Mikä nuolemisasento...

• Viestiketjun aloittaja Iiik..nuole mua...
  • Ensimmäinen viesti
Iiik..nuole mua...
Rakastan,kun mies nuolee pilluani...mutta haluaisin muistakin asennoista antaa nuoltavaksi pilluni,kuin selin makuulla. Mitä asentoja teillä käytetään?
Olen lukenut,että eräs pari käytti asentoa missä nainen makasi kyljellään tyyny polvien välissä ja mies nuoli takaapäin.Miten se onnistuu?

repe,
Kaikki käy. Riippuu vähän tilanteesta.
Joskus vaimo haluaa itse ohjata pilluaan ja sillojn olen itse selinmakuulla ja vaimo polvillaan naaman päällä, kädet tukevasti sängyn päädyssä. Siinä hän ohjaa parhaimman paikan nuoltavaksi ja voi välillä jopa nostaa pillun "jäähtymään" ja pitkittää orkkuaan.

Oikein härskillä tuulella hän makaa mahallaan reidet apposen levällään ja nuolen reisienvälissä maaten "kaikki" reijät.

Joskus taas 69 molempiin suuntiin, eli alla ja päällä.

Minde33
Alkuperäinen kirjoittaja Iiik..nuole mua...:
Rakastan,kun mies nuolee pilluani...mutta haluaisin muistakin asennoista antaa nuoltavaksi pilluni,kuin selin makuulla. Mitä asentoja teillä käytetään?
Olen lukenut,että eräs pari käytti asentoa missä nainen makasi kyljellään tyyny polvien välissä ja mies nuoli takaapäin.Miten se onnistuu?
Joo toi jälkimmäinen on tosi hyvä, tuntuu jotenkin ihan erilaiselle. Yksi hyvä on kanssa miehen kasvoille istuminen, tuntuupa kiihottavan kaveriakin :)

Mies 50
...ihan hyvä paikka on iso ja pehmeä puolikorkea nojatuoli. Sen selkänojalle voi sitten mennä joko vatsalleen tai selälleen, siten että naisen pää on istuimella.
Tilanne kun on usein se, että nainen menee niin sekaisin hyvästä olosta ettei pysty hallitsemaan itseään jos pitää olla jotenkin "ryhdissä".
Selkänojalla on hyvä olla ihan vaan flegmaattisesti ja nauttia kunnon nuolemisesta.

Korkokenkä
Pöydällä. Kengät jalassa. Mies pitää kengistä kiinni - koroista siis - että nainen ei pääse kiemurtelemaan vaikka miten tuntuu herkulta. Nainen on pöydän reunalla jalat levällään ja mies nuolee ja nainen - ainakin minä - nostelen lanteitani ja rukoilen lisää.

Ehkä verhot auki... Ja valot päällä...

Marita,
Ai verhot auki ja valot päällä ?
Siksikö, että joku näkis ?
Se on muuten aika hurjan näköistä tuohua, kun mies oikein nuolee naistaan.

Olen nähnyt ja kuullut useampienkin pariskuntien panemista, mutta kerran vaan oikein aitiopaikalla nähnyt nuolemissession.
Meillä on sellanen erikoinen parviasunto. Makkari ylhäällä ja sen edessä iso parvitasanne, jossa vierailla on aina patjat. Yhtenä kesänä istuttiin iltaa ja saunottiin ja juotiinkin.
Sitten mentiin nukkumaan ja jätin helteen takia makkarin oven auki. Siihen tasanteelle valaisi lähellä oleva katulamppu, joten siinä on suht valoisaa. Makkari on ihan pimeä, joten sieltä on hyvä seurata vieraitten touhua.
Kun vieraat luuli, että me nukutaan ( mies kyllä nukkuikin ), alkoi säpinä. Se mies riisti vaimonsa alasti ja alkoi hirveän nuolemisen. Ne yritti olla hiljaa, mutta kiima vei ja rouva alkoin ynistä ja vatkata alapäätään. Mies imi ja nuoli ihan hulluna. Välillä vaihdettiin asentoa ja taas alkoi litinä ja lätinä kuulua, kun suu kieli ja huulet antoivat koko pillulle ihanaa kyytiä. Pierujakin siltä naiselta pääsi, niin hyvää se teki.
Sitä kesti varmaan lähemmäs tunti, ennenkuin rouva saavutti huippunsa ja se oli jo töminää, ähellystä ja tukahdutettua huutoa. Nainen jäi selkä kaarella ikäänkuin kuuntelemaan orgasminsa loppulaineita, ennenkuin valui hiljaa makuulle. Siihen se nukahti pillu paljaana ja varmaan tyydytettynä.

Samoilla patjoilla on pantu monta kertaa, mutta ei noin kiihkeästi ikinä.

BB Beibe
Taidat olla minulle hiukan liian vanha..vai oletko? :=)
Minulla on ikää 25...Olen Vantaalla, töissä.

Alkoi kyllä himottaa tuo sinun juttusi. Saanko kysyä, saako vaimosi nauttia useinkin käsittelystäsi?

Tytyli
Alkuperäinen kirjoittaja [B][...][/B]:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja [B][...][/B]:
takaapäin nainen pyllypystyssä,voi nuolla koko vaon

arvo,olet takuulla ihana nuoleskelija:) Voi kun saisin kokea sinut.
eihän se mahdotonta ole,jos vaikka saisit.sehän on sinusta kiini
Levittelen haarani sinun kielellesi valmiiksi...pilluni on jo aivan kiimassa...tule..

Viimeksi muokattu:
Mies 50 / BB Beibe
Niin, mikä kenellekin on vanha, ikähän on numeroita, vai numeroita.
Ja kai seksistä kuitenkin nautitaan ja osataan antaa ikään katsomatta, kokemukset ja koko seksualisuuden sisäistäminen vaan on meillä kaikilla niin eri tasolla.
On kuule 90 -prosenttia ikäisistäni naisista sellaisia jotka eivät tiedä miehen anatomiasta, "käyttöohjeista" hölkäsen pöläystä.

Niin vaimoni, kun mulla ei tällä hetkellä ole vaimoa. Elämä on sellaista että toisinaan on vaimo, toisinaan taas ei :) Mutta nauttivat todella paljon kyseisestä käsittelystä naiset joille sitä olen antanut.......................siinä vaiheessa naista pitää "soittaa".

Mies 50:lle
Ikä EI ole pelkkiä numeroita. Useimmilla se kuule näkyy naamastakin. Ja liian monilla puheista. Kuten sulla. Esität fiksua kokenutta miestä, mutta toi paljastaa sut imeläksi sedäksi. Sori.

NaiTatti
Naisen pimppi on aina täydellinen ja nuoltava!! Erittäin usein ja kun on lillasti tuhma olo niin että nainen kontillaan ja pyllypystyssä(kuten takaa naidessa) kokeilkaa ihmeessä!!! Mies pääsee vielä mukavan nopee painamaan kullinsa sisääsi!!!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä