isot nännipihat

• Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti
Mies 45v
Näin kerran kauan sitten uimarannalla sellsiset rinnat,joissa nännipiha peitti lähes koko rinnan etupuolen. Eli nännipiha oli varmaan ainakin 10 cm halkaisijaltaan. Rinnat olivat myös hyvin kaunismuotoiset. Näky oli mielestäni äärimmäisen kaunis kiihottava.

Timppa
Isot nänninpihat ovat lahja. Riipputissit ovat yhtä kiihoittavia kun muunkinmalliset rinnat. Kaikissa on oma kauneutensa, paitsi silikonirinnoissa. Nuo nännitkin ovat ihan OK. Nauti täysin rinnoin rinnoistasi.

faktaa
Isot nännipihat tulee silikonien laittamisesta. Katsoin viimeksi tv:stä ohjelman, jossa tyttelille laitettiin ne, kun oli imettänyt lasta. Ennen ja jälkeen kuvissa näkyy, kun silikonit pullisti ja laajensi nännejä.

Ahaa
Isot nännipihat tulee silikonien laittamisesta. Katsoin viimeksi tv:stä ohjelman, jossa tyttelille laitettiin ne, kun oli imettänyt lasta. Ennen ja jälkeen kuvissa näkyy, kun silikonit pullisti ja laajensi nännejä.
Jospa tutustuisit aitoihin naisiin, niin ei tarvitsisi telkkariohjelman perusteella muodostaa kuvaa naisesta. Tissien malleja ja nännejä on yhtä monta kuin naisiakin.

Jeps, nainen ei parane keino-osilla sen enempää kuin mieskään.

Viimeksi muokattu:
faktaa
Jospa tutustuisit aitoihin naisiin, niin ei tarvitsisi telkkariohjelman perusteella muodostaa kuvaa naisesta. Tissien malleja ja nännejä on yhtä monta kuin naisiakin.

Jeps, nainen ei parane keino-osilla sen enempää kuin mieskään.

Kuvat ei valehtele. Normaalit pikkunännit tuli 10 cm halkaisijaksi, yök! silikonit siis venytti.

Viimeksi muokattu:
ompi naista, monenlaista
Miehet!
Mitä mieltä olette?
Mulla on ihan liian isot nännipihat, varmaankin noin 7 cm läpimitalta, ja itse nännit on aika pienet, sellaset noin mustikan kokoiset, mutta pienemmät kuin vadelma. Mun mielestä ne kauheen rumat, etenkin kun mulla on aika riipputissit, mutta mistä mä sen saisin muuten tietää. Eihän mun mies sano tollasta päin naamaa.

--kaikki tissit ovat luojan luomia, ja ihania. ja alaston nainen omana itsenään on ehdottomasti mailman kaunein olento ja luomus - huomasin taidekurssilla kun piirrettiin alastomia naisia malleina. me miehet sen sijaan olemme hieman "kirveellä" veistetyt, emme kovin kummoisia - ihme että naiset ovat meistä ylipäätään kiinnostuneita...
mutta vielä niistä tisseistä - niiden tulisi olla ns luomut, ei muulla ole väliä. toki olisi kiva niitä hyväillä ja imeskellä, jos edes joskus saisi - mutta oma vaimo ei ole petipuuhista ollut valitettavasti koskaan kiinnostunut - itse sitäkin enemmän - mikä hiertää suhdettamme melkoisesti. hän yksinkertaisesti kieltäytyy leikeistä. paavikin varmaan minua poloista jo säälisi... ;) todellisia onnenpoikia ne, jotka saavat naisten tisseistä ja pepusta nauttia.

Viimeksi muokattu:
pannahinen sentään
Alkuperäinen kirjoittaja Äijä;6027444:
Enpä ole mitään erityistä makunautintoa kokenut tissiä imiessäni. Huomattavasti alempaa löytyvät ne naisen parhaat maut.

no johan on pervo --- tarkoittanee tämä heppu pakoputken seutua...

Nuori Nainen
Tulipa tässä mieleen, että mitä mieltä ootte mun rintojen koosta. 11v oli jo B-kuppi ja tietenkin rintani ovat kasvaneet iän myötä ja nyt rintani ovat jo E-kuppia! Ja olen vasta 20v nuori neiti, mitä mieltä miehet? Haittaako? Onko samankaltaisia naisia? (Meni kyllä vähän ohi aiheen)

miehet kuolaavat
Tulipa tässä mieleen, että mitä mieltä ootte mun rintojen koosta. 11v oli jo B-kuppi ja tietenkin rintani ovat kasvaneet iän myötä ja nyt rintani ovat jo E-kuppia! Ja olen vasta 20v nuori neiti, mitä mieltä miehet? Haittaako? Onko samankaltaisia naisia? (Meni kyllä vähän ohi aiheen)

Älä ainakaan tiukkaja puseroita käytä ilman rintsikoita.

Viimeksi muokattu:
Isot nännipihat
Isot tummat nännipihat vaikka d-kupin rinnoissa sellaiset 10cm pihat ovat aivan uskomattoman kauniit ja kiihottavat,kannattaa olla onnellinen jos luoja luonut isot nännipihat.

lki
Miehet!
Mitä mieltä olette?
Mulla on ihan liian isot nännipihat, varmaankin noin 7 cm läpimitalta, ja itse nännit on aika pienet, sellaset noin mustikan kokoiset, mutta pienemmät kuin vadelma. Mun mielestä ne kauheen rumat, etenkin kun mulla on aika riipputissit, mutta mistä mä sen saisin muuten tietää. Eihän mun mies sano tollasta päin naamaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä