vävy ""vonkaa""

• Viestiketjun aloittaja 52v anoppia
  • Ensimmäinen viesti
Opa
Vanhemmat kunnossa olevat naiset ovat ihania. Ymmärrän vävyäsi oikein hyvin.
Älä pelkää vaan yritä pohtia asiaa joka kantilta. Ja ota myös tyttäresi huomioon.
Entäpä jos jäätte kiinni ?

Milla
Ihanko oikeasti olet valmis rikkomaan ainutlaatuisen äiti-tytär suhteesi IKUISIKSI AJOIKSI yhden helvetin panon takia?

Vaikka estoton seksihullu seikkailija olenkin, niin en voi uskoa, että kukaan ihminen on niin helvetin mulkunkipeässä, että pitää kajota OMAN TYTTÄRENSÄ mieheen. Mene nyt helvetti naitattamaan itseäsi jonnekin muualle ja jätä vävy rauhaan.

Toivon totisesti että tämä on provo ja jos ei ole, niin ole ystävällinen ja hyppää narun jatkoksi.

52v anoppia
Miksei otan vastaan kunnon panon vävyn kanssa kun ollut ilman seksi tosi pitkään. Himoitsen sitä vävyä mutta odotan että hän tekee aloitteen. Saunan jälkeen kävelin ainoastaan aamutakissa joka on paljastavaa ja vävyn katselee kyllä hyvin kiimaisesti minua ei edes oma vaimo huomaa mitään, huomasin että kalukin oli kovana housuissa...

ola
Nytten täytyy minun puolustella anoppia kun häntä täälä haukutaan
minulla itselläni on ollut aika kiihkeä suhde anoppini kanssa eikä siinä mitään pahaa ole jos kumpikin ovat halukkaita kokeilemaan
Saisihan anoppi nuorta seivästä ja vävy saisi hieman kypsää naista
en tuomitse heitä mutta sanon kokemukseta että järjestäkää tilaisuus kun siihen olisi mahdollisuus maistelkaa oisianne ja nauttikaa
Itse olen melkoisen usein anoppini kanssa seksi suhteessa ja se on antanut minulle paljon lisää virikkeitä
Appeni ei viitsi naida anoppiani mutta minä kyllä naida haluan ja kun on keppi suorana ja halut iskee ja paikka jonne työntää sen odottaa niin mikä ettei.
Anoppi 52 kerro kuinka sinä saat vävysi innostumaan ja porautumaan sinun odottavaan pilluusi
Sinun on ilmaistava vävyllesi että esteitä ei ole pienelle lemmiskelylle.
Nauttikaa toisistanne ja kertokaa onnistuitteko vai jäikö se vaan haaveeksi.
ola

appi minäkin
NAIKAA VAAN! Hyvää se tekee kaikille osapuolille. Jos tytär vaikkapa pihtailee (ei ole tullut äitiinsä), on anopin velvollisuuskin tarjota omaa tavaraa. Onhan hän sen tytön kasvattanut. Miehen pitää saada PILLUA, jos ei kotona, sitten vaikka anoppilassa. Naineelle miehelle pitää pillunsaannin olla taattua! Ja jos on vielä niitä siskojakin pantavaksi, aina parempi.

NAIKAA hyvät ystävät, elämä on lyhyt.

sandra
taitaa tuo vävy olla pettäjä tyyppiä, monenkohan kanssa jo lie vehdannut?
ja anopilla ei ole kaikki kotona jos vävyä pitää panna ja loukata syvästi omaa tytärtään eipä taida olla kunnioitusta häntä kohtaan saati rakkautta! jäät kiinni ennemmin tai myöhemmin! se vävyhän voi vaikka kännykällään salaa nauhoittaa aktia tmv. ja näyttää sopivan paikan tullen vaimolleen.. saat kyllä ikuisesti pelätä milloin tyttösi saa tietää, oletko siihen valmis..

hanki vaikka sauva tai mene ravintolaan josta saat ikäistäsi tai nuorempaakin VAPAATA seuraa!!

Onni
Kylläpä on tasokkaita kommentteja . Tää palsta houkuttelee näköjään näitä näppyläisiä teinejä joilla ei pahanhajuisen hengit yksen takia ole minkäänlaista sosiaalista elämää.
Toinen ryhmä on ilmeisesti jotenkin kieroutuneet tissitussukullipalli henkilöt . Kolmas ryhmä on se merkillisin kaikista eli tekomoralistit jotka jostakin tuntemattomasta syystä tälläkin palstalla roikkuvat.
Eikö täällä saa aikaiseksi aikuista keskustelua mistään? Saahan sitä pervo olla mutta tyylitaju ei ole kielletty .

claus
Myönnettävä on, että aikoinaan kyllä mielessä kävi, että jos muoria panisi. Olisi se ehkä suostunutkin, mutta en sitten yrittänytkään. Hieman harmittavaa, sillä aika pihtari sen anopin tytär on.

Yhteistyössä