Nuorella miehellä ei seiso, ei kiinnosta, ei tunnu miltään, mitä **a??

• Viestiketjun aloittaja 21v mies
  • Ensimmäinen viesti
21v mies
Eli olen 21-vuotias "mies", jolla on ongelmia erektion, libidon ja tuntoherkkyyden kanssa. Naurakaa vaan, ette ole ensimmäisiä.

Menen lääkäriin asian takia heti ensi viikolla, mutta en odota että saan sieltä mitään muuta kuin reseptiin sinisiin pillereihin. Okei, sain niitä "aseveliapuna" kaverilta ja ne on ihan kivoja ja kikkeli seisoo niiden kanssa oikein hyvin, mutta tunnottomuus ja haluttomuus tekevät niistä mulle aivan turhia. Hormonitasot on tutkittu, en käytä mitään lääkkeitä ja olen fyysisesti monia paljon paremmassa kunnossa. Olen oikeastaan tutkinut kaiken mahdollisen, ja kaiken järjen mukaan mitään ongelmaa ei pitäisi voida olla, mutta löysä mikä löysä.

Saan erektion kohtuullisesti itsetyydytyksessä, mutta orgasmi on usein heikko, samoin siemensyöksyt. Minulle ei tule KOSKAAN spontaaneja erektioita, siis ei ikinä, ja vaikka katsoisin millaisia eroottisia juttuja niin edes heikon erektion saamiseksi täytyy olla myös fyysistä stimulaatiota. Housuissa ei ole mitään elämää, vaikka näkisin kuinka kauniin ihmisen kadulla - tai vaikka rannalla bikineissä. Seksissä olen saanut orgasmin vain pari kertaa ja sekin vaati partnerilta aikamoista työtä.

Entä jos olen homo? No ehkä olenkin, sillä olen bisse ja olen kokeillut sitä, ja tulos on aina sama. Asia masentaa minua hyvin paljon, koska en kykene ollenkaan normaaliin seksuaaliseen kanssakäymiseen, ja kaikilla partnereilla on kaikki toiminut hyvin. Kaikkea on jo yritetty, mutta alkaa pikku hiljaa masentaa aika rankasti, kun mut on jo pari kertaa jätetty ko. ongelman takia. Yleensä muut eivät ole ymmärtäneet asiaa, kun omat ja muiden vehkeet ovat toimineet ongelmitta. Sosiaalinen kanssakäyminen ja seuraelämä on jäänyt melkein kokonaan asian takia.

Aku
Eri ihmiset tarvitsevat erimäärän testosteronia, eli vaikka arvosi ovat normaaleja, ei ne välttämättä riitä sinulle. Hakeudu jollekkin spesialistille, esim Helsingin tai Turun Mehiläiseen miesklinikalle. Kaikki lääkärit eivät osaa tätä aluetta kunnolla. Koita myös löytää jokin aihe seksistä mikä kiinnostaa ja seuraa tunteitasi, jos kärsit aiheeseen liittyvästä stressistä voit mennä seksiterapeutille keskustelemaan, on helpottavaa saada kertoa asiasta henkilölle joka ymmärtää sinua ja haluaa auttaa.
olen itsekkin saanut apua näihin ongelmiin ammattilaisilta, he ovat mukavia ja luotettavia. Onnea matkaan

Mikketin
Minulla on yksi "hyvä" ystävä aivan samalla ongelmalla :/ Pystyy kyllä mutta ei tunnu missään eikä kiinnosta millään muullakaan tavalla :(
Hmm. Jotain mieshormonin eritys/lisä tuotetta oletko kokeillut :)? Jotain joka tekee tavallisestakin mjiehestä miehekkäämmän. Parta kasvaa, hijki haisee ja hormonit hyrräisi :)?
Jos sekään ei natsaa =/ Vara ihmeessä aika vaikka töölön MRI kuvauksiin. Ja lähdetään kattomaan onko ongelma tullut ehkä jo kehitysvaiheessa päähän. Jos näin olisi tai virhe löytyisi päästä niin njo silloin asia olisikn jo aivan eri asia :)
Jos asia olisi näin niin lähetä Minulle yksityis viestiä =) Kerron miten pääsi korjaat ;)

(Tiedän kokemuksesta)

fdbfdbfd
Minulla on yksi "hyvä" ystävä aivan samalla ongelmalla :/ Pystyy kyllä mutta ei tunnu missään eikä kiinnosta millään muullakaan tavalla :(
Hmm. Jotain mieshormonin eritys/lisä tuotetta oletko kokeillut :)? Jotain joka tekee tavallisestakin mjiehestä miehekkäämmän. Parta kasvaa, hijki haisee ja hormonit hyrräisi :)?
Jos sekään ei natsaa =/ Vara ihmeessä aika vaikka töölön MRI kuvauksiin. Ja lähdetään kattomaan onko ongelma tullut ehkä jo kehitysvaiheessa päähän. Jos näin olisi tai virhe löytyisi päästä niin njo silloin asia olisikn jo aivan eri asia :)
Jos asia olisi näin niin lähetä Minulle yksityis viestiä =) Kerron miten pääsi korjaat ;)

(Tiedän kokemuksesta)
Tai sitten ap:lla on seksuaalisuudessaan yksinkertaisesti sellainen twist, sivuvivahde, jota ilman ei kiihotu eikä tunnu miltään. Sehän voi olla mitä vain, ja kun ihminen on vasta 21 v, niin ei välttämättä tunne itseään täysin siinä suhteessa. Kannattaa yrittää fantasioida ja sitä kautta selvittää, mikä itseä kiinnostaa.

Viimeksi muokattu:
Joooooo

(Tiedän kokemuksesta)
Mites pää tästä korjataan minullekkin voi sanoa

Yhteistyössä