Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!

• Viestiketjun aloittaja bailu-Katja
  • Ensimmäinen viesti
Viivi-72
Baareissa en käy, mutta yhdellä chatti-sivulla sitäkin useammin. Sama meininki on sielläkin. Suurin osa seksiä hakevista miehistä on ukkomiehiä tai muuten vain varattuja. Vaikka joku suostuu kumia käyttämäänkin, niin silti suuseksiä halutaan aina paljaalla puolin ja toisin. Siinähän ne taudit tarttuvat yhtälailla. Varsinaisia järjenjättiläisiä nämä ukot.

Sellaisten kanssa olen sopinut treffejä, jotka käyttävät kumia ja suuseksit jätetään kokonaan väliin.

Kannatta ajatella
Olen nuori sinkkunainen.
Aina jos mahdollista lähden mielelläni perheellisen miehen mukaan Vuosien kokemuksesta tiedän , että he ovat parhaita panomiehiä, eivätkä seikkailuistaan kerskaile muille.

Viivi-72
Olen nuori sinkkunainen.
Aina jos mahdollista lähden mielelläni perheellisen miehen mukaan Vuosien kokemuksesta tiedän , että he ovat parhaita panomiehiä, eivätkä seikkailuistaan kerskaile muille.

Minä taas olen vähän vanhempi rouvaihminen ja saman olen todennut tässä vuosien mittaan. Varatut ovat innokkaita miellyttämään naista, osaavat hommansa ja pitävät suunsa supussa.

Viimeksi muokattu:
näinkin
Minä taas olen vähän vanhempi rouvaihminen ja saman olen todennut tässä vuosien mittaan. Varatut ovat innokkaita miellyttämään naista, osaavat hommansa ja pitävät suunsa supussa.
Se on hyvä, että ihan suoraan sanotte, että kanssasisarenne mies kelpaa. Se on sitä solidaarisuutta, mutta toisten mielestä selkäänpuukottamista.

Viimeksi muokattu:
Viivi-72
Alkuperäinen kirjoittaja näinkin;11564032:
Se on hyvä, että ihan suoraan sanotte, että kanssasisarenne mies kelpaa. Se on sitä solidaarisuutta, mutta toisten mielestä selkäänpuukottamista.

Päinvastoin, minä teen ison palveluksen rakastajani vaimolle, jota seksi ei juurikaan kiinnosta. Vaimo saa minun ansiostani pitää avioliittonsa, miehensä, kotinsa ja perheensä kasassa. Jos miehellä ei olisi vakirakastajatarta, niin hän voisi puutteessaan vaikkapa ottaa eron ja etsiä itselleen halukkaamman naisen.

käytetty pubiruusu
Päinvastoin, minä teen ison palveluksen rakastajani vaimolle, jota seksi ei juurikaan kiinnosta. Vaimo saa minun ansiostani pitää avioliittonsa, miehensä, kotinsa ja perheensä kasassa. Jos miehellä ei olisi vakirakastajatarta, niin hän voisi puutteessaan vaikkapa ottaa eron ja etsiä itselleen halukkaamman naisen.

Toki näin, mutta miksi nämä isukit touhuavat ilman kumia, kuten aloittajakin jo ihmetteli? Voipi tulla raskauksia ja tauteja kun tuolla husitaan pitkin kyliä ilman kumeja!

Viimeksi muokattu:
Viivi-72
Alkuperäinen kirjoittaja käytetty pubiruusu;11564073:
Toki näin, mutta miksi nämä isukit touhuavat ilman kumia, kuten aloittajakin jo ihmetteli? Voipi tulla raskauksia ja tauteja kun tuolla husitaan pitkin kyliä ilman kumeja!

Sitä minäkin ihmettelen. Taitaa suurimmalla osalla aivot olla alapäässä yläpään sijaan.

Siksi valitsinkin vakipanokseni miehen, joka haluaa käyttää aina kumia.

4. lenkki
Ehkä Viivi mieskin haluaa käyttää kumia ihan omaehtoisesti, kun ei tiedä varmuudella sinunkaan käyttäjistä ja mahdollisista taudeista.

Parisuhteessakin kannattaisi käyttää kumivarmistusta. Sain taannoin klamydian vaimoltani (nyk. ex), joka oli saanut sen silloiselta salarakkaaltaan, joka oli puolestaan saanut sen vaimoltaan, tämän vaimon sala-poitsuystävän kautta. Niin monimutkaiset ovat Herran tiet...

Olin ensimmäinen, joka meni lääkäriin. Arvatkaa, moniko selitti tartunnan tulleen vessanistuimesta tai uimahallista.
heh...

Viimeksi muokattu:
1.vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja näinkin;11564032:

Sinkku vastaa vain omista teoistaan, pettäjämiehen täytyy ottaa vastuu omistaan. Tietysti tilannetta hiukan mutkistaa jos vaimo ja toinen nainen ovat ystäviä, silloinhan nainen pettää ystävyyden ja joutuu myös kantamaan vastuun teoistaan. Mutta useinmiten taitavat nämä kakkoset olla vaimolle vieraita. Missäs se solidaarisuus on, kun vain naista syytät. Nämä ns toiset naiset eivät miehiänne pysty muuttamaan.

Vitsivitsi
Parisuhteessakin kannattaisi käyttää kumivarmistusta. Sain taannoin klamydian vaimoltani (nyk. ex), joka oli saanut sen silloiselta salarakkaaltaan, joka oli puolestaan saanut sen vaimoltaan, tämän vaimon sala-poitsuystävän kautta. Niin monimutkaiset ovat Herran tiet...

Olin ensimmäinen, joka meni lääkäriin. Arvatkaa, moniko selitti tartunnan tulleen vessanistuimesta tai uimahallista.
heh...

Niin mut jos seksikumppani on/näyttää kunnon ihmiseltä, silloin ei tarvitse käyttää kumia.
Tällaisen lauseen kuulin, kun vaadin kumia. No, nyt sillä on herpes.

Viimeksi muokattu:
don huan
Sinkku vastaa vain omista teoistaan, pettäjämiehen täytyy ottaa vastuu omistaan. Tietysti tilannetta hiukan mutkistaa jos vaimo ja toinen nainen ovat ystäviä, silloinhan nainen pettää ystävyyden ja joutuu myös kantamaan vastuun teoistaan. Mutta useinmiten taitavat nämä kakkoset olla vaimolle vieraita. Missäs se solidaarisuus on, kun vain naista syytät. Nämä ns toiset naiset eivät miehiänne pysty muuttamaan.

Tämä on just tätä "Sinkku vastaa vain omista teoistaan..."
Moraalisesti tämä sinkku on 1:1 suhteessa yhtä suuri pettäjä, kuin hänen kanssaan puolisoaan pettänyt henkilö, jos on tiennyt seksikumppaninsa olevan varattu.

Jos minä sinkkumiehenä panen varattua naista ja naisen mies tulee, ja pistää turpaan tapahtuman johdosta, eipä ole minulla kanttia lähteä tekemään rikosilmoitusta aviomiestä vastaan. Nauravathan ne poliisitkin jo silloin! Hammaslääkärin kautta menisin ja pitäisin mölyt mahassani. Parempi tuuri ensi kerralla ;))

Viimeksi muokattu:
vierailija
Tää on hyvä ihmisten tajuta, kaikki on kiinni tavasta ja tottumuksesta.
Perheelliset miehet ei käytä kondomia vaimonsa kanssa.
Kun on vuosia pannut paljaalla, kumiin siirtyminen on ihan älyttömän vaikeaa. Seksin harrastaminen on vaivalloista eikä siitä saa mitään irti

Yhteistyössä