Äijä
Enpä ole mitään erityistä makunautintoa kokenut tissiä imiessäni. Huomattavasti alempaa löytyvät ne naisen parhaat maut.
Minun mielestäni isot nännipihat on upeat ja kiihottavat.
Sanoo Mies 44 v.
Ne on kamalat, hyi olokoon!Minun mielestäni isot nännipihat on upeat ja kiihottavat.
Sanoo Mies 44 v.
.. onneksi en ole tuota tiennytkään. Eikä miehenikään, koska tykkää omistani tosi kovasti.Ne on kamalat, hyi olokoon!
Jospa tutustuisit aitoihin naisiin, niin ei tarvitsisi telkkariohjelman perusteella muodostaa kuvaa naisesta. Tissien malleja ja nännejä on yhtä monta kuin naisiakin.Isot nännipihat tulee silikonien laittamisesta. Katsoin viimeksi tv:stä ohjelman, jossa tyttelille laitettiin ne, kun oli imettänyt lasta. Ennen ja jälkeen kuvissa näkyy, kun silikonit pullisti ja laajensi nännejä.
Jospa tutustuisit aitoihin naisiin, niin ei tarvitsisi telkkariohjelman perusteella muodostaa kuvaa naisesta. Tissien malleja ja nännejä on yhtä monta kuin naisiakin.
Jeps, nainen ei parane keino-osilla sen enempää kuin mieskään.
Miehet!
Mitä mieltä olette?
Mulla on ihan liian isot nännipihat, varmaankin noin 7 cm läpimitalta, ja itse nännit on aika pienet, sellaset noin mustikan kokoiset, mutta pienemmät kuin vadelma. Mun mielestä ne kauheen rumat, etenkin kun mulla on aika riipputissit, mutta mistä mä sen saisin muuten tietää. Eihän mun mies sano tollasta päin naamaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äijä;6027444:Enpä ole mitään erityistä makunautintoa kokenut tissiä imiessäni. Huomattavasti alempaa löytyvät ne naisen parhaat maut.
Tulipa tässä mieleen, että mitä mieltä ootte mun rintojen koosta. 11v oli jo B-kuppi ja tietenkin rintani ovat kasvaneet iän myötä ja nyt rintani ovat jo E-kuppia! Ja olen vasta 20v nuori neiti, mitä mieltä miehet? Haittaako? Onko samankaltaisia naisia? (Meni kyllä vähän ohi aiheen)
Tulipa tässä mieleen, että mitä mieltä ootte mun rintojen koosta. 11v oli jo B-kuppi ja tietenkin rintani ovat kasvaneet iän myötä ja nyt rintani ovat jo E-kuppia! Ja olen vasta 20v nuori neiti, mitä mieltä miehet? Haittaako? Onko samankaltaisia naisia? (Meni kyllä vähän ohi aiheen)
näi o! ckupit isonee raskaudessa ja kohta pääsenkin ylijäämät lutkuttaa vaimon kehotusesta.Isot tummat nännipihat vaikka d-kupin rinnoissa sellaiset 10cm pihat ovat aivan uskomattoman kauniit ja kiihottavat,kannattaa olla onnellinen jos luoja luonut isot nännipihat.
Miehet!
Mitä mieltä olette?
Mulla on ihan liian isot nännipihat, varmaankin noin 7 cm läpimitalta, ja itse nännit on aika pienet, sellaset noin mustikan kokoiset, mutta pienemmät kuin vadelma. Mun mielestä ne kauheen rumat, etenkin kun mulla on aika riipputissit, mutta mistä mä sen saisin muuten tietää. Eihän mun mies sano tollasta päin naamaa.