Isot tissini

• Viestiketjun aloittaja Miehille
  • Ensimmäinen viesti
Miehille
Yleensahan kuule puhuttavan etta miehet pitavat isoista rinnoista. Enpahan tieda...

Kuinka haluttavina koette selkeasti isot ja muhkeat rinnat, jotka kuitenkin (koska ovat aidot silikonien sijaan) osittavat hieman alaspain?

Olen nuori, joten rinnat nayttavat kylla kiinteilta ja uhkeilta, eivat siis ole ne stereotyyppisen roikot, mutta koska ovat raskaat osoittavat kuitenkin enemman alaspain kuin ylos.

Ja kun ratsastan hieman etukumarassa miehen paalla, eivat ne varmaan nayta miltaan pyoreilta nuoren naisen tisseilta, roiukkuvat silloin, vaikka pehmeat ja kimmoisat ovatkin.

Onko turn on vain off tallaiset?

Mies 2
Turn on, ehdottomasti.

Kyllähän sen tajuaa ettei suuret ja mahtavat voi uhmata painovoimaa. Ne vaan näyttävät luonnolisen upeilta juuri sellaisen kuin ovat - varsinkin kun nainen ratsastaa päällä.

Mitä enemmän nännit näyttää eteen, sen parempi...

Ap
Ihanko oikeasti?

Koska minua valilla havettaa (vaikka muutoin olenkin estoton poikaystavani kanssa) ratsastella villisti hanen paallaan, koska rintani todellla heiluvat aivan aarimmaisen paljon tuolloin, ja osuivat kerran maiskahtaen hanen kasvoilleenkin;-)

Toivottavasti nuorilla miehilla ei ole harhakuvaa etta isopovisen naisen rinnat muistuttaisivat niita internet- typyjen silikoneja=pyoreat pallot.

Aluksi minua havetti riisua rintaliivit, koska ilman niita rintani laskeutuvat kylla ja nayttavat hieman suipoilta, kaikessa massiivisuudessaan ja uhkeudessaan.

Jotenkin naisena ajattelee etta kaikki ""taydellisen"" esteettinen voi vain olla seksikasta, mutta kai namakin lollot sitten ovat seksikkaat, vaikkeivat mitkaan kreikkalaiset naispatsaan pyorylaiset olekaan. Vai?

Topi
Taatusti ovat seksikkäät ja himottavat kaikenlaiseen käsittelyyn. Eihän tietenkään kaikki pidä kaikesta, niinkuin sanonta kuuluu: toiset pitää äideistä, toiset tyttäristä :] Minulla rinnat joissa maanvetovoima todellakin näkyy ovat aivan unelmaherkut. Eipä niitä liiemmälti ole, joten kanna omiasi ylpeänä.

Ap
Loysin yhdelta sivustolta naisen, jolla on hyvin samanlaiset rinnat kuin minulla, ehka taman kuvan nakeminen auttaa paremmin kuin vain kuvaus:

http://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?album=topn&cat=-43&pos=32

Olen vasta parinkympin tietamissa, joten viela kai vain murrosian epavarmuudet vaivaa, voitte varmaan kuvan nahtyanne kuvitella miksi pojat minua huutelivat.

Olen havennyt 'liian"" suuria rintojani, silla ne saavat liikaa huomiota ja koska olen muuten hoikka, epaillaan niita naisten taholta aaneen silikoneiksi jne.

Mutta poikaystava ainakin on aivan hulluna niihin, vaikka itse hapesin niita todella paljon, ainakin alussa.

Halusin vain kuulla miten miehet ylipaataan kokevat tallaisia luonnonoikkuja....

Älytöntä!
Jeesus että joku muija jaksaa vohkata tissiensä kanssa! Ei tarvitse olla kovinkaan näppärä huomatakseen, että kerjäät täällä vaan äijien kehuja siitä, miten ihanat tissit sulla on ja toivot, että äijät alkais vonkaamaan sun perääsi ja ylistämään sua oikein joukolla. Ällöttää tommoiset huomionkipeät muijat. Luuletko tosiaan, että sussa on jotakin erikoista ja etteikö tuollaisia tissejä löydy miljoonilta muilta naisilta. Herää jo prinsessanunestas ja eti itselles oikea elämä, jotta saat muuta mietittävää.

Hannu
Moikka!!

Mielestäni ne ovat On. Olisi ihana nähdä ne silmiensä edessä heiluvan, ja etenkin kun saisin riisua ne hitaaaaastiii nammmmmmmmmm.
Ei yhtään haittaa , jos hieman sojottavat alas .
Olet sulkkunen

Topi
Eipä löytynyt linkin takaa tissejä kommentoitavaksi vaikka sivuilta löytyikin. Pistäppä tarkempia vinkkejä esim kuvan jättäjästä tai numerosta niin saadaan tämäkin asia vaivaamasta.

mies
Isot roikut tissit on parasta, mitä voi mies saada.
Pienillä ei tosiaan tee mitään, paitsi voihan niitä näpelöidä ja nännejä venyttää.
Mutta kun mies haluaa tissiä, niin sen pitää olla iso ja mehevä.

Ihailia
Yleensahan kuule puhuttavan etta miehet pitavat isoista rinnoista. Enpahan tieda...

Kuinka haluttavina koette selkeasti isot ja muhkeat rinnat, jotka kuitenkin (koska ovat aidot silikonien sijaan) osittavat hieman alaspain?

Olen nuori, joten rinnat nayttavat kylla kiinteilta ja uhkeilta, eivat siis ole ne stereotyyppisen roikot, mutta koska ovat raskaat osoittavat kuitenkin enemman alaspain kuin ylos.

Ja kun ratsastan hieman etukumarassa miehen paalla, eivat ne varmaan nayta miltaan pyoreilta nuoren naisen tisseilta, roiukkuvat silloin, vaikka pehmeat ja kimmoisat ovatkin.

Viimeksi muokattu:
hanski

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä