Tantra-seksi

  • Viestiketjun aloittaja Yoogi
  • Ensimmäinen viesti
blac<mimba
se on hienompaa kuin missään kertomuksessa voi esittää, ekan kerran jälkeen menee universumi ja tyyliin elämän arvot uusix, ja käsitykset rakkaudesta tai ns. hyvästä sexistä.
se on vähän niinkuin jokin psykedeelinen kokemus, voi tuntua ihan pimeeltä rakastella 20 tuntia putkeen, ja oma keho taipuu ihan outoihin asedntoihon, ja kaverin kroppa kanssa, yhtä äkkiä voi tuntua siltä teeä kun äsken käteni oli ainoat mitkä koskivat maata, niin eipä koske enää nekään...
miehen varusteet saattaa paisua luonnottoman isoiksi, verenkierron takia, jaomiin salaisiin paikkoihin löytyy useita ihan uusia reittejä. aluksi se nauratti meitä, kun yhdessä löysimme sen nuoruuden lähteen, mutta loppukenlopux se on vaan omien kehojen kuuntelua, ja toisen tuntemista ja nautintoa, e3linvoiman keräämistä jarentoutumista.
 
blac<mimba
niin ja lun alkuperäseen vastaukseen piti sulle kysyjä vielä selittää se että se on tosi hieno fiilis siinä hommassa, kun tuntuu jossainvaiheessa, että raajat menee toisen kehon läpi, ja sitä ikään kuin kellutaan jossainaalloilla tai paksussa tahmeassa nesteessä, ja sit just pystyy heittään kaikkii voltteja ja liikkumaan silleen ettei irtoa toisestaan.
 
Tapsa5022
Hei,
Olen treenaamalla oppinut pidättämään siemensyöksyn jo 15 vuotta sitten, kun en ollut Tantrasta vielä kuullutkaan. En olisi ikinä uskonut, kuinka vielä 60 :nä voi nauttia seksistä toisen yli 60:n naisen kanssa. Meillä on ollut kahden tunnin uskomattomia yhdyntöjä ja kymmeniä orgasmeja. Että näin sitä voi nauttia vielä kypsässä iässä. Eikö ole lohdullista nuorukaiset?
 
Hyacinth
Harrastatteko tantra seksiä vai mitä? ja miten olette oppineet? Olen pikkasen lukenut tantra seksistä ja en ole ihan vakuuttunut, onko totta vai huuhaata...
Olen kuulllut kursseista, onkohan niitä olemassa?
Valistaisitko tietämäntöntä. Olispa mahtavaa päästä kokemaan vastaavia hurmioita :))

 
Tapsa5022
Hei,
Harrastan sitä salasuhteessa, mutta en oman vaimon kanssa. Oma vaimoni ei ole seksistä kiinnostunut lainkaan, mikä on saanut minut hakemaan sitä avioliiton ulkopuolelta. Luin aikoinaan jonkin artikkelin menetelmästä, millä mies voi estää ensinnäkin liian aikaisen siemensyöksyn, mutta myös jatkamaan yhdyntää sen jälkeen. sillä jos siemensyöksyn antaa tulla tässä iässä ei enää erektio palaa kuin vasta monen tunnin ehkä puolen vuorokauden jälkeen. Entisenä urheilijana 2 - 3 kuukauden säännöllisellä treenaamisella pääsin tavoitteeseen. Jos tämä on Tantraseksiä niin olkoon sitten.
 
B.J.
Minä tykkään rakastella vaimoni kanssa pitkiä aikoja (ei tietenkään yhdyntää koko ajan, vaan sitä oheistoimintaakin välillä). Näin myös usein teemme. Parhaimmillaan rakastelumme on tosiaankin yhtymistä, vahvaa ykseyden tunnetta ja fyysistä nautintoa yhtä aikaa.
Näin ollen olisin kiinnostunut tantrasta.
Mutta se mikä tuossa ärsyttää jo ennakolta, on tuo "mystisyys". On chakroja (bullshit), energian virtaamista (bullshit) ja muuta yliluonnollista lässytystä.

Se mitä kaipaisin oikeasti on ohjeet, kuinka virittää mieli pitkään rakasteluun ja sen jälkeen konkreettisia tapoja hyväillä ja rakastella.

