Transu himottaa

• Viestiketjun aloittaja Rietas ukkomies
  • Ensimmäinen viesti
JJK
Meitä on moneen junaan. Ja hyvä niin.

Joku "transu" haluaa pukeutumalla naisten vaatteisiin (ja elämällä naisen vaatteissa) toteuttaa feminiiniä puoltaan laajemmin, jollekin naisten vaatteet ovat vain seksiin liittyvä fetissi joka kiihottaa (seisottaa), jotkut on transuista on heteroita, jotkut homoja ja jotkut bissejä. Ei kukaan voi sanoa, että kaikki transut sitä tai tätä.
Tutuistun yhteen vanhempaan transuun, anto mulle kokeiltavaksi verkkosukkia ja korssetteja. Anto minihameen kun oli kuulema hyvät sääret. Kyllä kiihottun kun tuli takaapäin hyväilemään ja nosti hameen ylös ja pikkuhiljaa työntyä sisään. Se oli kiihottava kokemus nuorelle, halus pitää yön sen naisena ja komenteli eri asentoihin mistä tykkäs ja runkkas minua välillä että varmasti tuli. Ei paha vaikka en ajatellut että oon transun naitavana.

Viimeksi muokattu:
Danskuu
Mikä voi olla ihanampaa kuin saada välilä toteuttaa itseään ja olla naisena naisten joukossa. Silloin myös haluan olla naisena miehelleni

Pakko sanoa, että ihanampaa ja vapauttavampaa tunnetta en ole tuntenut, kun avioeron jälkeen vihdoin sain toteuttaa itseäni tyttöilemällä, ja miehen kanssa sekstailemalla.
Nyt harrastan vain seksiä miesten kanssa, itse toki tyttönä. En olisi ikinä uskonut kuinka paljon kiinnostuneita miehiä löytyy Suomestakin! Jopa tällaiselle hivenen muodokkaamalle "neidolle..."

Viimeksi muokattu:
kerro kerro
Pakko sanoa, että ihanampaa ja vapauttavampaa tunnetta en ole tuntenut, kun avioeron jälkeen vihdoin sain toteuttaa itseäni tyttöilemällä, ja miehen kanssa sekstailemalla.
Nyt harrastan vain seksiä miesten kanssa, itse toki tyttönä. En olisi ikinä uskonut kuinka paljon kiinnostuneita miehiä löytyy Suomestakin! Jopa tällaiselle hivenen muodokkaamalle "neidolle..."
Kuulostaa tosi fantastiselta. Juuri samaa itsekin kaipaan: Olla tyttönä ihanalle miehelle ja hyväillä hänen kaluaan ja ottaa se suuhun ja peppuun kunnes se tyhjentyy sykkien sisälleni. Ja tuo mies pitää mua lanteilta lujalla otteella ja suutellee.
Mut miten saisin yhteyden noihin miehiin? Miten sä sait miehet kiinnostumaan itsestäsi? Ja miten sait itsestäsi ulkoisesti kiinnostavan naisena? Mut onnea sun uudelle elämällesi, oon tosi kateellinen kun olet osannut toteuttaa haaveesi.

Viimeksi muokattu:
Marjotv
Onpa mukava lukea Danskun kokemuksia, miten hän on avioeron jälkeen löytänyt onnensa tyttöilemällä ja sekstailemalla miesten kanssa. Onkohan minulla yhtä paljon rohkeutta toteuttaa itseäni, sillä minulla on juuri avioeroprosessi meneillään. Vaikka se on todella surullista, niin odotan innolla, että voin taas jatkaa tyttöilemistä kun nyt tulevaisuudessa jään yksin, sillä en ole voinut harrastaa naiseksi pukeutumista vuosikausiin koko avioliittoni aikana. Nyt vanhempana minua on myös alkanut kiinnostaa, olisiko kukaan mies kiinnostunut kokeilemaan seksiä kanssani, kun olen naiseksi pukeutuneena. Löytyisipä minulle todella hellä ja luotettava mies, että kokisin samanlaisen ihanan tyydytyksen kuin Danskuu.

Viimeksi muokattu:
M85
Kun oli 18-vuotias sain ensimmäisen oman asunnon, oman tietokoneen, nettiyhteyden ja webbikameran. Nopeasti löysin itseni esittelemästä timmiä poikamaista kroppaani ukkomiehille camissa. Seurustelin tuolloin tytön kanssa, mutta eniten kiihotuin, kun sain tehdä jonkun keski-ikäisen pojista pitävän miehen hulluksi kiimasta. Joskus myös miehen vaimo seurasi näytöstä, mutta valitettavan harva mies on kertonut näistä haaveista vaimolleen.
Kerran olin polvillani tuolilla, peppu kameraa kohti, dildo poikapepussani. Esitystäni vaimonsa kanssa katsova ukkomies sanoi yllättäen käheän kiimaisella äänellään, että nussii minut tytöksi, opettaa pitämään hametta ja pissaamaan istualtaan, laukesin heti. En saanut uudestaan yhteyttä tähän pariskuntaan, mutta tiesin kyllä tuon jälkeen mitä haluan...

queen
Kun oli 18-vuotias sain ensimmäisen oman asunnon, oman tietokoneen, nettiyhteyden ja webbikameran. Nopeasti löysin itseni esittelemästä timmiä poikamaista kroppaani ukkomiehille camissa. Seurustelin tuolloin tytön kanssa, mutta eniten kiihotuin, kun sain tehdä jonkun keski-ikäisen pojista pitävän miehen hulluksi kiimasta. Joskus myös miehen vaimo seurasi näytöstä, mutta valitettavan harva mies on kertonut näistä haaveista vaimolleen.
Kerran olin polvillani tuolilla, peppu kameraa kohti, dildo poikapepussani. Esitystäni vaimonsa kanssa katsova ukkomies sanoi yllättäen käheän kiimaisella äänellään, että nussii minut tytöksi, opettaa pitämään hametta ja pissaamaan istualtaan, laukesin heti. En saanut uudestaan yhteyttä tähän pariskuntaan, mutta tiesin kyllä tuon jälkeen mitä haluan...

Mulla on pukeutumisleikkejä ollut vaihtelevasti teini-iästä alkaen. Olen myös aina seurustellut vain naisten kanssa. Keski-iässä ajatukset alkoivat karkailla villimpään suuntaan. Vaimo haluaa aina meikkailla mua kun olemme ulkona juhlimassa. Kerran sitten kiusallani mietin ääneen, miltä tuntuisi olla miehen kanssa?
Vaimo muisti sanomani ja totesi että hän on näissä jutuissa aika vapaamielinen. Onkin kokonaan vaimon ansiota se mitä jälkeenpäin on tapahtunut. Olimme matkoilla, ja iltaa varten vaimo antoi minulle mekon, sukkahousut ja asuun sopivat kengät: "Tänä iltana saat olla oma transsupoikani". Olimme molemmat sen verran humalassa ettei asioita mietitty ihan loppuun asti.
Jossain vaiheessa iltaa huomasin nimittäin olevani hotellihuoneessa, polvistuneena tapaamamme vanhemman herran edessä, ja ottavani suuhuni hänen housuista paljastuvaa kaluaan. Meidän molempien vaimot katselivat vierestä ja sanoivat lähtevänsä baariin, kunnes olisimme valmiit...
En koskaan unohda tuota ekakertaa. Kun nuolin lämmintä terskaa, tiesin heti mitä elämästäni oli tähän asti puuttunut. Ihana, ihana tunne! Ja sitten mua vietiin... Kiitos vaimolleni tästä uudesta elämästä!

Viimeksi muokattu:
to22
Kuulostaa tosi fantastiselta. Juuri samaa itsekin kaipaan: Olla tyttönä ihanalle miehelle ja hyväillä hänen kaluaan ja ottaa se suuhun ja peppuun kunnes se tyhjentyy sykkien sisälleni. Ja tuo mies pitää mua lanteilta lujalla otteella ja suutellee.
Mut miten saisin yhteyden noihin miehiin? Miten sä sait miehet kiinnostumaan itsestäsi? Ja miten sait itsestäsi ulkoisesti kiinnostavan naisena? Mut onnea sun uudelle elämällesi, oon tosi kateellinen kun olet osannut toteuttaa haaveesi.

