irstain pano

  • Viestiketjun aloittaja irma
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Hólmés
mulla kaikkeist kivin ja irvokkain yhdyntä tapahtui silloin kun hain maskusta uuden parvi sängyn
olin likka kaverin kaa saanu sängyn kasattuu ja heti alko panettaa. ei ehtiny ees laittaa lakanoita eikä mitaa kun alkoi hurja jyystäminen
pahax onneks naapuri talon parvekkeelta joku tupakka äijä vilkuili meitä ja aina pään käänsi pois kun näki meidän kattovan takas
veti varmaan askin kun ei halunnu olla kattomatta

se irstaasta panosta se

mites muitten pano kokemusket ?
 
Juuso
Irstain pano oli kun panin vaimon 8 vuotta nuorempaa siskoa, ja sen kaveria samalla kerralla. Vaimon sisko oli joutunu vaikeuksiin, ja tartti apua. Vaimo oli muksun kanssa sukulaisissa käymässä, ja menin jeesaa kun sen sisko soitti. Oli saanut uuden kämpän ja tartti muuttoapua, mut ei sillä muutenkaan ollu rahaa yhtään, mulla oli ja käytin kesälesken viikonlopun viemällä sitä kaupasta kauppaan, ja maksamalla vaimon siskon ja sen kaverin ostoksia. Sunnuntaina sit vietettiin sen uudella kämpällä iltaa, ja se tuli halaamaan mua ja alkoi suudella, sanoen kuinka ihana mies mä olen kun autoin sitä niin paljon. Siitä se lähti, oltiinkin touhuissa aika äkkiä, ja yllätys yllätys sen kaveri tuli mukaan hommiin! Pantiin (ihan kumin kanssa, niillä oli kortsuja onneksi) siinä sitten sunnuntaina koko illan, molempia sain, ja kattelin vähän naisrakkauttakin. Ihastuin aika pahasti vaimon siskoon sinä iltana, kaunis kun mikä ja nuori. Maanantaina sovittiin että pidetään homma meidänvälisenä salaisuutena.

Vaimo oliskin jäänyt pimentoon tästä, ellei sen siskon kaveri olis mennyt sanomaan asiasta vaimolleni, paska kimma se. Erohan siitä tuli, elin sitten pari vuotta sen siskon kanssa, kunnes kyllästyin olemaan maksumiehenä, vaikka kuinka nätti olisikin nainen. Päässä sillä ei ihan kaikki leikannut, hirveä pummi loppujen lopuksi. Mutta todella hyvä panemaan.
 
KaijaKoo
Kundikaveri halusi kokeilla ryhmäseksiä, suostuin mukaan ja yhdessä vaiheessa iltaa jätkä antoi mut toisille, ja mua panikin yhtäkkiä toinen nainen isolla kiinnitetyllä tekokalulla. Se jotenkin kiihotti ja kauhistutti samaan aikaan, ja sain tosi kovan orkun enkä voinut uskoa että toinen nainen voisi panna mua ja naida kuten mies. Jotenkin outoa mutta seksikästä samaan aikaan, se nai mua pitkään ja miehet vaan katteli ja kommentoi. Toinen nainen vaan pani mua kovaa ja pitkään, ihan kuin mies!
 
Jounas
Kiihottuuko naiset alapäänne mikro-shorteissa? Siis joko siitä fyysisestä hankauksesta, joita on PAKKO olla tietyn mallisissa shortseissa, taikka sitten siitä et kundit kattoo intiimejä paikkoja..? Näin kesäisin tulee pohdiskeltua ; )
 
olen
oli kesäaamu kun olin 13. Menimme siskoni tiinan kanssa uimaan ja oli aamu kello 6 ketään ei siis ollut rannalla. olimme vedessä kun sisko sanoi menevänsä puskaan pissalle. silloin tajusin pienen tilaisuuden tulleen. olin aivan kiimassa. kysyin siskolta voisinko nopeasti kokeilla pimppiäsi. sisko anto luvan ja se tuntui samettisen sileältä, mutta äkkiä hän lähti puskaan ja itse perässä. halusin nuolla virtsat häneltä ja sen tein. kieleni hyväili märkää pillua ja maistoin suolaisen virtsan. siskoni kysyi tämän jälkeen että mitä haluaisin tehdä kun äskeinen tuntui niin hyvälle. no sanoin että mennään veteen niin jatkan. veden alla sukeltaen sormetin ja hyväilin klittoa kielelläni ja sisko ähisi. pieni kyrpäni koveni ja aloin runkata kunnes siskoni alkoi aottaa minulta suihin. ihmettelin mistä hän sen oli oppinut mutta hän vastasi että isä oli opettanut. en siis ollut ainoa siskoni hyväksikäyttäjä. siskoni hellitti ennen kuin sain orgun ja nyt raotin tiinan uimapuvun ala osaa ja aloin lykkiä häntä pyllyyn niin lujaa että tiina alkoi taas ähistä. ahhhhhhh aiaiiiiiiii uudestaan paina mikko paina, ja minä painoin. sitten käänsin hänet ympäri ja olimme rantavedessä. imin nuorta nänniä ja nussin lujaa siskoani pilluun joka lainehti vedessä. sisko suorastaan huusi aij aij aaaa sattuuu se ei mahdu aiiiii. minä sanoin että se mahtuu ja jatkoin lykkimistä. meni hetki ja sisko alkoi ähistä. nyt tuntuu hyvälle älä lopta vaan jaktah ah ah ah aaahh sisko sai orgasmin ja hetki jälkee minäkin. kaksi minuuttia myöhemmin rannalle tuli naapurimme joten menimme uusinta panolle pihan takaiseen metsään :) ja nykyään siskollani on kevyen karvainen pillu ja isot mehukkaat tissit sekä kireä hieman isohko mutta seksikäs perse ja harrastamme seksiä aina kun olemme vain kaksin. minusta kielletty seksi on aina parasta. ja kertokaa toki muutkin kokemuksianne ;)
 
joskus kokeillut
Olen hetero mutta silti pakko sanoa että oli ilo ottaa kerrna nuorena teininä kaverilta suihin. Sperma oli kuumaa ja valkeaa sekä kiihoittavan makuista, tämän jälkeen kaverini otti minulta suihin ja pakko sanoa että hän osasi homman.
 
silloinnuorityttö
olin koneella katsomassa leffaa kun juoppo isäni astui sisään ja alko rageemaan minulle. huusin tietysti takaisin mutta se ei hyödyttänyt mitään, koska olin isän kanssa aino kotona. isä suuttui ja otti ranteistani kiinni ja sitoi ne sänkyyn kiinni jonka jälkee jalatkin. en ennen ollut pelännyt niin, mutta samalla kun isä hipelöi pilluani nautin tilanteesta. seei kuitenkaan jäänyt siihen vaan hän laski housuni ja alkoi sovitella puolilöysää valtavaa mulkkuaan perseeseeni. lopulta se meni sisään ja koveni siellä. se teki aluksi aivan tajuttoman kipeää ja kun hän liu`utti kyrpäänsä edes takaisin. lopulta hän lopetti. mutta sen jälkeen hän vain vaihtoi reikää ja tunki kankensa pilluuni ja karjui: kuka on isin tyttö, kuka? sano että kyrpäni tekee ihanaa! ja jatkoi jyystämistä. huusin ja voihkin mutta hän puski siemennesteensä sisääni ja irroitti otteensa rinnoistani. nykyään annan isälleni pillua rahasta ja saan siinä orgasmin ja rahan samalla kertaa, suosittelen tapaa kaikille yksinäisille joiden isä on samallainen pervo kuin minun. en häpeä koska mulkku on mikä mulkku vain.
 
poika
kerran vaatekaapissa nussin siskoa sovituskopissa ja laskin spermaa hänen sisään. Vanhempamme heittelivät samaan aikaan samassa kaupassa katselemassa vaatteita.
 
poika
kerran vaatekaupssa nussin siskoa sovituskopissa ja laskin spermaa hänen sisään. Vanhempamme heittelivät samaan aikaan samassa kaupassa katselemassa vaatteita.
 
Henkilökunta
kerran vaatekaupssa nussin siskoa sovituskopissa ja laskin spermaa hänen sisään. Vanhempamme heittelivät samaan aikaan samassa kaupassa katselemassa vaatteita.
Kun vanhempanne heitteli vaatteita kaupassa. Sitten hälytettiin poliisi paikalle ja teidät: koko perhe vietiin poliisilaitokselle selvittamään tapahtunutta. Koko huumehörhö perheenne vietti seuraavan yön "pahnoilla".
 
Viimeksi muokattu:
Poikana
Olin kai 15-16v poika kun tätini tuli saunaan, kyselemättä rupes pesee minua ja muniani että rupes seisoo kunnolla kun puristeli. Sitten kaato lauteille ja rupes naimaan keskellä päivää. Sit tuli äitinikin saunaan ja ihmetteli kun oli kulli paksuna. Ei täti kertonut että oli nainut.
 
Kuuno
Olin kai 15-16v poika kun tätini tuli saunaan, kyselemättä rupes pesee minua ja muniani että rupes seisoo kunnolla kun puristeli. Sitten kaato lauteille ja rupes naimaan keskellä päivää. Sit tuli äitinikin saunaan ja ihmetteli kun oli kulli paksuna. Ei täti kertonut että oli nainut.
Kuuno Kuntoilija esiintyy nyt; Poikana. Kumma kun ei Poikakanana?
 
Viimeksi muokattu:
m17--
Olin kai 15-16v poika kun tätini tuli saunaan, kyselemättä rupes pesee minua ja muniani että rupes seisoo kunnolla kun puristeli. Sitten kaato lauteille ja rupes naimaan keskellä päivää. Sit tuli äitinikin saunaan ja ihmetteli kun oli kulli paksuna. Ei täti kertonut että oli nainut.
Äitini naisystävät näki mut saunanjälkeen pelkät kalsarit jalassa, innostuvat kännissä ja veivät sänkyyn ja naivat toisten katsellessa(hävetti). Ei siinä voinut kun olla selällään jokaisen käytössä.
Kyl oli kulli kipee seuraavana päivänä kun eukot halus jatkuvasti naida tai runkata.
 
Viimeksi muokattu:
kapa
Joskus firman pikkujouluissa, sain naispomoni mukaan hotelli huoneeseeni. Avasimme baari kaapista mini kuoharit ja istukelimme sängyllä vierekkäin. Hän ilmoitti menevänsä wc:hen pesulle...
Olin jo todella kiimassa ja juovuksissa kun päätin mennä hänen peräänsä, hän istui pöntöllä, tarjosin hänelle munaa suuhun ja hän alkoi samalla imeä kun väänsi kakkaa pönttöön.

Tämän jälkeen menimme yhdessä suihkuun jossa pesin ja nuolin hänen peppunsa ja pimppinsä huolellisesti. Suihkusta kannoin hänet sänkkyyn ja panin vielä kerran.
 
Maksu
Naapurit olivat eroamassa ja nainen muuttamassa pois yhteisestä kodista. Vaimoni pyysi että kävisin naapurin naista avittamassa muuttotouhuissa. No pieneen koppiautoon tempaistiin tavarat ja köröteltiin uuteen paikkaan ja kiikuteltiin ne sisälle. Hikihän siinä tuli, niinpä naapuri viskas pyyhkeen ja sanoi käyppä suihkussa et tarvii hikines mennä kotiin. Suihkuun sitte, suihkutellessa itseäni huomasin että naapuri oli tullut pissille samaan aikaan pelkkä pyyhe päällä, annoin tilaa hänelle ja itse poistuin kylppäristä. Ajattelin kysyä suoraan että pääsisinkö panemaan häntä ja niin tein. Naapuri hieman hämmästyi mut sanoi että tiedäthän minun tilanteen jos vain itteläsi kantti kestää. Ei tarvinnut poikaa monasti yllyttää kun oli valmiina nuolemaan ja naimaan. Vielä kun yli kymmennen vuoden jälkeen muistelen tätä aktia, saa se painetta kulliini joka kerta. Ihme kyllä se jäi ainoaksi kerraksi ja hän muutti hetken päästä paikkakunnaltakin pois.
 
jukka/sara
oli välillä rauhallista ja todettiin että poika pareja ei tule näihin karkeloihin.paikka on upea,saunat ulkona kylpytynnyri.mökki aivan järvev rannassa.mökki iso,3 makuuhuonetta ja tilaa m yös muille jos ei halua fyysitä kontaktia muihin.otamme tänne vain påareja tai tyttö pareja.kaikki mitä sovitaan,etukäteen tarkoitan ruokailuja muuta.alkot tuo jokainen itse.siivous hoidetaan itse muita kuluja ei ole.tutun ihmisen paikka joten olklaan siivost.tässä osoite lainejukka@suom24.fi
 
jokapoika
Irstain pano oli eräänä juhannuksena, kun sain panna vaimoa ja sen siskoa vuorotellen saunassa ja sängyssä. Siskonsa oli eronnut pari vuotta aiemmin ja oli peijakkaan puutteessa. Aamu varvitkin vedin siskonsa tuppeen vaimon keittäessä kahvit. Ihan lupa oli vedellä molempia, ja muutaman kerran otettiin uusintakin.
 