Aivot on kuitenkin se tärkein sukupuolielin. Jos ei nappaa, niin ei se torttu kastu eikä makkara turpoa. Tantra varmasti voisi opettaa tuota mielen hallintaa?
 
8 vuotta harastannut
Harrastatteko tantra seksiä vai mitä? ja miten olette oppineet? Olen pikkasen lukenut tantra seksistä ja en ole ihan vakuuttunut, onko totta vai huuhaata...
Olen kuulllut kursseista, onkohan niitä olemassa?
Valistaisitko tietämäntöntä. Olispa mahtavaa päästä kokemaan vastaavia hurmioita :))
Todennäköisesti Tanra seksiä voi oppia kuka tahansa.olen sitä harastannut 8 vuotta, tärkeintä siinä on asennot on hyvä aloitaa niin että mies makaa kyljellään ja nainen selällään, 90 asteen kulmassa(eli ristissä) naisen toinen jalka on miehen jalkojen välissä ja toinen jalka miehen lantion yläpuolella.on hyvä pitää toisiaan kädestä kiini, se syventää tunnetta että meillä on yhteinen nautinto.
Näin mies pääsee naisen sisään ja nainen saa määrätä kuinka paljon haluaa liikua, tassä kanataa olla aika paljon lähes liikumatta kun nainen vapautuu ja nautii hänen lihaksensa pitää nautinnon yllä, tässä asenossa viihdymme useinmiteten noin tunin verran. täman jälkeen nainen voi istua miehen päälä.
niin kauan kun hän haluaa,usinmiten rakastelu päätyy että nainen makaa miehen päälä miehen jalkojen välissä,silloin mies saa tuntea ettö pääsee todella naisen sisään. kaikiaan noin 2-4 tuntia. joskus muutaman tunin pitempään. luulisi että jokainen mis pystyy olemaan väsymättä pienen harjoitelun jälkeen. useasti minulla ei ole tarvetta tulla,luulen tämä aika on yhtä pitkää orkasmia.
Uskoisin että meditation autaa tässä olemme harastaneet sitä 30 vuotta.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Todennäköisesti Tanra seksiä voi oppia kuka tahansa.olen sitä harastannut 8 vuotta, tärkeintä siinä on asennot on hyvä aloitaa niin että mies makaa kyljellään ja nainen selällään, 90 asteen kulmassa(eli ristissä) naisen toinen jalka on miehen jalkojen välissä ja toinen jalka miehen lantion yläpuolella.on hyvä pitää toisiaan kädestä kiini, se syventää tunnetta että meillä on yhteinen nautinto.
Näin mies pääsee naisen sisään ja nainen saa määrätä kuinka paljon haluaa liikua, tassä kanataa olla aika paljon lähes liikumatta kun nainen vapautuu ja nautii hänen lihaksensa pitää nautinnon yllä, tässä asenossa viihdymme useinmiteten noin tunin verran. täman jälkeen nainen voi istua miehen päälä.
niin kauan kun hän haluaa,usinmiten rakastelu päätyy että nainen makaa miehen päälä miehen jalkojen välissä,silloin mies saa tuntea ettö pääsee todella naisen sisään. kaikiaan noin 2-4 tuntia. joskus muutaman tunin pitempään. luulisi että jokainen mis pystyy olemaan väsymättä pienen harjoitelun jälkeen. useasti minulla ei ole tarvetta tulla,luulen tämä aika on yhtä pitkää orkasmia.
Uskoisin että meditation autaa tässä olemme harastaneet sitä 30 vuotta.
Pitääkö sen erektion kestää tuntikausia?
 
Viimeksi muokattu:
Mälli hukassa
Todennäköisesti Tanra seksiä voi oppia kuka tahansa.olen sitä harastannut 8 vuotta, tärkeintä siinä on asennot on hyvä aloitaa niin että mies makaa kyljellään ja nainen selällään, 90 asteen kulmassa(eli ristissä) naisen toinen jalka on miehen jalkojen välissä ja toinen jalka miehen lantion yläpuolella.on hyvä pitää toisiaan kädestä kiini, se syventää tunnetta että meillä on yhteinen nautinto.
Näin mies pääsee naisen sisään ja nainen saa määrätä kuinka paljon haluaa liikua, tassä kanataa olla aika paljon lähes liikumatta kun nainen vapautuu ja nautii hänen lihaksensa pitää nautinnon yllä, tässä asenossa viihdymme useinmiteten noin tunin verran. täman jälkeen nainen voi istua miehen päälä.
niin kauan kun hän haluaa,usinmiten rakastelu päätyy että nainen makaa miehen päälä miehen jalkojen välissä,silloin mies saa tuntea ettö pääsee todella naisen sisään. kaikiaan noin 2-4 tuntia. joskus muutaman tunin pitempään. luulisi että jokainen mis pystyy olemaan väsymättä pienen harjoitelun jälkeen. useasti minulla ei ole tarvetta tulla,luulen tämä aika on yhtä pitkää orkasmia.
Uskoisin että meditation autaa tässä olemme harastaneet sitä 30 vuotta.
Vaikuttaa siltä, että erektio kyllä syntyy ja pysyy mutta laukeaminen onkin sitten toinen juttu.
 
Viimeksi muokattu:
8 vuotta harastannut
Todennäköisesti Tanra seksiä voi oppia kuka tahansa.olen sitä harastannut 8 vuotta, tärkeintä siinä on asennot on hyvä aloitaa niin että mies makaa kyljellään ja nainen selällään, 90 asteen kulmassa(eli ristissä) naisen toinen jalka on miehen jalkojen välissä ja toinen jalka miehen lantion yläpuolella.on hyvä pitää toisiaan kädestä kiini, se syventää tunnetta että meillä on yhteinen nautinto.
Näin mies pääsee naisen sisään ja nainen saa määrätä kuinka paljon haluaa liikua, tassä kanataa olla aika paljon lähes liikumatta kun nainen vapautuu ja nautii hänen lihaksensa pitää nautinnon yllä, tässä asenossa viihdymme useinmiteten noin tunin verran. täman jälkeen nainen voi istua miehen päälä.
niin kauan kun hän haluaa,usinmiten rakastelu päätyy että nainen makaa miehen päälä miehen jalkojen välissä,silloin mies saa tuntea ettö pääsee todella naisen sisään. kaikiaan noin 2-4 tuntia. joskus muutaman tunin pitempään. luulisi että jokainen mis pystyy olemaan väsymättä pienen harjoitelun jälkeen. useasti minulla ei ole tarvetta tulla,luulen tämä aika on yhtä pitkää orkasmia.
Uskoisin että meditation autaa tässä olemme harastaneet sitä 30 vuotta.
Kun aloitamme laitamme useimiten cd:n ja Bethovenin tai Tchaikovsky:n Tausta musiikiksi.
seksin aikana tapahtuu useasti seuraavaa: Nainen tuntee että jalat puutuvat ( mielyttävä tunne)
Ja molemmat menetää aika käsityksen ,molemmat menevät eräänlaiseen meditations transiin (luulee että on mennyt 15 min. kun tietoisuus pala niin ihmetelee että on mennyt 3-4 tuntia Tantra on vanha nautinto kiinan ylimistölle, heillä oli
opettajat tähän ja se oli tärkeää että "keisarinna "oli tyytyväinen,
tavallinen kansa ei saanut opia tätä koska se vei liikaa aikaa .
Nainen nautii yhdessä miehen kanssa kunes hän ilmoitaa että ei jaksa enään ja antaa myöntymyksen miehen laukeamiselle.Ei pidä olla hulissan eroktionin loppumisesta, vähän harjoitelua, niin voi pitää eraktionin kuinka kauan haluaa ja laueta milloin haluaa.
luule että tähän meditations transiin pääsemiseen autaa säänölinen harastus meditatonia
minä meditoin aamuisi noin 1 tim ja iltaisin saman verran. että aloita meditation kurseista.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Kun aloitamme laitamme useimiten cd:n ja Bethovenin tai Tchaikovsky:n Tausta musiikiksi.
seksin aikana tapahtuu useasti seuraavaa: Nainen tuntee että jalat puutuvat ( mielyttävä tunne)
Ja molemmat menetää aika käsityksen ,molemmat menevät eräänlaiseen meditations transiin (luulee että on mennyt 15 min. kun tietoisuus pala niin ihmetelee että on mennyt 3-4 tuntia Tantra on vanha nautinto kiinan ylimistölle, heillä oli
opettajat tähän ja se oli tärkeää että "keisarinna "oli tyytyväinen,
tavallinen kansa ei saanut opia tätä koska se vei liikaa aikaa .
Nainen nautii yhdessä miehen kanssa kunes hän ilmoitaa että ei jaksa enään ja antaa myöntymyksen miehen laukeamiselle.Ei pidä olla hulissan eroktionin loppumisesta, vähän harjoitelua, niin voi pitää eraktionin kuinka kauan haluaa ja laueta milloin haluaa.
luule että tähän meditations transiin pääsemiseen autaa säänölinen harastus meditatonia
minä meditoin aamuisi noin 1 tim ja iltaisin saman verran. että aloita meditation kurseista.
Jos ajantaju häviää, niin toimiiko silloin muu ajatusmaailma?