Haaveilen seksistä ja kaikesta muusta miehen, joka pukeutuu naiseksi, kanssa. Olen itse 22 vuotta vanha normaali mies.

Viimeksi muokattu:
Danskuu

Ihan netin eri seuranhakupalveluista, iskuri.net on ilmainen. Riittävä panostus ulkoiseen olemukseen (karvat pois, huolellinen meikkaus, vartalolle mahdollisimman sopivat seksikkkäät vaatteet) kuvatessa ja miehiä tavatessa riittää, loppuhan onkin sitten erilaisten fantaisoiden materialisoitumista. Kannattaa yleensä vaihtaa muutama sähköpoisti ensin, ja katsoa kuka on turvallinen, miellyttävä ja tosissaan liikenteessä. Pari huonoakin tapausta on sattunut kohdalle, mutta enimmäkseen erittäin tyydyttävää yhdessäoloa!

Viimeksi muokattu:
rukkari
Minä olen myös luonut fantasian transuihin. Tai siis naisten vaatteisiin pukeutuviin miehiin. En kyllä orjatar hengessä vaan ihan tavallisen rakastelutuokion merkeissä.

Se kiihottaa vain mielettömästi kuinka vastassa olisi hieno nainen ja mitä löytyisikään kun menisi sänkyyn..hmm...

haluaisin hyväillä miestä joka on nainen .Nainen on ehostellut itsesä muttaon iso KYRPÄ housussa.

Viimeksi muokattu:
janus
Itse olen 45v um ja olen aina tykännyt pukeutua naisten asuihin. Nuorena salaa äidin tai sisikon ja nyt vaimon poissa ollessa salaa hänen hepeneihin. Se kiihottaa minua valtavasti ja silloin usein haluaisi saada miestä. En tiietenkään tee oikein, kun salaa tätä harrastan ja enkä ole rehellinen, mutta paljastuttuani tulisi ero ja maineen menetys

m49
Itse olen 45v um ja olen aina tykännyt pukeutua naisten asuihin. Nuorena salaa äidin tai sisikon ja nyt vaimon poissa ollessa salaa hänen hepeneihin. Se kiihottaa minua valtavasti ja silloin usein haluaisi saada miestä. En tiietenkään tee oikein, kun salaa tätä harrastan ja enkä ole rehellinen, mutta paljastuttuani tulisi ero ja maineen menetys

Viimeksi muokattu:
pantyhose71
Moi, mnä 45v ukkomies, joka myös tykkää pukeutua ja kiihotun suuresti naiseksi pukeutuneista miehistä. Nyt haluaisin löytää samoin tuntevan turvallisen miehen yhteisiin hetkiin. Mieltymykseni naisten alusvaatteisiin alkoi jo nuorella iällä ja tuliin äidin pikkuhousuja pidettyä koulun jälkeen yksin kotona ollessa. Muistan myös aina ihailleeni punattuja huulia ja nailonin peittäviä sääriä naisten lehdistä. Vieläkin se saa minut kuumaksi. Vuosien saatossa taipumukseni on voimistanut, mutta aina välillä kamppailen sen kanssa ja saatan hävittää kaikki ihanat naisten vaatteeni. Kunnes taas jossain kohtaa joudun uudelleen ostoksille. Vaikea täysin hyväksyä asiaa kun elää naisen kanssa lapsiperheessä. ei sitä kuitenkaan haluaisi , että lapset saavat asian tietoon. Jollain lailla tuntuu, että on kaapissa ja eikä saa täysin olla oma itsensä. Täytyy kuitenkin todeta, että ihanaa tällainen sukupuolten ja roolien liukama ja seksuaalisuus. Mieluummin olen tällainen kuin ihan perus miehen jörrikkä:)!

Yhteistyössä