naapurin Marjatta
Alkuperäinen kirjoittaja Yhtiön asuntoa;11136714:
Pakko kertoa saman tyylistä,olin käynyt katselemassa vuokraasuntoa omakotitalon yläkertaa.Eka kerralla jo ihastuin alakerran tosi kivannäköiseen rouvaan.En silloin vielä päättänyt,vaan selvitin milloin hänen lapsensa ovat koulussa,ja aviosiippa työvuorossa.
Se aamu koittikin,menin Klo 9 jälkeen katsomaan uudelleen.Rouva avasi oven lyhyessä aamutakissa.Hän kiipesi edellä portaita,ja paljastui herkulliset näkymät.Hän esitteli vasta maalailtua keittiötä.Näin samalla terhakkaat rinnat avoimesta takista. Olohuoneessa oli maalarin työpukki,hän kävi takamus pystyssä päälle,sanoen "tästä on hyvät näkymät järvelle."Olin hetkessä kiinni tosi pkkaraisissa pökissä,Hän ei vastustellut,päin vastoin. Näin jo aijemmin,mitä olet ajatelllut,mutta tästä ei hiiskuta.Rouvan ahnas pimppi ahmi elintäni,alakerrassa on parivuotias esikoiseni,toivottavasti ei herää, Päätös vuokraamisesta tuli hetkessä. PunttiHeimo

Mikäli varmasti muistan,Rouvan ahnas "pimppi" ahmi useammankin kerran.(todisteita löytyy)ihan kiva oli seurailla,jopa itsekkin kiihottuen,tosin oman mieheni kanssa. "hyvin luotu pohjat"
 
imane
Olin sängyssä veljesten kanssa, toisen kanssa suutelin kiihkeästi ja toisen sormet oli pillussa. Harmi vaan, että se veljeksistä josta itse enemmän pidin, lähti pois ennen varsinaisia hommia.

Nuorena sitä tuli tehtyä kaikenlaista ja oikeastaan voisi olla ihan hauskaa repäistä ja tehdä taas jotain "tyhmää" (mutta ehkä vähän turvallisemmin, kuin silloin joskus!), mutta valitettavasti mun miehen mielikuvitus taitaa riittää vain makuuhuoneeseen...
Mulla oli aika samanlainen kokemus veljeksistä. Tai no päästiin kyllä ihan oikeisiin hommiinkin. Ja omasta miehestänikin voisin sanoa samaa kuin sinä...
 
Viimeksi muokattu:
70
Joskus 70 luvulla näin mielestäni irstaan panon , olin menossa uimaan ja kun lähestyin rantaa niin näin että ranta oli varattu . Rannalla oli joku nainen joka panetti isolla koiralla itseään .
 
mere mees
Sain 15v tutuilta kämpän opiskeluun, muutto päivän illaalla tuli naapurin vanhempi nainen ovelle ohhut aamutakkikki ja votkapullo kädessä. Pyysi mehua votkan sekaan, annoin ja parin paukun perästä juttu luisti. Kun eukko tuli juovuksiin otti aamutakin pois ja tuli alasti syliiniin, anto tissiä ja työnsi kätensä mun housuihin. Rupes kyselemättä naimaan sohvalla että sohva natisi, tunnin päästä halus röökitauon. Sitten riisu multa loputkin ja jatko naimista että tuntu moneen kertaan. En ollut ajatellut että vanhempi eukko on niin himokas ja haluu molempiin paikkohin vuoron perään, mun pyllystä se tykkäs katsella ja työnnellä sormiaan ja muutakin että tuntu. Se oli yllättävä kokemus mitä en odottanut vanhemman naisen tekevän niin irstaati omia halujaan tyydyttäen. Käy joskus kylässä ja on heti alasti näyttelemään paikkojaan ja haluu että nain sitä irstaasti tai toisten päin. (tykkääkö ikä naiset tämmösestä??)

et sitten ainakaan opiskellut äidinkieltä!
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä