Vaikea tilanne, itse ainakin loukkaantuisin niin etten ikinä anteeksi antaisi, on se ylipaino sen verran arka asia.
Ymmärrän kyllä että jos toinen ihan hirveästi lihoo, niin se ei puolisosta tunnu kivalta, mutta siinä asiassa minua häiritsisi se, että ei voi oikeasti rakastaa jos se ulkonäkö on sen rakkauden mittari.
Olen ollut tosi hoikka ja pieni ja sitten taas sieltä toisesta laidasta ja laihtunut taas entiselleni. Minua loukkasi syvästi se, että laihtuneena huomasin että minuun suhtauduttiin jotenkin arvostavammin. Inhottavaa että ihmisarvo on painosta kiinni toisten silmissä, omissani se ei sitä ole.
Syömiseen on aina jokin syy, itselläni se oli huono parisuhde, hellyyden puute.
Näin vanhempana olen yllättäen huomannut että ulkonäkö onkin loppujen lopuksi vähäinen seikka siihen verrattuna mitä pääkopan sisältä löytyy, on kamalan ikävää jos on oikein komea mies, mutta pään sisältä ei sitten löydykään mitään. Mitä teet komealla narsistilla jonka kanssa ei voi keskustella mitään järkevää? Mieluummin pikkuisen vatsamakkaraa ja mukava keskustelija.
Sen sijaan olen huomannut että se mies joka arvostaa minua tällaisena kuin olen, saa minut liikkeelle ja laihduttamaan, koska haluan olla hänelle mieliksi ja hänen silmissään mahdollisimman kaunis.