Voisin hyvinkin kuvitella olevani paikallaan emättimessä, ja tuntea sekä odottaa niitä emättimen liikkeitä.
Tuo tilanne kyllä pitää erektion yllä, mutta pitkittyessä se voi hävitä, jos ajatus alkaa harhailemaan.
Mutta onko se erektion häviäminen huono asia, koska sen saan helposti tulemaan uudelleen ajatuksia apuna käyttäen.
Mielestäni miehenkin osalta liikehdintä on hyödyksi.
Se on eriasia miten nainen suhtautuu erektion väliaikaiseen häviämiseen.
 
Viimeksi muokattu:
8 vuotta harrastannut
Jos ajantaju häviää, niin toimiiko silloin muu ajatusmaailma?

Voisin hyvinkin kuvitella olevani paikallaan emättimessä, ja tuntea sekä odottaa niitä emättimen liikkeitä.
Tuo tilanne kyllä pitää erektion yllä, mutta pitkittyessä se voi hävitä, jos ajatus alkaa harhailemaan.
Mutta onko se erektion häviäminen huono asia, koska sen saan helposti tulemaan uudelleen ajatuksia apuna käyttäen.
Mielestäni miehenkin osalta liikehdintä on hyödyksi.
Se on eriasia miten nainen suhtautuu erektion väliaikaiseen häviämiseen.
Ei liikuminen ole misääntapauksessa kielettyä,mutta se on hyvin pientä saadaksemme suurimman nautinno, meidän seksualisuus ja keho rupeaa toimimaan automaatiseti kun anamme siihen tilaisuuden.muistan alkuaikoina minulla oli erektion häiriöitä, mutta jos näin tapahtuu,se on hyväksyttävä, ota uusiksi seuraavana päivänä. tosin nykyisin sitä ei enään tapahdu,yhdessä olo on niin nautinnolista että se mahdolisuus on nykyisin poissa.Kun olemme yhdessä tajuntamme rajoituu täysin tähän hetkeen.
Ajan tajun häviäminen ja nautinto ovat kaksi eri asiaa.
Se että ajatus alkaa harhailemaan on tulos että unohdat tämän hetken ja elät intelikesin kanssa.
Meidä ei tulisi elää intelikenssin kansa.
Intelikenssi ei voi nautia nykyhetkestä, intelikenssi elää aina meneisyydessä tai tulevaisuudessa, se on trauma henkilöille jotka ovat hyvin intelikentejä, heidän on vaikea nautia tästä hetkestä. muuta siihen
saa apua meditationista,joka tosin sattaa olla hiukan vaikeaa alussa hyvin intelikentelle henkilöille koska he rupeavat analysoimaan ja analysoiminen on sidottu intelikensiin.
Meidän pitäisi pyrkiä nauttimaan aina tästä hetkestä,ja käytää intelikentiä työkaluna ja ottaa se avuksi silloin kun sitä tarvitsee, ei elää sen kanssa.
On hyvin tavallista että me unohdomme nautia elämästä, koska elämme aina menneisyydessä tai tulevaisuudessa.
Meneisyys on menyt sitä emme voi muutaa ja tulevaisuudesta emme tiedä mitään. siksi on hyvin tärkeää että nautii tästä hetkestä, (myöskin ruuhka aikana auto jonossa istuminen voi muodostua
nautinnoksi, nautia tästä hetkestä.)
on turhaa riemastua ruuhkasta koska emme sille mahda mitään .
On myös muistettava ettö yöliset seikailut vaimon kannsa alkaa aamiais pöydästä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä