joku muu
Kuinka tärkeää teille naisille on peniksen kiihottavuuden kannalta millainen terska peniksessä on?.
Kumpi miellyttää enemmän paljas vai esinahan peittämä terska?.Tai ympärileikattu?.
Itselläni on reilusti terskan yli ulottuva esinahka mutta olen vuosien mittaan totutellut pitämään esinahan terskan takana,niin että minulla on peniksen pää paljaana koko ajan.
Ehkä se ei onnistu jos terska on pieni ja suippo mutta minulla on aika suuri terska joten tämä "luomu ympärileikkaus" on mahdollista,ja esinahka pysyy takana.
Tuloksena on ollut monta hyvää asiaa:
Puhtaus.Ei synny hajua ja terka on helppo pitää puhtaana.
Tuntoherkkyys on kadonnut,ja olo on miellyttävä.Vaatteet eivät aiheuta hankausta.
Limakalvo on muuttunut kauniiksi vaaleaksi ihoksi.
Kertokaa naiset kokemuksianne ja mielipiteitänne.
Kumpi miellyttää enemmän paljas vai esinahan peittämä terska?.Tai ympärileikattu?.
Itselläni on reilusti terskan yli ulottuva esinahka mutta olen vuosien mittaan totutellut pitämään esinahan terskan takana,niin että minulla on peniksen pää paljaana koko ajan.
Ehkä se ei onnistu jos terska on pieni ja suippo mutta minulla on aika suuri terska joten tämä "luomu ympärileikkaus" on mahdollista,ja esinahka pysyy takana.
Tuloksena on ollut monta hyvää asiaa:
Puhtaus.Ei synny hajua ja terka on helppo pitää puhtaana.
Tuntoherkkyys on kadonnut,ja olo on miellyttävä.Vaatteet eivät aiheuta hankausta.
Limakalvo on muuttunut kauniiksi vaaleaksi ihoksi.
Kertokaa naiset kokemuksianne ja mielipiteitänne.