nautintoon. Olisi kiva kuulla naisystäväsi kommentit tuohon nautiskeluun?
Osaat varoa,ettei kielletyn hedelmän "HERKUTTELU" paljastu.Itseasiassa liika varovaisuus saattaa
vähentää kunnon NAINTIA. Kyllä orgasmit yleensä on niin voimakkaita,(teidänkin tapauksessa)"mustelmia syntyy naiselle nivusiin,ja pakaroihin. niitähän metsässä tulee?

Kyllä teille pienet viinitkin,etenkin rouvalle antais uudet ulottovuudet. Huom! elkää rakastuko
oikeesti toisiinne,nautikelkaa vain Toivotan antosaa korvasieni ym Täysillä sisään ja syvälle niin
terkut pysyy sieniretkeltä viemisinä .

ismi

Viimeksi muokattu:
metsänpoika
Taas korvasieniaika lähestyy hyvää kyytiä. Salarakkaani jo tässä kyseli ja iski silmää.
Sanoin että älähän hätäile , lumet vähenevät vauhdilla .
Hän vaan sanoi että myös hänen tuttavarouva haluaisi hänen mukaan sienimetsään.
Mitä tehdään? Jotenkin hän oli saanut kuulla mistä sieniä kenties löytyy. Sanoin että
ei hätää , tulkaa vaan yhdessä , takaan että kaverisi lähtee alle aikayksikön kun annat
minun hoitaa asian. Sanoin että perästä kuuluu , sanoi torventekijä.

Rouva sienestäjä
:p Huomautus "metsänpojalle"kyllä tauon jälkeen haluan ahmia 2KUNNOLLISESTI ilman häiriöitä
tyydytykseen asti,kunnon (mieluusti suurilieristä herkkujötikkää) VARAUDU SIIHEN

OVI LUKKOON "PANOPIRTISTÄ""

kapastaja eukko
Olin silloin ja olen edelleen sikäläisen pienehkön hirviseurueen jonkinlainen riistan hoitaja.
Kävin silloin tavanomaisella riistakäynnillä seuran hirvimailla. Nuolukivien vientihän se oli
tavallisin toimenpide , lisäksi tarkastin riistakamerat . Autoni olin jättänyt hirvikämpän
pihamaalle. Tunnen alueen sen verran hyvin etten mitään navigaattoria tarvitse siellä liik-
kuessani. Repussani oli enää yksi nuolukivi jäljellä kun kävelin jo kämpän suuntaan.
Näin kaukaa jonkun tulevan minua kohti . Melko pianhan minä tunsinkin vastaantulijan,
tuttu nainen ruokakaupan kassalta. Hänellä oli molemmissa käsissä täydet ämpärit sieniä.
Nainen ilahtui kovasti minut tavattuaan. Tajusin heti hänen olevan vähän eksyksissä.
Kertoi hänellä jssakin olevan polkupyöränkin. Selitteli minulle ylimalkaan missä hänen
pyöränsä ehkä saattaisi olla . Sanoin että ei hätää , pyöräsi löytyy ihan varmasti . Lähdet
nyt vaan minun mukaan , tästä ei ole minun autolle pitkä matka . Ällistys oli melkoinen
kun hän näki kämpän . Sanoin että minulla on autossa eväitä sekä kämpän avaimet . joten
mennään kämppään. Ei hän sitäkään esitystä vastustanut . Sanoin jo sinne mennessä että
kenelläkään muilla ei ole avainta kämppään. Söimme eväitä ja joimme kahvit . Huomasin
millainen raukeus hänelle tuli . Halasin siinä häntä kunnolla pitkään. Hän huokasi syvään,
haluan sinua nyt heti , eihän tänne ketään tule. No usko jo , ei takuulla tule . Siellä me nai-
tiin ihanasti kämpän peti oli sopivan pehmeä . Eikä tämä jäänyt ainoaksi sienireissuksi.
Kaupan kassalla hän vain vienosti hymyili . Viikon kuluttua otimme uusiksi , kiitin mie-
lessäni että on se vaan hyvä kun voi lähetellä kännykällä tekstiviestejä. Hän on nimittääin
varattu kuten minäkin.
Sain kuulla,PAREMPAA NAINTIA EI KO.ROUVA KOKENUT ON KUULEMA KOKOA JA TAITOA
PALJASTA SISÄÄN

Viimeksi muokattu:
metsänpoika
Korvasieniaika on alkanut. Kapastaja eukolle tiedoksi että se tapahtui viime lauantaina .
Eikä mitään vaaratekijöitä ollut. Korvasieniä löytyi entisistä paikoista. Kämpässä oli
yhtä mukavaa mitä ennenkin. Salarakkaani pääsi tulemaan sinne yksin . Kertakaikkiaan
ihana päivä. Metsänpoika

kapastaja eukko
Arvaa,miksi "sienestä jumaloiva"Rouva pääsi tulemaan yksin???sen aviosiippa lähti pois mökiltä??oli meoja.:pRouvalle loistotilaisuus nauttia kunnolla "kunnon lertikkaa" Oli sunnuntaipäivän "saaneen ja kunnolla "naidun näköinen" ONNEA METSÄNPOIKA Missähän lauantain ja sunnuntai välinen yö meni? HELLUNTAIKSI SUURTA tattia TULI VARMAAN ROUVALLE ANNETTUA
(TIE ROUVALLE KUNNON NAINNIT,ETTEI KARKAA MUILLE. /on sellaisia taipumuksia (juoru)

neitsyt
Arvaa,miksi "sienestä jumaloiva"Rouva pääsi tulemaan yksin???sen aviosiippa lähti pois mökiltä??oli meoja.:pRouvalle loistotilaisuus nauttia kunnolla "kunnon lertikkaa" Oli sunnuntaipäivän "saaneen ja kunnolla "naidun näköinen" ONNEA METSÄNPOIKA Missähän lauantain ja sunnuntai välinen yö meni? HELLUNTAIKSI SUURTA tattia TULI VARMAAN ROUVALLE ANNETTUA
(TIE ROUVALLE KUNNON NAINNIT,ETTEI KARKAA MUILLE. /on sellaisia taipumuksia (juoru)
:pOnko tyyntä,MYRSYN EDELLÄ???

Viimeksi muokattu:
neitsytrouva
Ihana kokemus herkutella antoisasta sienivuodesta:pVahvero on kysyttyä,KUNHAN HERKUTATIT EHTII "TÄYTEEN MITTOIHINSA"? (ei malttais metsästä??majasta?pois tulla)

KOUKUSSA?

Yhteistyössä