Kaunis pillu mielestäni on kaunis, ensiksi sopusuhtainen vartalo. Kaareva häpykumpu, tykkään paljaasta, tai pieni "kiitorata" häpykummulla. Häppärit ei välttämättä tarvitse näkyä. Kumminkin kiihottuessa ne tulee kivasti esille. Ei haittaa jos vähän pilkottaa, se sopivasti kiihottaa. Kuitenkaan ei tarvitse roikkua reilusti ulkona. Ei väliä onko, etu/takapilluinen. Karvoitus, jos sitä on niin tumma. Punasävyinenkin on kiihottavan näköinen. Jos on täysin vaalea, silloin parasta on kaikki ajaa pois.Kuvaile mielestäsi kaunis pillu? Millainen karvoitus, millaiset huulet, värisävy jne...
Kuvaile mielestäsi kaunis pillu? Millainen karvoitus, millaiset huulet, värisävy jne...
No jos olet joskus törmännyt 18-20 v. posliiniksi ajettuun pimpsaan niin siinä on lyhykäisesti kerrottuna kaunis pilluKuvaile mielestäsi kaunis pillu? Millainen karvoitus, millaiset huulet, värisävy jne...
hei tyttöllä on kaunis pimppi aina ja mua halutaaPillu on silloin kauneimmillaan kun olet antanut sille kielellä vauhtia. Silloin klitta ja uloimmat häplärit ovat ihanasti höröllään ja pillun kolo halusta pyöreänä. Toisilla naisilla tämä näkyy voimakkaammin kuin toisilla mutta ihania ne kaikki ovat.
Korkea, selvästi vatsasta erottuva häpykumpu. Karvaton, että pitkä häpyviiva näkyy selvästi. Välistä pilkistää pienet, vaaleanpunaiset häpyhuulet, joiden kauneuden kruunaa kiiltelevä kosteus.
Viivapillu, karvaton ja pullea.Kuvaile mielestäsi kaunis pillu? Millainen karvoitus, millaiset huulet, värisävy jne...
Alkuperäinen kirjoittaja munkkionkäynyt;11212514:No jos olet joskus törmännyt 18-20 v. posliiniksi ajettuun pimpsaan niin siinä on lyhykäisesti kerrottuna kaunis pillu
No niin, hyvät naiset: minun mielestäni kaikki pillut ja vitut ovat ihania kunhan niitä hoidetaan oikein, eli sopivasti sheivatut, mutta ei mitenkään paljaat ns. posliinipilllut ollenkaan ! Pitää olla sitä vanhaa talvisotahenkeä, eli kun rintamalta tuli lomalle, niin lienee ollut mukava tuntea pitkästä aikaa oman kullan "tavara" oikein käsikopelolta karvoineen! Monet jopa pyysivät lähettämään siitä "näytteen" rintamalle postissa!!
Joo. Aina, kun yhen illan jutussa paljastuu ruma pillu, mä tilaan taksin. Ei vaan pysty edes pimeässä.Itse tykkään sellaisesta ettei uloimmat häpyhuulet näy, vaan sisemmät ovat suoraan "näytillä", ovat pienet ja suunnilleen samankokoiset/mittaiset. Ja ehdottomasti häpyhuulien alue sheivattu, kummulla saa olla karvaa. Mutta siis tämä on vain kauniin pimpin määritelmä, kyllä ne muutkin versiot ovat kauniita jos nainen pitää siitä huolta. EIkä se parisuhde kyllä kaadu mihinkään pillun muotoon. Yhden illan suhteessa ehkä voikin merkitä paljon.
Kyllä jänkhä tietää."Poikasten kujeita sellaiset karvattomat viivapillut". Kyllä aikuinen mies, kuten minä arvostaa rehevää, runsaskarvaista, huomattavakumpuista sekä kunnolliset sisähuulet omaavaa naisellisen naisen vittua! Plussaa on jos clitoriksen kärki kuikistelee hupun raosta. Sanomattakin on selvää jos se vielä puhetta vuovaa, niin vot siinäpä tuhero!
Sä oot sekaisin, jos olet vielä olemassa!Kaunis pillu on varttuneen naisen ajeltu pimpsa. Siten vielä että se on naisen hameen alla kun nainen on huolimattomuuttaan levittänyt reitensä aivan levälleen, pikkuhousut on riisuttu ja rako on sen verran auki, että jokainen huuli näkyy erikseen. Vaaleiden reisien välissä on tuo ja eräs kaunis Viivi on juuri aikeissa suudella sitä. Pillun omistajalla sykkii jo, se lisää pillun kauneutta